مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راهی آسان برای رفع سردرد

جام جم سرا: محمد اکبرزاده با اشاره به اینکه ایرانیان از نخستین کسانی هستند که از گذشته‌های دور به ویژگی‌های خوراکی و درمانی گل سرخ (محمدی) پی‌برده‌اند، اظهار کرد: مواد اصلی تشکیل دهنده اسانس گل محمدی شامل ۳۳ درصد سیترنلول، ۲۸ درصد گرانتول، ۲۰ درصد استاروپنین و چهار درصد فنیل اتانول است.

وی با بیان اینکه اسانس گل محمدی دارای اثرات ضد ویروسی و باکتری، ضد اسپاسم، آنتی سپتیک و آرام‌بخش است، افزود: از گلاب برای رفع عوارض حادث از زکام، قطع خونریزی از سینه، خشونت صدا، ضد سرفه، خفقان گرم، درد معده و روده، دل پیچه سرد و گرم، درد کبد و طحال، علاج نزله سرد، سردردهای گرم، درد چشم، تقویت حواس، ایجاد نشاط، تقویت دل، رفع خماری، بی‌هوشی و خفقان استفاده می‌شود. همچنین به دلیل خاصیت ضد عفونی کنندگی، یکی از پاک کننده‌های قوی برای پوست‌های خشک به شمار می‌رود.
به نقل از فارس، اکبرزاده با اشاره به اینکه گلاب بهترین نوشیدنی برای کسانی است که دچار خونریزی و مشکلات سینه و گلو هستند، گفت: گلاب ناراحتی سینه را از بین می‌برد و از بیهوشی جلوگیری می‌کند، همچنین گلاب سرد، گرمی درون را از بین می برد و بدن را تقویت می‌کند. بوییدن گلاب برای تقویت قلب، جلوگیری از بیهوشی و تقویت حواس مفید است و نوشیدن و بوییدن آن سردرد را، به‌ویژه وقتی ناشی از هوای آلوده یا آلودگی صوتی باشد، رفع می‌کند.



لینک منبع :راهی آسان برای رفع سردرد

سریع‌ترین راه های درمان سردرد - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/4537569/سریع‌ترین-راه-های-درمان-سردرد‎Cached Similar3 سپتامبر 2013 ... ماهیچه‌هایتان را در راستای شانه‌ها، گردن و پشت سر به آرامی با انگشتان خود ماساژ دهید. این راه یکی از بهترین و البته سریع ترین روش های درمان سردرد است. آسان ترین راه ها برای تسکین سردرد - درمان - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../آسان-ترین-راه-ها-برای-تسکین-سردرد‎Cached Similar1 جولای 2013 ... شاید بتوان گفت سردرد علت عمده غیبت دانش آموزان از مدرسه یا کارمندان از کار است. راه حل رفع سر درد در خانه - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/84883_راه-حل-رفع-سر-درد-در-خانه.html/‎Cached Similar17 ژوئن 2015 ... راه حل رفع سر درد در خانه · سردردهای مداوم سردرد تنشی رفع سردردهای مداوم درمان سردردهای مداوم تکرر و شدت سردرد ... یک راه آسان برای فروش ماشین! درمان های خانگی برای سردرد کدامند؟ - نمناک namnak.com/درمان-خانگی-سردرد.p23255‎Cachedدرمان سردرد و درمان سردردباداروهای گیاهی و روش درمان سردرد و درمان سریع سردرد و درمان خانگی سردرد را در نمناک مشاهده نمایید. 4 درمان طبیعی سردرد - بیتوته www.beytoote.com/health/.../natural-treatment-headaches.html‎Cached Similarسردرد مزمن سردرد عصبی سردرد میگرنی سردرد صبحگاهی,دلایل سردرد,درمان گیاهی سردرد,عوامل سردرد,سردرد میگرن,رفع سردرد,قرص سردرد,سردرد میگرنی,سردرد,درمان ... راهی آسان برای رفع سردرد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../راهی-آسان-برای-رفع-سردرد‎Cached13 جولای 2014 ... تصویر راهی آسان برای رفع سردرد. جام جم سرا: محمد اکبرزاده با اشاره به اینکه ایرانیان از نخستین کسانی هستند که از گذشته‌های دور به ویژگی‌های ... 6 راه‌حل طبیعی برای تسکین سردرد - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../6-راه‌حل-طبیعی-برای-تسکین-سردرد.html‎Cached23 جولای 2013 ... بسیاری از مردم هنگام مواجهه با سردرد به مصرف انواع داروهای مسکن روی می‌آورند در حالی که روش‌های درمانی طبیعی‌ با عوارض جانبی بسیار کمتر برای ... روشهای درمان سردرد بدون دارو - پارسی طب fa.parsiteb.com/روشهای-درمان-سردرد-بدون-دارو/‎Cached Similarبهترین روش مقابله با سردرد، در درجه اول پیشگیرى از وخیم شدن آن است. اگر جزء افرادى هستید که اغلب گرفتار سردرد هستند، بهتر است لیستى از تمام غذاهایى که ظرف ... درمان سریع سردرد در 2دقیقه - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/news/details/.../درمان-سریع-سردرد-در-2دقیقه‎Cachedسردرد علل متفاوتی دارد و نمی توان به طور قطعی علت آن را فهمید. اما امروز در این مطلب چندین راه حل برای درمان سردرد به شما معرفی خواهم کرد. انتخاب این راه ها بستگی به ... راهی آسان برای رفع سردرد | شبنم نیوز www.shabnamnews.com/news/38067‎Cachedراهی آسان برای رفع سردرد بوییدن و نوشیدن گلاب سردرد را تسکین میدهد. کد خبر : 38067. ۱۲:۱۰:۰۰ ۱۳۹۳/۰۴/۲۳. به گفته یک عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و ...