مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شلیک داماد خشمگین به همسر و مادرش

جام جم سرا: رئیس پلیس کردکوی در خصوص تشریح موضوع و اقدامات انجام شده برای دستگیری قاتل و انگیزه وی از انجام این جنایت اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز 110 مبنی بر شنیده شدن صدای شلیک گلوله در خانه‌ای واقع در روستای «یساقی» مأموران به محل حادثه اعزام شده و در آنجا با پیکر بی‎جان و خون‎آلود دو زن 30 و 50 ساله مواجه شدند.

«محمود علی‎فر» ادامه داد: پس از انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد که دو قربانی مادر و دختر هستند و محل وقوع حادثه نیز خانه مادر بوده و دختر مدتی است که با همسرش اختلاف خانوادگی داشته و 20 روز گذشته نیز شکایتی را با همین موضوع در مراجع قضایی و انتظامی مطرح کرده‎اند.

به گزارش جام جم سرا، رئیس پلیس کردکوی خاطرنشان کرد: پس از مشخص شدن این جزئیات و به دست آمدن اطلاعات دیگر، داماد خانواده به عنوان مظنون اصلی پرونده، تحت تعقیب قرار گرفت.

علی‎فر تأکید کرد: سرانجام با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، داماد خانواده در خانه پدری‌اش و در کمتر از یک ساعت شناسایی و در یک عملیات موفق پلیسی دستگیر شد.

وی افزود: پس از دستگیری این داماد 35 ساله، وی بلافاصله در دقایق نخست با تشریح چگونگی رخ دادن حادثه و بازسازی صحنه قتل، به جرم خود اعتراف کرد. این مقام انتظامی در خصوص چگونگی وقوع حادثه تصریح کرد: متهم در اظهارات خود و در بازسازی صحنه‎ای که انجام داده اظهار داشته که از مدتها قبل با همسرش اختلاف خانوادگی داشته و در روز حادثه همسر وی به همراه دو کودکش که یک پسر 10 ساله و دختر پنج ساله هستند، به خانه مادرزنش رفته‎ است. این متهم در ادامه اظهارات و اعترافاتش بیان کرده که پس از مطلع شدن از این موضوع برای بازگرداندن همسر و بچه‌هایش به خانه مادرزنش رفته اما تنها توانسته فرزندانش را به خانه بازگرداند.

رئیس پلیس کردکوی عنوان کرد: بنا بر اعترافات این مرد، زمانی که وی دوباره برای بازگرداندن همسرش مراجعه می‎کند با صحبت‎هایی از سوی مادرزنش مواجه می‎شود که او را بسیار ناراحت می‎کند و با توجه به اختلاف شدید خانوادگی که با همسرش داشته با برداشتن سلاح شکاری از خانه‌اش که دارای مجوز نیز بوده، مادرزن و همسرش را با شلیک مستقیم گلوله به قتل می‎رساند.

علی‎فر گفت: همچنین در بازدید از صحنه جرم و محل حادثه دو تفنگ شکاری و دست‎ساز و 47 گلوله کشف شد. وی در پایان ابراز داشت: پس از تکمیل شدن پرونده و اعتراف قاتل، متهم به همراه پرونده با مستندات کامل تحویل مراجع قضایی و از آنجا روانه زندان شد.(ایران)



لینک منبع :شلیک داماد خشمگین به همسر و مادرش

Images for شلیک داماد خشمگین به همسر و مادرش شلیک داماد خشمگین به همسر و مادرش - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../شلیک-داماد-خشمگین-به-همسر-و-مادرش‎Cached12 آگوست 2014 ... داماد خشمگین در اقدامی جنون‌آمیز همسر و مادرزنش را هدف گلوله قرار داد و کشت. داماد خشمگین، همسر و مادرزنش را به گلوله بست - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir/fa/.../داماد-خشمگین-همسر-و-مادرزنش-را-به-گلوله-بست‎Cached6 مه 2017 ... در این جنایت زن جوان به قتل رسید و مادرش مجروح شد. ... ضارب که مرد 28 ساله‌ای است با شلیک سه گلوله به سمت همسر و مادرزنش، پا به فرار گذاشت. داماد خشمگین، همسر و مادرزنش را به گلوله بست - ایران جیب | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/37646731 6 مه 2017 ... مردی 28 ساله با سلاح شکاری به سمت همسر و مادر همسرش سه تیر شلیک کرده بود، بر اساس بررسی ها، دلیل این فرد برای این اقدام، اختلاف با خانواده همسر ... اسلحه کشی داماد خشمگین به روی همسر و مادرزنش! - آخرین نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/37664441 5 مه 2017 ... به گزارش میزان، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: فردی که صبح امروز با شلیک سه گلوله همسر 26 ساله و مادر همسر خود را مورد هدف قرار داد. نسخه مرگ رمال برای دامادی که همسرش نازا بود / جزئیات شلیک های مرگبار ... www.rokna.ir/.../224319-نسخه-مرگ-رمال-برای-دامادی-که-همسرش-نازا-بود-جزئیات-شلیک-های-مرگبار-به-همسر-مادرزن‎Cached12 سپتامبر 2016 ... رکنا: داماد خشمگین با حمله به خانه مادرزنش،‌او و همسر خود را به گلوله بست. شلیک داماد خشمگین به دایی همسر www.bornanews.ir/بخش-روی.../342009-شلیک-داماد-خشمگین-به-دایی-همسر 22 نوامبر 2015 ... شلیک داماد خشمگین به دایی همسر. منبع: ایران. به گزارش خبرگزاری برنا،ایران نوشت : دعوای خانوادگی جنایتی تلخ را کلید زد و در آن دامادی با شلیک ... داماد خشمگین، همسر و مادرزنش را به گلوله بست www.sayenews.com/fa/.../داماد-خشمگین-همسر-و-مادرزنش-را-به-گلوله-بست ... بست و گریخت. در این جنایت زن جوان به قتل رسید و مادرش مجروح شد. ... ضارب که مرد 28 ساله‌ای است با شلیک سه گلوله به سمت همسر و مادرزنش، پا به فرار گذاشت. شلیک مرگ داماد خشمگین به همسر و مادرزن www.iran-newspaper.com/Newspaper/BlockPrint/25098‎Cached12 آگوست 2014 ... داماد خشمگین در اقدامی جنون‌آمیز همسر و مادرزنش را هدف گلوله قرار داد و کشت. ... شنیده شدن صدای شلیک گلوله در خانه‌ای واقع در روستای «یساقی» مأموران به ... قربانی مادر و دختر هستند و محل وقوع حادثه نیز خانه مادر بوده و دختر مدتی است که ... داماد خشمگین، همسر و مادرزنش را به گلوله بست - مجله تفریحی ایرو پلاس iroplus.ir/news/42512‎Cached6 مه 2017 ... در این جنایت زن جوان به قتل رسید و مادرش مجروح شد. ... ضارب که مرد 28 ساله‌ای است با شلیک سه گلوله به سمت همسر و مادرزنش، پا به فرار گذاشت.