مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کودکان از 2 سالگی باید ضدآفتاب بزنند

جام جم سرا: دکتر سید مسعود داوودی در گفت‌وگو با جام‌جم افزود: البته در استفاده از ضدآفتاب برای کودکان شش ماهه تا دو ساله هنوز اتفاق نظر وجود ندارد و توصیه می‌شود در این سنین از مواجهه مستقیم کودکان با آفتاب جلوگیری شود. اما از دو‌ تا‌ 10 سالگی باید برای کودکان از ضدآفتاب‌های مخصوص کودکان که ترکیبات شیمیایی کمتری دارد استفاده شود و از 10 سالگی به بعد نیز می‌توان از ضدآفتاب‌های مشابه بزرگسالان، متناسب با نوع پوست بهره گرفته شود.

وی در ارتباط با ضرورت استفاده از ضدآفتاب برای کهنسالان اظهار کرد: در کهنسالی نیز پوست بسیار آسیب‌پذیر می‌شود، اما با توجه به این که کهنسالان کمتر در محیط باز و در معرض آفتاب قرار می‌گیرند بهتر است در زمان‌های کوتاهی که در معرض آفتاب قرار می‌گیرند از ضدآفتاب استفاده کنند تا از اثرات مثبت آفتاب در ساخت ویتامین D بهره‌مند شوند.



لینک منبع :کودکان از 2 سالگی باید ضدآفتاب بزنند

کودکان از 2 سالگی باید ضدآفتاب بزنند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../کودکان-از-2-سالگی-باید-ضدآفتاب-بزنند 16 جولای 2014 ... یک متخصص پوست و مو گفت: استفاده از ضدآفتاب برای کودکان دو سال به بالا ضروری است چرا که کودکان پوست حساس‌تری نسبت به بزرگسالان ... کودکان از 2 سالگی باید ضدآفتاب بزنند - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../کودکان-از-2-سالگی-باید-ضدآفتاب-بزنند‎Cached16 جولای 2014 ... یک متخصص پوست و مو گفت: استفاده از ضدآفتاب برای کودکان دو سال به بالا ضروری است چرا که کودکان پوست حساس‌تری نسبت به بزرگسالان ... کودکان از 2 سالگی باید ضدآفتاب بزنند | استفاده از ضدآفتاب - قطره www.ghatreh.com/news/.../کودکان-سالگی-باید-ضدآفتاب-بزنند 12 ژانویه 2017 ... استفاده از ضدآفتاب برای کودکان دو سال به بالا ضروری است چرا که کودکان پوست حساس تری نسبت به بزرگسالان دارند وفØ. کودکان از چه سنی باید کرم ضدآفتاب استفاده کنند - نیک نیوز niknews.ir/fa/.../کودکان-از-چه-سنی-باید-کرم-ضدآفتاب-استفاده-کنند‎Cached Similarیک متخصص پوست و مو با بیان اینکه کودکان از شش ماهگی باید کرم ضد آفتاب استفاده کنند، گفت: SPF مناسب برای پوست بچه‌ها باید حداقل 15 باشد و بالا بودن SPF ... کودکان از دو سالگی ضد آفتاب بزنند - نمایش محتوای تولیدات ویژه ... chb.irib.ir/-/کودکان-از-دو-سالگی-ضد-افتاب-بزنند‎Cachedاما از 2 تا 10 سالگی باید برای کودکان از ضد آفتاب های مخصوص کودکان که ترکیبات شیمیایی کمتری دارد استفاده شود و از 10 سالگی به بعد نیز می توان از ضد ... آیا کودکان هم نیاز به ضدآفتاب دارند؟ - بیتوته www.beytoote.com/baby/.../children1-need-sunscreen.html‎Cached Similarضدآفتاب مخصوص کودکان ضدآفتاب زدن به کودکان کرم‌های ضدآفتاب,فواید ضد آفتاب ... تابش خورشید حالت عمودی دارد، باید از کرم‌های ضدآفتاب مخصوص استفاده کنند. ... خورشید در تهیه آنها به کار می‌رود، به دو دسته فیزیکی و شیمیایی تقسیم می‌شود. بچه ها از چه سنی باید عینک و ضد آفتاب بزنند؟ | عاطفه atefe.firooz.com/?p=1113‎Cachedاصلا اگر قرار است بچه ها مثل بزر گترها ضد آفتاب بزنند یا از عینکهای آفتابی .... معمولا بچه ها از 2 سالگی به خاطر آمادگی که از نظر توانایی های جسمی پیدا می کنند ... بچه ها از چه سنی باید عینک و ضد آفتاب بزنند؟ koodakmedia.com/بچه-ها-از-چه-سنی-باید-عینک-و-ضد-افتاب-بزنند_9373.html‎Cached19 جولای 2016 ... اصلا اگر قرار است بچه‌ها مثل بزرگ‌ترها ضد آفتاب بزنند یا از عینک‌های .... معمولا بچه‌ها از 2 سالگی به خاطر آمادگی که از نظر توانایی‌های جسمی پیدا ... کرم ضد آفتاب برای کودکان ضرر دارد؟ - نی نی بان niniban.com/fa/news/.../کرم-ضد-آفتاب-برای-کودکان-ضرر-دارد‎Cached Similar8 نوامبر 2014 ... دکتر مریم یوسفی، متخصص پوست و مو: ضد آفتاب برای کودکان زیر ۲ سال خطرناک است؟ ... خیال راحت برایش ضد آفتاب بزنید اما باز هم باید مراقب باشید که فرزندتان را به مدت ... با توجه به این 2 علت توصیه می‌کنم این نکات را هنگام قرار گرفتن در معرض نور ... کودکان بعد از دو سالگی از کرمهای ضدآفتاب استفاده کنند. SPF کرم کودک چند باشد؟ - نی نی بان niniban.com/fa/news/50103/spf-کرم-کودک-چند-باشد‎Cachedیادتان باشد کرمی که استفاده می کنید باید دست کم SPF ۳۰ داشته باشید و هر ۲ ساعت یک بار تجدید ... برای کودکان حتما باید کرم ضد آفتاب مخصوص کودک تهیه کرد.