مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

متخصصان: گوشتان را با گوش پاک کن تمیز نکنید

جام جم سرا: به گفته پزشکان، جرم گوش در نیمه بیرونی کانال گوش تولید می‌شود و اگر فردی سعی کند با گوش پاک کن جرم گوش خود را خارج کند در معاینه پزشکی دیده خواهد شد که جرم در نزدیکی پرده گوش قرار دارد و قسمت‌های بیرونی‌تر جرم را خارج و قسمت‌های عمقی‌تر را درست مثل برفی که فشرده شده باشد متراکم‌تر کرده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، عادت کردن ما به شست و شو و جرمگیری گوش باعث نمی‌شود که گوش به جرم گیری عادت کند زیرا باعث همان دلایلی خواهد شد که تجمع جرم در داخل کانال گوش سبب شده و بیمار را با درد فراوان مجبور به مراجعه به پزشک کرده است.

اگر جرم گوش تولید نشود فرد به عوارضی مانند خشکی و خارش گوش مبتلا می‌شود. البته نباید نگران میزان این جرم باشید زیرا حرکات فک، ذرات جرم خشک شده را از کانال گوش خارج می‌کند. در واقع جرم تولید شده به طور طبیعی و به تدریج از طرف پرده گوش به سمت بیرون حرکت می‌کند. (باشگاه خبرنگاران)



لینک منبع :متخصصان: گوشتان را با گوش پاک کن تمیز نکنید

متخصصان: گوشتان را با گوش پاک کن تمیز نکنید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../متخصصان-گوشتان-را-با-گوش-پاک-کن-تمیز-نکنید‎Cached10 آگوست 2014 ... جام جم سرا: به گفته پزشکان، جرم گوش در نیمه بیرونی کانال گوش تولید می‌شود و اگر فردی سعی کند با گوش پاک کن جرم گوش خود را خارج کند در ... Images for متخصصان: گوشتان را با گوش پاک کن تمیز نکنید متخصصان: گوشتان را با گوش پاک کن تمیز نکنید - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../متخصصان-گوشتان-را-با-گوش-پاک-کن-تمیز-نکنید 10 آگوست 2014 ... جام جم سرا: به گفته پزشکان، جرم گوش در نیمه بیرونی کانال گوش تولید می‌شود و اگر فردی سعی کند با گوش پاک کن جرم گوش خود را خارج کند در ... فیلم/گوشتان را با گوش پاک کن تمیز نکنید - آپارات ► 0:50www.aparat.com/v/Jw7qh/فیلم%2Fگوشتان_را_با_گوش_پاک_کن_تمیز_نکنید Sep 14, 2016 - 50 sec انتخاب TV فیلم/گوشتان را با گوش پاک کن تمیز نکنید فیلم/گوشتان را با گوش پاک کن تمیز نکنید سلامت|گوش، حلق و بینی , انتخاب TV. لطفا گوشتان را با گوش پاک کن تمیز نکنید؛ جِرم برای گوش ضروری ... netnevesht.ir/سلامت-گوش/‎Cached20 آوریل 2017 ... برخی از افراد عادت به تمیز کردن گوش با گوش پاک کن ها هستند. اما این کار به هیچ عنوان صحیح نیست. تنها پاک کردن قسمت های بیرونی گوش که با ... گوش پاک کن روش مناسبی برای تمیز کردن گوش است؟ - نمناک namnak.com/گوش-پاک-کن.p48976‎Cachedاستفاده از گوش پاک کن اگر چه روشی معمول به حساب می آید، اما به هیچ عنوان یک روش ... گوشتان نکنید، زیرا با این کار جرم را بیشتر به سمت داخل گوش هل می دهید که می ... گوش پاک کن بزنیم یا نه؟! - نمناک namnak.com/گوش-پاک-کن.p37136‎Cachedنمناک بهداشت و سلامتتازه های سلامت گوش پاک کن بزنیم یا نه؟ ... اگر گوشتان می خارد و یا می خواهید جرم گوشتان را بیرون بیاورید، هرگز گوش پاک کن و یا چیزی را داخل گوشتان فرو نکنید. این کار ... تمیز کردن جرم گوش بعد از استحمام و یا در طول روز با گوش پاک کن توصیه نمی شود و متخصصان گوش و حلق این روش را کاملا منع کرده اند. بدون گوش پاک کن جرم گوش را تمیز کنیم - نمناک namnak.com/بدون-گوش-پاک-کن-جرم-گوش-را-تمیز-کنیم.p30256‎Cachedتمیز کردن جرم گوش بعد از استحمام و یا در طول روز با گوش پاک کن توصیه نمی شود و متخصصان ... برای تمیز کردن گوش از گوش پاک کن استفاده نکنید ... یک متخصص گوش ،حلق و بینی گفت: گوش پاک کن روند خروج جرم گوش را مختل کرده و آن را به ... داخل گوشتان را تمیز نکنید - پرتال جامع پزشکی www.imbook.ir/Portal_U/News_Desc.aspx?id=177‎Cachedیک متخصص گوش و حلق و بینی گفت: تمیز کردن داخل گوش کار بهداشتی ... خودش را تمیز می کند، افزود: لاله گوش را می توان تمیز کرد ولی اینکه با گوش پاک کن یا هر ... حقایقی درباره تمیز کردن گوش با گوش پاک کن - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../حقایقی-درباره-تمیز-کردن-گوش-با-گوش-پاک-کن‎Cachedدکتر کریستوفر چانگ، متخصص گوش در ویرجینیا معتقد است که کانال گوش ... به گفته دکتر چانگ، خیلی از بیماران حین تمیز کردن گوششان با گوش پاک کن به طور اتفاقی پرده گوش خود را سوراخ می‌کنند. ... حتی فکر استفاده از موم گوش را هم نکنید.