مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مرگ ۳ نفر در تصادف هولناک اتوبان تهران - قم |مجموعه‌عکس|

جام جم سرا: با بروز حادثه برخورد اتوبوس بین شهری با یک دستگاه خودروی سواری و ایجاد ترافیک سنگین صبحگاهی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۷ و ۵۰ دقیقه امروز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۵۰ را به محل اعلام شده در شمال به جنوب بزرگراه تهران-قم ۵۰۰ متر بعد از عوارضی اعزام شدند.

محمد مهدی خان محمدی، فرمانده ایستگاه ۵۰ که نظارت بر عملیات آتش نشانان را بر عهده داشت در این باره اظهار داشت: یک دستگاه اتوبوس بین شهری به علت نامعلوم به شدت با یک دستگاه خودروی سواری پراید برخورد کرده بود که بر اثر آن، خودرو در شانه خاکی بزرگراه متوقف شده و اتاقک آن در هم پیچیده و وضعیت بسیار خطرناکی را برای سرنشینان به وجود آورده بود.

به گزارش جام جم سرا، وی افزود: در این عملیات آتش نشانان به سرعت، مسیر را با قرار دادن علائم هشدار دهنده ایمن سازی کرده و با بکارگیری تجهیزات، قسمتی از اتاقک خودرو را برش داده و ۵ سرنشین آن را بیرون کشیده و آنان را تحویل امداد گران اورژانس دادند.

خان محمدی خاطر نشان کرد: دراین حادثه راننده مرد ۵۰ ساله، دو خانم ۲۵ ساله بر اثر شدت جراحات وارده طبق تائید امدادگران اورژانس جان باختند و دو سرنشین دیگر که بانوی ۴۵ ساله و یک پسر ۴ ساله بودند به مراکز درمانی منتقل شدند.

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از تحویل محل حادثه به عوامل راهور و نیروی انتظامی ساعت ۸ و ۳۰به ماموریت خود پایان دادند.

(نامه)



لینک منبع :مرگ ۳ نفر در تصادف هولناک اتوبان تهران - قم |مجموعه‌عکس|

Images for مرگ ۳ نفر در تصادف هولناک اتوبان تهران - قم |مجموعه‌عکس| مرگ ۳ نفر در تصادف هولناک اتوبان تهران - قم |مجموعه‌عکس| - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../مرگ-۳-نفر-در-تصادف-هولناک-اتوبان-تهران-قم-مجموعه‌عکس‎Cached Similar5 آگوست 2014 ... برخورد شدید یک دستگاه اتوبوس بین شهری با خودروی سواری، مرگ سه نفر از اعضای یک خانواده را در بزرگراه تهران-قم رقم زد. در این حادثه راننده و دو ... تصادف قم - تی نیوز https://tnews.ir/tags/تصادف-قم‎Cachedمشاهده همه اخبار تصادف قم ... ایران آنلاین |۲ روز قبل .... تصادف 4 دستگاه خودرو در بزرگراه تهران- قم 5 نفر را راهی بیمارستان کرد تصادف 4 دستگاه خودرو در بزرگراه ... اتوبان قم جان یک نفر را گرفت - خبرلند khabarland.com/news/374121/اتوبان-قم-جان-یک-نفر-را-گرفت‎Cached19 جولای 2017 ... اتوبان قم جان یک نفر را گرفت جانشین پلیس راه غرب استان تهران از وقوع ... که در این حادثه یک مرد ۴۲ ساله جان خود را از دست داد، افزود: ۳ نفر دیگر در خودرو ... سخنگوی اورژانس تهران از مجروح شدن سه نفر در تصادف خودرو با عوامل راهسازی خبر داد. ... پیدا شدن دو سر زن و مرد در منطقه شیخ بهایی سناریوی هولناکی را پیش روی ... مرگ ۳ نفر در تصادف هولناک اتوبان تهران - قم |مجموعه‌عکس| - کلوب www.cloob.com/.../مرگ_۳_نفر_در_تصادف_هولناک_اتوبان_تهران_-_قم‎Cached5 آگوست 2014 ... مرگ ۳ نفر در تصادف هولناک اتوبان تهران - قم |مجموعه‌عکس| مرگ 3 نفر در تصادف هولناک اتوبان تهران - قم |مجموعه عکس| - قطره www.ghatreh.com/.../مرگ-نفر-تصادف-هولناک-اتوبان-تهران-%7Cمجموعه-عکس%7C 5 آگوست 2014 ... برخورد شدید یک دستگاه اتوبوس بین شهری با خودروی سواری، مرگ سه نفر از اعضای یک خانواده را در بزرگراه تهران-قم رق. تصادف زنجیره ای مرگبار در اتوبان قم – تهران - جدیدترین اخبار ایران و ... www.momtaznews.com/تصادف-زنجیره-ای-مرگبار-در-اتوبان-قم-ت/‎Cached Similar15 جولای 2016 ... برخورد تصادف زنجیره ای اتوبوس با گاردریل در اتوبان قم – تهران از جمله این حوادث بود که منجر به مرگ یک نفر و مجروح شدن ۱۲ نفر دیگر شد.وی اضافه کرد: حال عمومی ۲ نفر از مجروحان این حادثه وخیم گزارش شده است. در ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه ... عصر خودرو - حادثه تصادف در اتوبان تهران- قم ۴ نفر را مصدوم کرد www.asrekhodro.com/.../حادثه-تصادف-در-اتوبان-تهران-قم-4-نفر-را-مصدوم-کرد‎Cachedتصادف مذکور در تیر برق 191 اتوبان تهران- قم و در محدوده جغرافیایی استان تهران رخ داد. این حادثه علاوه بر مصدوم کردن 4 نفر و فوت یک نفر خسارات مالی فراوان به ... تصادف - ایسنا www.isna.ir/tag/تصادف‎Cachedتصادفات جاده ای هرساله صدها هزار نفر را در دنیا به کام مرگ می کشاند . ... سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف خونین یک دستگاه مینی بوس قدیمی با یک دستگاه کامیونت در جاده ورامین خبر داد. ... ۲۵ مرداد ۹۶ - ۱۰:۲ .... استان ها > قم, استان ها > قزوین, استان ها > سمنان, استان ها > سیستان و بلوچستان, استان ها > کردستان ... جهان نیوز - مرگ تلخ 18 نفر در 9 تصادف هولناک jahannews.com/analysis/488137/مرگ-تلخ-18-نفر-9-تصادف-هولناک‎Cachedمرگ تلخ 18 نفر در 9 تصادف هولناک. شنبه ۱۱ ... برخورد خودرو سواری با کامیون در بزرگراه شهید باکری مرگ یک نفر را رقم زد. ... واژگونی خودروی وَن در اتوبان تهران-قم.