مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سقوط یک فروند هواپیما در شهرک آزادی تهران

جام جم سرا: این هواپیما ساعت 9.18 دقیقه فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد طبس ترک کرده است.

یک مقام آگاه در این باره به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر نیروهای امدادی و آتش نشانی راهی محل حادثه شده و هنوز نوع هواپیما و میزان خسارات و تلفات مشخص نشده است.

در حال حاضر ماموران انتظامی اجازه ورود خبرنگاران به محل حادثه را نمی‌دهند. تاکنون 6 جنازه از میان لاشه های هواپیما بیرون کشیده شده است. آتش سوزی در محل حادثه مهار شده و نیروهای امدادی در حال جستجو برای یافتن کشته ها و مجروحان این حادثه هستند.

برخی منابع خبری اعلام کرده اند این هواپیما از فرودگا مهرآباد به مقصد طبس در حال پرواز بوده که دقایقی پس از بلند شدن در شهرک آزادی تهران سقوط کرده است. برخی رسانه‌ها نیز از کشته شدن 40 نفر در این حادثه خبر داده اند و برخی نیز اعلام کرده اند این هواپیما 15 سرنشین داشته است.

در تماس خبرنگار مهر با اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد، سقوط هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی سپاهان در مسیر تهران ـ طبس تائید شد. یکی از شاهدان حادثه به خبرنگار مهر گفت: هواپیما با سرعت بالایی با زمین برخورد کرد و به طور کامل شعله ور شد و تنها بال عقب هواپیما سالم مانده است.

در حال حاضر بالگردهای امدادی هلال احمر در محل حادثه حضور دارند و امداد رسانی به مجروحان حادثه را آغاز کرده اند.

رئیس پلیس راهور تهران نیز به خبرنگار مهر گفت: مسیر عبور خودروهای امدادی در محل سانحه هوایی در غرب تهران باز بوده و امدادرسانی به سانحه دیدگان ادامه دارد.

به گفته سرهنگ تیمور حسینی، پس از وقوع سانحه هوایی در حوالی فرودگاه مهرآباد بلافاصله ماموران پلیس راهور در محل حادثه مستقر شده و مسیر عبور خودروهای امدادی و آتش نشانی باز شد.

وی افزود: در حال حاضر هیچ مشکل ترافیکی در محل حادثه وجود ندارد و نیروهای امدادی در حال کمک رسانی به سانحه دیدگان هستند.

دکتر امین صابری نیا رئیس اورژانس کشور نیز به مهر گفت: پس از اعلام این سانحه کدهای زمینی و هوایی اورژانس تهران راهی محل سقوط هواپیما در شهرک آزادی شدند و در همان لحظات اولیه 5 مصدوم برای درمان به بیمارستان امام خمینی منتقل شدند.

جدیدترین اخبار حاکی از کشته شدن 34 مسافر و 8 کودک در این حادثه است.

احمد مجیدی معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در گفتگو با مهر درباره هواپیمای سقوط کرده در حوالی شهرک آزادی تهران گفت: این هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی ساها و در اجازه شرکت هواپیمایی سپاهان بوده که ساعت 9 و 18 دقیقه امروز از فرودگاه مهرآباد بلند شد ولی پس از دقایقی بنا به دلایلی، سقوط کرد.

وی افزود: این هواپیما 40 مسافر عادی داشته که سه نفر زیر 3 سال و 3 نفر زیر 12 سال بوده است.

این خبر تکمیل می شود....



لینک منبع :سقوط یک فروند هواپیما در شهرک آزادی تهران

Images for سقوط یک فروند هواپیما در شهرک آزادی تهران سقوط یک فروند هواپیما در شهرک آزادی تهران - YouTube ► 1:42https://www.youtube.com/watch?v=adOKphMW1Xc Aug 10, 2014 - 2 min - Uploaded by CDI IRAN پرش بانوی ایرانی از هواپیما - سقوط آزاد بر فراز خلیج فارس (دبی) - Duration: 1:09. Mehdi Naghdi Pari 577 views · 1:09 · گفتگو با ... پرواز شماره ۵۹۱۶ هواپیمایی سپاهان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/پرواز_شماره_۵۹۱۶_هواپیمایی_سپاهان‎Cached Similarپرواز شمارهٔ ۵۹۱۶ تهران–طبس که از نوع ایران ۱۴۰ و متعلق به هواپیمایی سپاهان (هسا) ... و در منطقه‌ای جنگل‌کاری شده بر فراز شهرک آزادی و نزدیکی اتوبان فتح سقوط کرد. .... حال مانده ۵ فروند از ایران ۱۴۰‌ها که یک فروند آن برای تعمیر به اوکراین فرستاده شده و ... ‎۱ نوع هواپیما - ‎۲ تلفات - ‎۶ علت اصلی سقوط - ‎۷ عاقبت ۱۲ فروند ایران ۱۴۰ ...سقوط یک فروند هواپیما در شهرک آزادی تهران - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../سقوط-یک-فروند-هواپیما-در-شهرک-آزادی-تهران‎Cached10 آگوست 2014 ... یک فروند هواپیمای ایران 141 دقایقی پیش در بلوار 6 مینا در شهرک آزادی تهران سقوط کرد. اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد اعلام کرده این هواپیما متعلق ... سقوط یک فروند هواپیما در شهرک آزادی تهران - روز نو roozno.com/fa/news/.../سقوط-یک-فروند-هواپیما-در-شهرک-آزادی-تهران‎Cached10 آگوست 2014 ... عباسی، سخنگوی اورژانس تهران گفت: یک فروند هواپیمای مسافربری که از مهرآباد به سمت طبس در حال پرواز بود، در شمال فرودگاه مهرآباد سقوط کرد و همه ... سقوط یک فروند هواپیما در شهرک آزادی تهران - آپارات ► 0:36www.aparat.com/v/29oFQ/سقوط_یک_فروند_هواپیما_در_شهرک_آزادی_تهران Jul 3, 2015 - 36 sec Mr-X----- گوگل آپارات (لایک یادت نره) سقوط یک فروند هواپیما در شهرک آزادی تهران تصادف , حوادث , میلاد2fm , , -----Mr-X----- سقوط یک فروند هواپیما در شهرک آزادی تهران - شهریاریها www.shahriariha.com/سقوط-یک-فروند-هواپیما-در-شهرک-آزادی-تهر/‎Cached10 آگوست 2014 ... شهریاریها : یک فروند هواپیمای ایران 140 دقایقی پیش در بلوار 6 مینا در شهرک آزادی تهران سقوط کرد. اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد اعلام کرده این ... جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده پیدا‌ شد/ تائید نقص فنی هواپیما توسط ... www.mehrnews.com/.../جعبه-سیاه-هواپیمای-سقوط-کرده-پیدا-شد-تائید-نقص-فنی-هواپیما‎Cached Similar10 آگوست 2014 ... یک فروند هواپیمای ایران 140 ساعت 9:45 دقیقه صبح امروز دربلوار شیشه مینا در شهرک آزادی تهران سقوط کرد. اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد اعلام کرده ... سقوط یک فروند هواپیما در شهرک آزادی تهران + تصاویر www.rohama.org/.../سقوط-یک-فروند-هواپیما-در-شهرک-آزادی-تهران-تصاویر‎Cached10 آگوست 2014 ... یک فروند هواپیمای ایران 141 دقایقی پیش در شهرک آزادی تهران سقوط کرد. سقوط یک فروند هواپیما درشهرک آزادی تهران +تصویر www.omidvazvan.ir/سقوط-یک-فروند-هواپیما-درشهرک-آزادی-تهر/‎Cachedدقایقی قبل یک فروند هواپیما در منطقه مسکونی در شهرک آزادی تهران سقوط کرد. این هواپیما به شماره پرواز H85915 ساعت ۹ و ۲۳ دقیقه صبح امروز یکشنبه از فرودگاه ...