مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دوره دانشجویی ملکه اسپانیا: در حال سیگارفروشی |عکس|

جام جم سرا: بر اساس گزارش روزنامه «دیلی میل»، او نخست در دانشگاهی در مادرید، و پیش از اینکه دوره کارشناسی ارشد را در دانشگاهی در مکزیک بگذراند، خبرنگاری می‌خوانده است اما تصاویری از او به دست آمده که نشان می‌دهد او در آن جا سیگارفروشی می‌کرده است. این تصاویر در اواسط دهه نود، زمانی گرفته شده است که ملکه در دانشگاهی در مکزیک دانشجو بوده است.

در این مطلب آمده: «همسر پادشاه فیلیپ ششم که اکنون به عنوان ملکه لتیزیا شناخته می‌شود، در این تصاویر در بلوزی دیده می‌شود که نام برند سیگار بر روی آن نوشته شده، همراه با جین و یک شال قرمزرنگ. تصاویر نشان می‌دهد لتیزیا در حالی که لبخند بر لب دارد، در آن اطراف می‌چرخیده و اطلاعاتی درباره برند آن سیگار ارائه می‌کرده است تا با فروش آنها امرار معاش کند.»



لینک منبع :دوره دانشجویی ملکه اسپانیا: در حال سیگارفروشی |عکس|

Images for دوره دانشجویی ملکه اسپانیا: در حال سیگارفروشی |عکس| دوره دانشجویی ملکه اسپانیا: در حال سیگارفروشی |عکس| - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../دوره-دانشجویی-ملکه-اسپانیا-در-حال-سیگارفروشی-عکس‎Cached17 جولای 2014 ... تصاویر جدید منتشر شده نشان می‌دهد ملکه لتیزیا، همسر پادشاه اسپانیا نیز مانند سایر دانشجویان، برای امرار معاش در دوران دانشجویی خود به شغلهای دم ... دوره دانشجویی ملکه اسپانیا: در حال سیگارفروشی |عکس| - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../دوره-دانشجویی-ملکه-اسپانیا-در-حال-سیگارفروشی-عکس 17 جولای 2014 ... تصاویر جدید منتشر شده نشان می‌دهد ملکه لتیزیا، همسر پادشاه اسپانیا نیز مانند سایر دانشجویان، برای امرار معاش در دوران دانشجویی خود به شغلهای دم ... دوره دانشجویی ملکه اسپانیا: در حال سیگارفروشی تصاویر جدید منتشر ... https://hammihan.com/post/2421973 دوره دانشجویی ملکه اسپانیا: در حال سیگارفروشی تصاویر جدید منتشر شده نشان می‌دهد ملکه لتیزیا، همسر پادشاه اسپانیا نیز مانند سایر دانشجویان، برای امرار معاش در ... سیگارفروشی ملکه اسپانیا برای امرار معاش - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir/pages/?cid=416776 16 جولای 2014 ... تصاویر جدید منتشر شده نشان می‌دهد ملکه اسپانیا در دوران دانشجویی برای امرار معاش سیگار فروشی می‌کرده است. سیگارفروشی ملکه اسپانیا!+ تصاویر - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../سیگارفروشی-ملکه-اسپانیا-تصاویر.html‎Cachedبه گزارش روزنامه «دیلی‌میل»، تصاویر جدید منتشر شده نشان می‌دهد ملکه لتیزیا، ملکه اسپانیا نیز مانند سایر دانشجویان در دوران دانشجویی خود برای امرار معاش خو. عکس:: ملکه اسپانیا در حال سیگار فروشی | خبرنامه دانشجویان ایران iusnews.ir/fa/news-details/.../عکس::-ملکه-اسپانیا-در-حال-سیگار-فروشی/ 17 جولای 2014 ... عکس:: ملکه اسپانیا در حال سیگار فروشی. خبرنامه دانشجویان ایران: تصاویر جدید منتشر شده نشان می‌دهد ملکه لتیزیا، ملکه اسپانیا نیز مانند سایر ... سیگارفروشی ملکه اسپانیا!! +عکس - انجمن توپترینها www.forum.tooptarinha.com/thread-168056.html‎Cachedتصاویر جدید منتشر شده نشان می‌دهد ملکه اسپانیا در دوران دانشجویی برای ... در مادرید خبرنگاری می‌خوانده است پیش از اینکه دوره کارشناسی ارشد را در ... ملکه اسپانیا در حال سیگار فروشی | تصاویر جدید منتشر شده نشان - قطره www.ghatreh.com/news/.../ملکه-اسپانیا-حال-سیگار-فروشی‎Cached16 جولای 2014 ... ... ملکه لتیزیا، ملکه اسپانیا نیز مانند سایر دانشجویان در دوران دانشجویی ... با تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین دوره نمایشگاه اسماءالحسنی» در خانه ... (تصاویر) آلبوم دیده‌نشده از محمدرضا پهلوی - فرارو fararu.com/fa/news/.../تصاویر-آلبوم-دیده‌نشده-از-محمدرضا-پهلوی‎Cached Similarبه گزارش سرویس عکس و تاریخ فرارو، آلبومی دیده نشده از عکس های دوران سلطنت محمدرضاپهلوی که در آرشیو ... از راست: ملکه الیزابت دوم، محمدرضا شاه، ثریا اسفندیاری و پرنس فلیپ، همسر ملکه الیزابت. ... یک روز قبل از این دیدار در جریان تظاهرات ضد سلطنتی دانشجویان در برلین، بنو اونه​زورگ، ... ۵ (تصاویر) حال و هوای خانه شهید حججی ...