مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درخواست طلاق یک زن: شوهرم ۴ زن دائم و موقت دارد

جام جم سرا: از ساعت ۹ صبح آشفته و ناراحت، مدام در راهروی دادگاه قدم می‌زد. دقایقی بعد منشی دادگاه اسم او را صدا زد. وارد اتاق شد و روی صندلی نشست. یکدفعه بغضش ترکید و گریه امانش را برید. آرام که شد، این طور شروع کرد: «۱۶ سالم بود که با مردی از دوستان خانوادگی پدرم، البته ۱۲ سال از من بزرگ‌تر، ازدواج کردم».

به نقل از اعتماد، او افزود: «شوهرم مرد خوب و خانواده دوستی بود و هیچ مشکلی در زندگی نداشتیم. پس از یک سال، خدا به ما یک پسر داد. سال بعد هم یک دختر. هرچه می‌گذشت زندگیمان شیرین‌تر می‌شد و خدا را به خاطر همسری که نصیبم کرده بود، شکر می‌کردم. اما این خوشی خیلی دوام نیاورد و شوهرم، زمانی که هنوز بسیار جوان بود، فوت کرد و مرا با دو بچه تنها گذاشت».

به گزارش جام جم سرا، وی ادامه داد: «برای تامین مخارج زندگی و بچه‌ها که روز به روز بزرگ‌تر می‌شدند، باید کاری پیدا می‌کردم. برای من که زن جوانی بودم، کار پیدا کردن به همین سادگی نبود و به همین خاطر با خیاطی کارم را شروع کردم. بعد از مدتی مشتری‌های زیادی پیدا کردم و درآمدم زیاد شد. تا به خودم آمدم دیدم بچه‌هایم بزرگ شده‌اند. دخترم پس از کنکور به دانشگاه رفت و با یکی از همکلاسی‌هایش ازدواج کرد. پسرم نیز بعد از گرفتن دیپلم و تمام کردن سربازی ازدواج کرد و به سرخانه و زندگی‌اش رفت».

زن ادامه داد: با اینکه بچه‌ها و عروس‌ها وداماد‌هایم مراقبم بودند، اما به‌شدت احساس تنهایی می‌کردم و تا چهار سال متمادی این حس را از بچه‌ها پنهان می‌کردم. مدتی که گذشت بچه‌هایم پیشنهادی دادند که شوکه‌ام کرد. آن‌ها گفتند که ازدواج کنم تا از تنهایی نجات پیدا کنم. با این تصمیم، به‌شدت مخالفت کردم. اما بچه‌هایم دست بردار نبودند و سرانجام برای ازدواج دوباره متقاعدم کردند. شوهر آینده من همکار دخترم بود که ۵۳ ساله بود و می‌گفت چون زن دلخواهش را تا به حال پیدا نکرده، مجرد مانده است. در ملاقات اول به همدیگر علاقه‌مند شدیم و به حساب اینکه او همکار دخترم است، بدون هیچ تحقیقی جواب مثبت دادم و پای سفره عقد نشستم. چند روز پس از شروع زندگی مشترکمان احساس کردم رفتارهای همسرم تغییر کرده و پنهانکاری می‌کند. رفتار‌هایش را زیر نظر گرفتم و درکمال ناباوری متوجه شدم او همسر دیگری هم دارد که در عقد موقتش است. من که به‌شدت ناراحت شده بودم، موضوع را با احمد در میان گذاشتم. انتظار داشتم که بگوید اشتباه می‌کنی، اما او موضوع را منکر نشد و گفت که حاضر به جدایی از آن زن نیست و علاوه بر او سه زن دیگر هم در عقد موقتش هستند. پس از این موضوع تصمیم گرفتیم از هم جدا شویم.

قاضی عموزادی، قاضی شعبه ۲۶۸ دادگاه خانواده پس از شنیدن اظهارات زن میانسال و با توجه به اینکه وی وکالتنامه محضری طلاق از همسرش را در دست داشت حکم به جدایی آن‌ها داد.



لینک منبع :درخواست طلاق یک زن: شوهرم ۴ زن دائم و موقت دارد

درخواست طلاق یک زن: شوهرم ۴ زن دائم و موقت دارد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../درخواست-طلاق-یک-زن-شوهرم-۴-زن-دائم-و-موقت-دارد‎Cached9 آگوست 2014 ... زن میانسالی که برای دومین بار پای سفره عقد نشسته بود، هرگز فکرش را هم نمی‌کرد زن پنجم همسرش باشد و بخواهد روزی به همین دلیل به دادگاه خانواده ... درخواست طلاق یک زن: شوهرم ۴ زن دائم و موقت دارد yjcnews.ir/search/?...درخواست+طلاق+یک+زن%3A+شوهرم+۴+زن+دائم...موقت+دارد‎Cached19 جولای 2017 ... خراسان/ خانمی هستم متولد سال 68. شوهرم دنبال برقراری رابطه و دوستی با دختران، حتی در بین آشنایان نزدیک است و من خیلی ناراحتم چون دو دختر 6 و 4 ... درخواست طلاق یک زن: شوهرم 4 زن دائم و موقت دارد | زن میانسالی - قطره www.ghatreh.com/news/.../درخواست-طلاق-شوهرم-دائم-موقت-دارد‎Cached9 آگوست 2014 ... زن میانسالی که برای دومین بار پای سفره عقد نشسته بود، هرگز فکرش را هم نمی کرد زن پنجم همسرش باشد و بخواهد روزی ب. آیا ازدواج موقت مرد (زوج) موجب صدور حکم طلاق در صورت درخواست زن اول می ... parsaylawyers.com/.../190-آیا-ازدواج-موقت-مرد-زوج-موجب-صدور-حکم-طلاق-در-صورت-درخواست-زن-اول-می-شود؟.html‎Cachedآیا ازدواج موقت مرد (زوج) موجب صدور حکم طلاق در صورت درخواست زن اول می شود؟ ... که زن می تواند شرط کند هرگاه شوهر زن دیگری بگیرد، زن وکیل و وکیل در توکیل برای طلاق می باشد. ... به تعبیر حقوقی واژه ازدواج و اطلاق دارد و شامل ازدواج دائم و موقت می شود. ... 5 ساله است زوج می تواند بعد از یک ماه اعلام بذل مدت کند و به ازدواج موقت پایان دهد. طلاق - پرسش و پاسخ - پایگاه اطلاع رسانی دفتر مرجع عالیقدر آقای سید ... https://www.sistani.org/persian/qa/0966/‎Cached۱ پرسش: زنی شوهردار با مردی رابطه داشته شوهرش او را طلاق می دهد آیا اکنون می تواند ... گرفته نشود زن می تواند از حاکم شرع درخواست طلاق کند و مواردی که زن می تواند از ... ۴ پرسش: اگر در طلاق رجعی زوج به جای رجوع در زمان عده زوجه را متعه سه ماهه کند و در ... می تواند با دادن یک مهری که رضایت زوجه را جلب کند اورا به عقد موقت یا دائم خود در آورد ؟ سه موردی که مرد بدون اجازه همسر می‌تواند تجدید فراش کند - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/327302/‎Cached14 جولای 2014 ... قانون اخیر در خصوص اجازه زناشویی مرد به طور همزمان با چند زن اشاره صریحی ... حداکثر چهار زن دائم در قباله نکاح دائم خود داشته باشد و بطور نامحدود ازدواج موقت ... و خواه بدون اذن دادگاه، و رضایت او در هر حال بتواند از دادگاه تقاضای طلاق کند. ... که هیچ یک از زنان نسبت به دیگری احساس بر‌تری نکنند، یعنی باید شوهر در ... آیا می‌دانید اگر مرد ازدواج مجدد دائم یا موقت نماید زن حق "درخواست طلاق ... www.yjc.ir/.../آیا-می‌دانید-اگر-مرد-ازدواج-مجدد-دائم-یا-موقت-نماید-زن-حق-درخواست-طلاق-پیدا-می‌کند‎Cached Similar7 ژوئن 2013 ... در صورت استنکاف شوهر از دادن نفقه یا سوء معاشرت یا رفتار زوج یا ابتلا به ... از 5سال یا اعتیاد مرد یا ترک زندگی از سوی مرد زن حق درخواست طلاق دارد. ... آیا می‌دانید اگر مرد ازدواج مجدد دائم یا موقت نماید زن حق "درخواست طلاق" پیدا می‌کند؟ ... عدم حضور هر یک از زوجین در دادگاه مانع رسیدگی واتخاذ تصمیمات دادگاه نخواهد بود. 12 شرطی که به زن اجازه می دهد تقاضای طلاق کند - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/229823/society/family‎Cached Similar23 جولای 2012 ... 1- زن می‌تواند از دادگاه تقاضای صدور طلاق کند، در صورت خودداری شوهر از دادن خرجی زن و ... 3- سومین شرطی که با وجود آن زن اختیار طلاق دارد، بیماری خطرناک غیر قابل درمان ..... زن برادرم تقاضای مهریه کرده و جون برادرم صاحب یک خانه ویک زمین است، دادکاه نظر ... لطفا راهی برای پی بردن به ازدواج مرد حالا دائم یا موقت رو بگین. شروط ضمن عقد ازدواج - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/شروط_ضمن_عقد_ازدواج‎Cached Similarشروط ضمن عقد ازدواج تعهداتی است که در حین ازدواج با توافق زن و شوهر وارد مفاد ... به درخواست مرد باشد یا به درخواست زن کلیه دارایی که بعد از ازدواج دائم زوجین به دست ... که شروط ضمن عقد تنها یک راهکار موقت است برای مشکل نابرابری حقوقی که زن و مرد با ... اگر این شرط در عقد قبول شود این اثر را دارد که در صورت طلاق زن در دیون مرد هم ... زن و شوهر در چه شرایطی از یکدیگر ارث می‌برند؟ - ایسنا www.isna.ir/news/94053117359/‎Cached22 آگوست 2015 ... یکی از آثار حقوقی عقد ازدواج دائم، ارث بردن مرد و زن از یکدیگر بعد از فوت ... این که زن و شوهر وارث هم بشوند عقد نکاح دائم است، یعنی در ازدواج موقت ... این مورد یک استثناء وجود دارد و آن طلاق رجعی است که در ایام عده طلاق رجعی زن و .... درخواست ولیعهد عربستان از عراق برای میانجی‌گری میان تهران و ریاض ... ۳۱, ۱, ۲, ۳, ۴, ۵, ۶.