مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

محمد علی کشاورز: من زنده‌ام و هنوز نفس می‌کشم

جام جم سرا: چند روز پیش بار دیگر برخی رسانه‌ها خبر درگذشت این استاد پیشکسوت سینما را اعلام کردند و در‌‌ همان شب تعداد زیادی از اهالی رسانه و خبرنگاران سینمای ایران پیگیر صحت و سقم خبر شدند.

به نقل از بنکر درج خبرهای دروغ درباره درگذشت این هنرمند بار‌ها و بار‌ها تکرار شده و گرچه استاد کشاورز تا امروز از کنار این شایعه‌پراکنی گذشته و پیگیری حقوقی نکرده است ولی خبرهای اخیر آرامش خانواده وی را نیز به هم زده است.

محمد علی کشاورز درباره اتفاق اخیر گفت: من شب در منزل در حال استراحت بودم و صبح روز بعد این خبر را شنیدم و متحیر ماندم. به من گفتند که خبر درگذشت من را منتشر کردند در حالی که من زنده هستم، درد و کسالت دارم اما هنوز نفس می‌کشم.

به نقل از مهر، بازیگر سریال «هزار دستان» عنوان کرد: روز گذشته به زور اهالی فامیل با وجود بیماری و دردی که دارم از خونه بیرون رفتم و به پلیس فتا شکایت کردم و آن‌ها گفتند که سریعا پیگیر می‌شوند تا ببینند این اتفاقات از کجا نشات می‌گیرد.
محمد علی کشاورز یادآور شد: شما نمی‌دانید فرزند من در آن سر دنیا در چه حالی بود و مثل ابر بهار گریه می‌کرد. این روز‌ها عصر تکنولوژی است و خبر‌ها به راحتی مخابره می‌شود.
بازیگر نقش ماندگار «پدر سالار» در پایان خاطرنشان کرد: خواهش می‌کنم که در انعکاس خبر دقت کنید تا خبری خلاف واقعیت منتشر نشود. پاره تن من که سال‌ها است از من دور است با شنیندن خبر مرگ من حالش خراب شد. من هنوز زنده‌ام و نفس می‌کشم. تعدادی از خبرنگاران هستند که هر چند روز یک بار زنگ می‌زنند و جویای احوال من هستند که واقعا من سپاسگزار این عزیزان هستم که من را فراموش نکردند.



لینک منبع :محمد علی کشاورز: من زنده‌ام و هنوز نفس می‌کشم

گلایه‌ محمدعلی کشاورز از انتشار اخبار درگذشتش/ به پلیس فتا ... www.mehrnews.com/.../گلایه-محمدعلی-کشاورز-از-انتشار-اخبار-درگذشتش-به-پلیس-فتا-شکایت‎Cached Similar10 جولای 2014 ... پاره تن من که سال ها است از من دور است با شنیندن خبر مرگ من حالش خراب شد. من هنوز زنده ام و نفس می کشم. تعدادی از خبرنگاران هستند که هر چند روز یک ... کمدین تلویزیون پدر شد، آن هم چه پدری! - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../کمدین-تلویزیون-پدر-شد،-آن-هم-چه-پدری 3 جولای 2014 ... گفتنی است که صالحی پیش‌تر در فیلم «من کارگرم» پدر شش قلو شده بود. به اشتراک گذاری ... تصویر محمد علی کشاورز: من زنده‌ام و هنوز نفس می‌کشم ... شایعه مرگ «محمد علی کشاورز» - وبسوار websavar.ir/fa/news/3611/شایعه-مرگ-محمد-علی-کشاورز‎Cached Similar10 جولای 2014 ... پاره تن من که سال‌ها است از من دور است با شنیدن خبر مرگ من حالش خراب شد. من هنوز زنده‌ام و نفس می‌کشم. تعدادی از خبرنگاران هستند که هر چند روز یک ... شوکه شدن فرزند محمد علی کشاورز - پرشین وی persianv.com/goonagoon/شوکه-شدن-فرزند-محمد-علی-کشاورز.html 10 جولای 2014 ... پاره تن من که سال ها است از من دور است با شنیندن خبر مرگ من حالش خراب شد. من هنوز زنده ام و نفس می کشم. تعدادی از خبرنگاران هستند که هر چند روز یک ... تاکنون چند هنرمند زنده را کشته‌ایم؟! +عکس - شریان - شهرخبر www.shahrekhabar.com/picnews/149561298040379‎Cached24 مه 2017 ... با تکرار شدن این خبر کذب محمدعلی کشاورز درباره آن گفت: «من شب در منزل در حال ... کردند در حالی که من زنده هستم، درد و کسالت دارم اما هنوز نفس می کشم. ... او دراینباره گفت: «من زنده ام و تا حلوای افرادی که این شایعه ها را مطرح می کنند، ... شایعه مرگ بازیگران مشهور ایرانی + عکس - نمناک namnak.com/مرگ-بازیگران-مشهور.p10881‎Cachedهرچند محمدعلی کشاورز مدت هاست به دلیل کهولت سن با بیماری های متفاوتی دست و پنجه ... مرا منتشر کردند در حالی که من زنده هستم، درد و کسالت دارم اما هنوز نفس می کشم . شایعه مرگ بازیگران مشهور ایرانی + عکس - سایت post20.top/79317.html‎Cached28 ژوئن 2017 ... هرچند محمدعلی کشاورز مدت هاست به دلیل کهولت سن با بیماری های ... مرا منتشر کردند در حالی که من زنده هستم، درد و کسالت دارم اما هنوز نفس می کشم. شایعه مرگ هنرمندان، با زندگی آنها چه کرد؟ https://www.behtarynha.ir/.../شایعه-مرگ-هنرمندان-با-زندگی-آنها-چه-کرد‎Cached11 ژانویه 2015 ... هرچند محمدعلی کشاورز مدت‌هاست به دلیل کهولت سن با بیماری‌های متفاوتی ... منتشر کردند در حالی که من زنده هستم، درد و کسالت دارم اما هنوز نفس می‌کشم. ... بهتری نسبت به قبل دارد، پس از این شایعه در گفت‌وگویی اعلام کرد: «من زنده‌ام و ... گلایه‌ محمدعلی کشاورز از انتشار اخبار درگذشتش 40news.ir/?t=6&e=403359588&ref=self40news محمد علی کشاورز بازیگر صاحب نام و پیشکسوت کشورمان تاکید کرد که خبرهای دروغین که به طور مکرر ... به من فرمودند که خبر درگذشت من را منتشر کردند در حالی که من زنده هستم، درد و کسالت دارم اما هنوز نفس می‌کشم. ... من هنوز زنده ام و نفس می کشم. شهریار - شعر انتظار entezareshaer.blogfa.com/post-56.aspx‎Cachedعلی اکبر لطیفیان. • ناصر کشاورز ... محمد علی بهمنی ... یا رب آن یوسف گم گشته به من بازرسان. تا طربخانه ... شب همه بی تو کار من شکوه به ماه کردنست. روز ستاره تا ... شرمم کشد که بی تو نفس میکشم هنوز. تا زنده ام بس است همین شرمساریم. نوشته شده ...