مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کشف نوزادی مرده در یکی از مدارس رضوانشهر |عکس|

به گزارش جام جم سرا: جسد این نوزاد را که بوی تعفن می‌داد اهالی محل پیدا کرده‌اند. یکی از شاهدان این صحنه در این خصوص گفت: پس از پیدا کردن این نوزاد تلف شده با ۱۱۰ تماس گرفته شد و نیروی انتظامی پس از حضور در این محل و دریافت حکم قضایی، جسد این کودک را در ساعت حدود ۱۵:۳۰ به پزشکی قانونی انتقال داد.

به نقل از رضوان خبر، در ماههای اخیر شاهد صحنه‌های دلخراشی از رفتار‌های بعضی از خانواده‌های بی‌رحم بوده‌ایم که این بار هم یکی دیگر از این صحنه‌ها را می‌بینید و ظاهرا این اقدام‌ها در بین بعضی از خانواده‌ها باب شده است.



لینک منبع :کشف نوزادی مرده در یکی از مدارس رضوانشهر |عکس|

کشف نوزادی مرده در یکی از مدارس رضوانشهر |عکس| - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../کشف-نوزادی-مرده-در-یکی-از-مدارس-رضوانشهر-عکس‎Cached14 آگوست 2014 ... تصویر کشف نوزادی مرده در یکی از مدارس رضوانشهر |عکس|. به گزارش جام جم سرا: جسد این نوزاد را که بوی تعفن می‌داد اهالی محل پیدا کرده‌اند. یکی از ... کشف نوزادی مرده در یکی از مدارس رضوانشهر |عکس| - جام جم آنلاین 188.75.89.4/.../کشف-نوزادی-مرده-در-یکی-از-مدارس-رضوانشهر-عکس‎‎Cached14 آگوست 2014 ... تصویر کشف نوزادی مرده در یکی از مدارس رضوانشهر |عکس|. به گزارش جام جم سرا: جسد این نوزاد را که بوی تعفن می‌داد اهالی محل پیدا کرده‌اند. یکی از ... کشف نوزادی مرده در یکی از مدارس رضوانشهر + عکس 18 | ساتین - Part 4 saten.ir/32951/کشف-نوزادی-مرده-در-یکی-از-مدارس-رضوانشه/4/ صبح روز گذشته با تلفن شورای اسلامی روستای اردجان رضوانهشر به پلیس ۱۱۰ مبنی بر پیداشدن جسد نوزادی در مدرسه مخروبه این روستا، کاراگاهان پلیس آگاهی ... کشف نوزادی مرده در یکی از مدارس رضوانشهر + عکس 18 | ساتین saten.ir/32951/کشف-نوزادی-مرده-در-یکی-از-مدارس-رضوانشه/‎Cached17 آگوست 2014 ... جسد این نوزاد را که بوی تعفن می‌داد اهالی محل پیدا کرده‌اند. یکی از شاهدان این صحنه در این خصوص گفت: پس از پیدا کردن این نوزاد تلف شده با ۱۱۰ ... کشف نوزادی مرده در یکی از مدارس/عکس - شفا آنلاین shafaonline.ir/fa/news/.../کشف-نوزادی-مرده-در-یکی-از-مدارسعکس‎Cached15 آگوست 2014 ... کشف نوزادی مرده در یکی از مدارس/عکس. شفا آنلاین-صبح روز گذشته با تلفن شورای اسلامی روستای اردجان رضوانهشر به پلیس ۱۱۰ مبنی بر پیداشدن ... کشف نوزادی مرده در یکی از مدارس رضوانشهر + عکس 18 - اخبار ستاره ها ... www.akairan.com/biography/.../news20151013352381320.html‎Cached13 ا کتبر 2015 ... صبح روز گذشته با تلفن شورای اسلامی روستای اردجان رضوانهشر به پلیس ۱۱۰ مبنی بر پیداشدن جسد نوزادی در مدرسه مخروبه این روستا، کاراگاهان ... کشف نوزادی مرده در یکی از مدارس رضوانشهر + عکس 18 yjcnews.ir/search/?...کشف+نوزادی+مرده...یکی...مدارس+رضوانشهر...عکس...‎Cachedنوزادی با ۲۴ انگشت در شهرستان گناباد متولد شد/ عکس جامعه > سلامت - تسنیم نوشت: نوزادی با ۲۴ انگشت در دست و پا در شهرستان گناباد استان خراسان رضوی متولد شد. کشف نوزاد مرده در مدرسه رضوانشهر + عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../کشف-نوزاد-مرده-در-مدرسه-رضوانشهر-عکس.html‎Cachedکشف نوزاد مرده در مدرسه رضوانشهر + عکس ... یکی از شاهدان این صحنه در این خصوص گفت: پس از پیدا کردن این نوزاد تلف شده با ۱۱۰ تماس گرفته شد و نیروی انتظامی ... پیدا شدن نوزاد مرده در مدرسه مخروبه رضوانشهر+عکس(18+) - دیارمیرزا diyarmirza.ir/1393/05/پیدا-شدن-نوزاد-مرده-در-مدرسه-مخروبه-یک-ر/‎Cached Similar14 آگوست 2014 ... پیدا شدن نوزاد مرده در مدرسه مخروبه رضوانشهر+عکس(۱۸+). با کشف نوزاد انسانی در یکی از مدارس مخروبه شهرستان رضوانشهر، کارآگاهان جنایی پلیس ... کشف نوزاد مرده در مدرسه رضوانشهر - فان پاتوق www.funpatogh.com/کشف-نوزاد-مرده-در-مدرسه-رضوانشهر.html‎Cachedکشف نوزاد مرده در مدرسه صبح روز گذشته با تلفن شورای اسلامی روستای اردجان ... یکی از شاهدان این صحنه در این خصوص گفت: پس از پیدا کردن این نوزاد تلف شده با ...