مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چرا ماست پاستوریزه آب نمی‌اندازد؟

جام جم سرا: دلیل آن که این ماستها دیگر آب نمی‌اندازند، استفاده اندکی از شیرخشک در تولید این محصول است. کارخانه‌های صنایع لبنی اخیرا ترفندی برای قوام بیشتر ماست‌های پاستوریزه خود بکار می‌برند تا ماست‌های تولیدیشان به اصطلاح سفت‌تر و پرچرب‌تر به نظر برسد که در این روش درصدی شیر خشک در فرآیند تولید به ماست اضافه می‌شود تا قوام ماست بیشتر شود.

به نقل از ایسنا، پیش از این گفته می‌شد برای قوام پیدا کردن ماست به آن نشاسته اضافه می‌کنند که به نظر می‌رسد این کار از نظر اقتصادی صرفه ندارد و استفاده از شیر خشک منطقی‌تر است.



لینک منبع :چرا ماست پاستوریزه آب نمی‌اندازد؟

چرا ماست پاستوریزه آب نمی‌اندازد؟ - ایسنا www.isna.ir/news/93041810392/چرا-ماست-پاستوریزه-آب-نمی-اندازد‎Cached9 جولای 2014 ... انواع ماست پاستوریزه تولید شده در برندهای مختلف، دیگر مانند گذشته آب نمی‌اندازند که علت آن استفاده اندکی از شیرخشک در تولید این محصول است. چرا ماست پاستوریزه آب نمی‌اندازد؟ - مواد غذایی - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../چرا-ماست-پاستوریزه-آب-نمی‌اندازد-‎Cached۱۳۹۳/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۵ - کد خبر: 115415. چرا ماست پاستوریزه آب نمی‌اندازد؟ سلامت نیوز: پیش از این گفته می‌شد برای قوام پیدا کردن ماست به آن نشاسته اضافه می‌کنند که ... چرا ماست پاستوریزه آب نمی‌اندازد؟ - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/.../چرا-ماست-پاستوریزه-آب-نمی‌اندازد‎Cached9 جولای 2014 ... به گزارش بولتن نیوز، انواع ماست پاستوریزه تولید شده در برندهای مختلف، دیگر مانند گذشته آب نمی‌اندازند که علت آن استفاده اندکی از شیرخشک در ... چرا ماست پاستوریزه آب نمی‌اندازد؟ | تهران پرس tehranpress.com/fa/news.../چرا-ماست-پاستوریزه-آب-نمی‌اندازد؟/‎Cached9 جولای 2014 ... چرا ماست پاستوریزه آب نمی‌اندازد؟ پیش از این گفته می‌شد برای قوام پیدا کردن ماست به آن نشاسته اضافه می‌کنند که به نظر می‌رسد این کار از نظر ... چرا ماست پاستوریزه آب نمی‌اندازد؟ - افکار نیوز www.afkarnews.ir/بخش.../348133-چرا-ماست-پاستوریزه-آب-نمی-اندازد‎Cached9 جولای 2014 ... به گزارشافکارنیوز،انواع ماست پاستوریزه تولید شده در برندهای مختلف، دیگر مانند گذشته آب نمی‌اندازند که علت آن استفاده اندکی از شیرخشک در ... چرا ماست پاستوریزه آب نمی اندازد؟ - شفاف - تی نیوز tnews.ir/news/32A727598816.html‎Cached10 جولای 2014 ... انواع ماست پاستوریزه تولید شده در برندهای مختلف، دیگر مانند گذشته آب نمی‌اندازند که علت آن استفاده اندکی از شیرخشک در تولید این محصول است. چرا ماست پاستوریزه آب نمی‌اندازد؟ - راوی نیوز ravinews.com/news/1393/07/08/.../چرا-ماست-پاستوریزه-آب-نمی‌اندازد؟/ 30 سپتامبر 2014 ... چرا ماست پاستوریزه آب نمی‌اندازد؟ انواع ماست پاستوریزه تولید شده در برندهای مختلف ، دیگر مانند گذشته آب نمی‌اندازند که علت آن استفاده اندکی از ... چرا ماست پاستوریزه آب نمی‌اندازد؟ | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2014/07/09/382043‎Cached9 جولای 2014 ... انواع ماست پاستوریزه تولید شده در برندهای مختلف، دیگر مانند گذشته آب نمی‌اندازند که علت آن استفاده اندکی از شیرخشک در تولید این محصول است. چرا ماست پاستوریزه آب نمی‌اندازد؟ www.javanonline.ir/fa/news/657861/چرا-ماست-پاستوریزه-آب-نمی‌اندازد انواع ماست پاستوریزه تولید شده در برندهای مختلف، دیگر مانند گذشته آب نمی‌اندازند که علت آن استفاده اندکی از شیرخشک در تولید این محصول است. چرا ماست پاستوریزه آب نمی‌اندازد؟ - فودنا www.foodna.ir/fa/newsagency/49564?p1978=2‎Cachedانواع ماست پاستوریزه تولید شده در برندهای مختلف، دیگر مانند گذشته آب نمی‌اندازند که علت آن استفاده اندکی از شیرخشک در تولید این محصول است. در گذشته ماست‌های ...