مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قتل اعضای خانواده به دلیل اختلاف با خانواده

جام جم سرا: کارآگاهان جنایی استان یزد چند روز قبل از وقوع جنایت در منزلی مسکونی مطلع شدند و خود را به محل اعلام‌شده رساندند. آنها ابتدا مردی را دیدند که ظاهری آشفته داشت و آثار خون روی لباسش مشهود بود. این مرد که تیمور نام دارد در همان نگاه اول به‌عنوان مظنون شناخته شد.
به نقل از شرق، کارآگاهان با بررسی خانه جسد زن جوان را در حالی‌که هدف ضربات چاقو قرار گرفته و جان باخته بود در قسمت پذیرایی خانه مشاهده کردند و در ادامه با ورود به اتاق خواب جنازه کودکی را دیدند که او نیز هدف چاقو قرار گرفته بود. وسایل خانه سالم و دست‌نخورده بود بنابر این فرضیه، سرقت مردود به نظر می‌رسید و قوی‌ترین احتمال این بود که تیمور همسر و فرزند خود را کشته باشد. این مرد که خودش در تماس با پلیس از وقوع جنایت خبر داده بود در همان بازجویی‌های اولیه به کشتن همسر و پسرش اقرار کرد.
کارآگاهان بعد از جمع‌آوری مدارک موجود اجساد را به پزشکی قانونی منتقل کردند و پس از انتقال تیمور به پلیس آگاهی به بازجویی از او پرداختند. متهم گفت: «من سه بار ازدواج کرده‌ام. ازدواج اولم با شکست مواجه شد و به دلیل اختلافاتی که با همسرم داشتم از هم جدا شدیم. مدتی بعد با زنی دیگر ازدواج کردم و از او صاحب پسری به نام احسان شدم اما این بار هم زندگی مشترک دوام نیاورد و اختلافات شدید باعث شد طلاق بگیریم.»
متهم ادامه داد: «نگهداری از احسان به من سپرده شده بود و ما مدتی با هم زندگی کردیم تا اینکه با محبوبه آشنا شدم و از او خواستگاری کردم. محبوبه قبول کرد با من ازدواج و از پسرم نیز نگهداری کند. ما حدود یک سال قبل زندگی مشترکمان را شروع کردیم. اوایل به ظاهر مشکلی وجود نداشت و همه چیز خوب پیش می‌رفت تا اینکه به تدریج اختلافات ما شروع شد همسرم با نیش و کنایه‌هایش مرا آزار می‌داد و کارهایی را که از او می‌خواستم انجام نمی‌داد همین مساله باعث شد درگیری‌های ما شدت پیدا کند تا جایی که محبوبه بحث طلاق را پیش کشید.»
تیمور در ادامه اعترافات خود گفت: «صبح روز حادثه وقتی از خواب بیدار شدم از او خواستم با هم صبحانه بخوریم. من روی مبل نشسته بودم و محبوبه هم کنار مبل روی زمین نشسته بود. وقتی دیدم به حرفم اعتنایی نمی‌کند به شدت عصبانی شدم طوری که کنترل خودم را از دست دادم. به سرعت به آشپزخانه رفتم، چاقویی برداشتم و با آن به زنم حمله کردم. اول ضربه‌ای را به پهلویش وارد کردم و ضربات بعدی را به قفسه سینه‌اش زدم.»
متهم درباره قتل پسرش نیز توضیح داد: «بعد از کشتن محبوبه در حالی‌که هنوز به شدت عصبانی بودم به اتاق خواب رفتم. احسان هنوز بیدار نشده بود. با چاقو چند ضربه هم به او زدم. در آن لحظات اصلا متوجه رفتارم نبودم. وقتی به خودم آمدم و فهمیدم چه کار کرده‌‌ام با پلیس تماس گرفتم و وقوع قتل را به ماموران اطلاع دادم.»
بنابر این گزارش متهم به قتل در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از وی ادامه دارد.



لینک منبع :قتل اعضای خانواده به دلیل اختلاف با خانواده

Images for قتل اعضای خانواده به دلیل اختلاف با خانواده قتل اعضای خانواده به دلیل اختلاف با خانواده - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../قتل-اعضای-خانواده-به-دلیل-اختلاف-با-خانواده‎Cached30 ژوئن 2014 ... مردی که همسر و فرزند خود را به قتل رسانده بود در بازجویی‌ها اختلافات خانوادگی را انگیزه این قتل اعلام کرد و گفت همسرش قصد داشت از او جدا شود. قتل عام خانوادگی توسط داماد شرور - روزنامه جام جم press.jamejamonline.ir/Newspreview/2846460169566763528‎Cachedمرد جنایتکار در جریان اختلاف با خانواده همسرش با شلیک گلوله شش نفر را کشت و ... خانواده بوده به‌دلیل اختلافات خانوادگی وارد خانه پدرزنش شده و تمامی اعضای خانواده را ... حمام خون در قتل عام خانوادگی - ایرانیان انگلستان iranianuk.com/20170518003913002/حمام-خون-در-قتل-عام-خانوادگی‎Cached18 مه 2017 ... ... شد فرد 39 ساله‌ای به دلیل اختلافات خانوادگی که با خانواده همسرش داشته به طور ... مأموران با ورود به این خانه و دیدن اجساد قربانیان که بر کف زمین پوشیده از خون ... به گزارش پلیس داماد خانواده پس از کشتار اعضای خانواده همسرش از محل جنایت ... تیراندازی به‌دلیل مسائل خانوادگی بوده که داماد جنایتکار، اعضای خانواده همسرش ... قتل اعضای خانواده همسر در 7 ساعت! - نمناک namnak.com/قتل-اعضای-خانواده.p14031‎Cachedمرد جوان در جنایتهای جداگانه سه تن از اعضای خانواده همسرش را در طی چند ساعت به قتل ... خاطر این که با همسرش اختلاف دارد، چند وقت پیش همسرش قهر کرد و به خانه پدرش رفت. ... بهرام قوی هیکل بود و می دانستم به تنهایی حریف او نمی شوم به همین دلیل منتظر ... جزییات قتل 6 عضو خانواده همسر توسط داماد/ قاتل به نوزاد و دختر 6 ساله ... khabarfarsi.com/u/38405760 18 مه 2017 ... آنها پس از ورود به داخل خانه با اجساد بی جان 5نفر از اعضای خانواده روبه رو ... به دلیل اختلافات خانوادگی وارد منزل پدر زنش شده و تمامی اعضای خانواده را به ... داماد مسلح 7 عضو خانواده همسرش را قتل عام کرد - خبرگزاری تابناک ... khabarfarsi.com/u/38414689 18 مه 2017 ... سرپرست اورژانس کشور با اشاره به وقوع نزاع و درگیری خانوادگی در .... ساله به دلیل اختلافات خانوادگی وارد منزل پدر زنش شده و تمامی اعضای خانواده را ... قتل 3 نفر به دلیل اختلاف در ارثیه خانوادگی - کیهان kayhan.ir/fa/news/78571/قتل-3-نفر-به-دلیل-اختلاف-در-ارثیه-خانوادگی 25 ژوئن 2016 ... فردی سه نفر از اعضای خانواده برادر خود را به علت اختلاف مالی در ارثیه خانوادگی در ... یک منبع آگاه در مصاحبه با ایرنا گفت: قاتل مردی به اسم «م. روزنامه جام جم96/2/28: قتل عام خانوادگی توسط داماد شرور - Magiran www.magiran.com/npview.asp?ID=3562538 مرد جنایتکار در جریان اختلاف با خانواده همسرش با شلیک گلوله شش نفر را کشت و ... خانواده بوده به دلیل اختلافات خانوادگی وارد خانه پدرزنش شده و تمامی اعضای خانواده را ... روزنامه ایران96/2/28: حمام خون در قتل عام خانوادگی - Magiran www.magiran.com/npview.asp?ID=3561448 ماموران با ورود به این خانه و دیدن اجساد قربانیان که بر کف زمین پوشیده از خون ... به گزارش پلیس داماد خانواده پس از کشتار اعضای خانواده همسرش از محل جنایت بیرون دوید و ... وی در نخستین بازجویی ها اعتراف کرد به دلیل اختلاف های شدید خانوادگی مرتکب ...