مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آبروریزی مجردهای ایرانی در آنتالیا

جام جم سرا: مسئول تور یکی از آژانس‌های هواپیمایی گفت: به دلیل مزاحمت‌ها و حاشیه‌هایی که افراد مجرد، بخصوص ایرانی‌ها برای سایر مسافران به آنتالیا ایجاد کرده‌اند، مسئولان محلی تصمیم به اعمال محدودیت‌های شدید برای این دسته افراد گرفته‌اند.


وی افزود: در تورهایی که برگزار می‌کنیم نیز سعی بر آن است که افراد مجرد پذیرش نشوند تا تور با مشکلاتی از جمله اسکان و غیره مواجه نشود.

به گزارش جام جم سرا، این مسئول تور ادامه داد: برخی همکاران ما به دلیل همین محدودیت‌ها مجبورند از هتل و محل‌های اسکان سطح پایین و مشکل دار استفاده کنند.

به نقل از شفاآنلاین، در دولت قبل پرواز مستقیم به انتالیا لغو شد، و آژانس‌های هواپیمایی ایرانی به نام‌های مشابه آنتالیا مانند آننالیا و آنالیا و غیره اقدام به جذب مسافر می‌کنند و به دلیل عدم وجود پرواز مستقیم ایرانیان مجبورند با پرواز به منطقه نزدیک به آنتالیا هزینه سنگینی نیز برای ترانسفر به آنتالیا بپردازند.



لینک منبع :آبروریزی مجردهای ایرانی در آنتالیا

Images for آبروریزی مجردهای ایرانی در آنتالیا آبروریزی مجردهای ایرانی در آنتالیا - عصر خبر www.asrkhabar.com/fa/news/.../آبروریزی-مجردهای-ایرانی-در-آنتالیا‎Cached Similar13 آگوست 2014 ... آبروریزی مجردهای ایرانی در آنتالیا. مسئول تور یکی از آژانس های هواپیمایی با تایید این خبر گفت: به دلیل مزاحمت ها و حاشیه هایی که مجردها به خصوص ... آبروریزی مجردهای ایرانی در آنتالیا - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../آبروریزی-مجردهای-ایرانی-در-آنتالیا‎Cached Similar13 آگوست 2014 ... آبروریزی مجردهای ایرانی در آنتالیا. مسئول تور یکی از آژانس های هواپیمایی با تایید این خبر گفت: به دلیل مزاحمت ها و حاشیه هایی که مجردها به خصوص ... آبروریزی مجردهای ایرانی در آنتالیا! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../آبروریزی-مجردهای-ایرانی-در-آنتالیا‎Cached13 آگوست 2014 ... اطلاعات رسیده به خبرنگار ما حاکی از آبروریزی ایرانیان مجرد در آنتالیای ترکیه دارد! آبروریزی مجردهای ایرانی در آنتالیا | ساتین saten.ir/32843/آبروریزی-مجردهای-ایرانی-در-آنتالیا/‎Cached Similar16 آگوست 2014 ... اطلاعات رسیده به خبرنگار ما حاکی از آبروریزی ایرانیان مجرد در آنتالیای ترکیه دارد! به گزارش عصرخبر، هتل ها و مراکز تفریحی منطقه تفریحی ... آبروریزی مجردهای ایرانی در آنتالیا - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../آبروریزی-مجردهای-ایرانی-در-آنتالیا‎Cached14 آگوست 2014 ... هتل‌ها و مراکز تفریحی منطقه تفریحی آنتالیای ترکیه برای مجردان بخصوص مجردهای ایرانی محدودیت‌های بسیاری قائل شده‌اند و عمده آنان از پذیرش ... آبروریزی مجردهای ایرانی در آنتالیا! - پرتال خبری واکنش vakonesh.com/news/آبروریزی-مجردهای-ایرانی-در-آنتالیا/‎Cached14 آگوست 2014 ... هتل ها و مراکز تفریحی منطقه تفریحی آنتالیای ترکیه برای مجردان به خصوص مجردهای ایرانی محدودیت های بسیاری قائل شده اند و عمده آنان از پذیرش ... آبروریزی مجردهای ایرانی در آنتالیا - خزرآنلاین www.khazaronline.com/آبروریزی%20مجردهای%20ایرانی%20در%20آنتالیا%20-T14187 13 آگوست 2014 ... آبروریزی مجردهای ایرانی در آنتالیا. خزرآنلاین: مسئول تور یکی از آژانس های هواپیمایی با تأیید این خبر گفت: به دلیل مزاحمت ها و حاشیه هایی که مجردها ... آبروریزی مجردهای ایرانی در آنتالیا | لست سکند lastsecond.ir/news/scandal-in-antalya‎Cached16 آگوست 2014 ... اطلاعات رسیده به خبرنگار ما حاکی از آبروریزی ایرانیان مجرد در آنتالیای ترکیه دارد! به گزارش عصرخبر، هتل ها و مراکز تفریحی منطقه تفریحی ... آبروریزی مجردهای ایرانی در آنتالیا - بورس نیوز www.boursenews.ir/fa/news/.../آبروریزی-مجردهای-ایرانی-در-آنتالیا‎Cached13 آگوست 2014 ... آبروریزی مجردهای ایرانی در آنتالیا. اطلاعات رسیده به خبرنگار ما حاکی از آبروریزی ایرانیان مجرد در آنتالیای ترکیه دارد! به گزارش عصرخبر، هتل ها و ...