مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روزه‌داری برای مبتلایان به ام‌اس

جام جم سرا: دکتر فرزاد اشرافی با تاکید بر این که بیماران مبتلا به سکته مغزی که فشار خون بالا نیز دارند، باید فقط با تائید پزشک‌شان روزه بگیرند، در گفت‌وگو با جام‌جم افزود: مبتلایان به صرع نیز از آن جایی که مصرف داروهایشان طی دوره‌های خاصی باید صورت بگیرد وگرنه در خطر بروز تشنج قرار می‌گیرند برای گرفتن روزه باید با پزشک‌شان مشورت کنند، اما مبتلایان به سردردهای میگرنی، ام‌اس، آلزایمر و پارکینسون در صورت کنترل بیماری‌شان با دارو و در صورتی که مشکل یا بیماری داخلی دیگری نداشته باشند، می‌توانند تحت نظر پزشک‌شان روزه بگیرند.

وی تاکید کرد: البته مبتلایان به سردرد باید با مصرف مواد قندی و کربوهیدرات‌ها در وعده سحر و افطار از افت قند خون‌شان که به تشدید حملات میگرنی منجر می‌شود، جلوگیری کنند.



لینک منبع :روزه‌داری برای مبتلایان به ام‌اس

آیا بیماران ام اس می‌توانند روزه بگیرند؟ - ایسنا www.isna.ir/news/.../آیا-بیماران-ام-اس-می-توانند-روزه-بگیرند‎Cached5 جولای 2014 ... وی همچنین درباره شرایط بیماران ام اس برای روزه داری اظهار داشت: بیماران ... رییس هئیت مدیره انجمن ام اس قم با اشاره به تغذیه بیماران ام اس گفت: علاوه ... مبتلایان به ام اس می توانند روزه بگیرند؟ - تبیان article.tebyan.net/.../مبتلایان-به-ام-اس-می-توانند-روزه-بگیرند-‎Cached27 مه 2017 ... درباره تاثیر روزه بر مبتلایان به ام‌اس تحقیقات کافی انجام نشده است. ... لازم است مبتلایان به ام‌اس که شرایط روزه‌داری دارند، سحری مصرف کنند، در ... آیا بیماران ام اس میتوانند روزه بگیرند؟ - نمناک namnak.com/روزه-گرفتن-بیماران-ام-اس.p51403‎Cachedروزه داری اسلامی بطور کلی برای بیشتر مبتلایان به ام اس بی ضرر است، اما ارائه یک راهکار کلی برای همه مبتلایان غیرممکن است و در واقع تصمیمی است که برای هر فرد ... مبتلایان به ام‌ اس مجاز به روزه‌ داری هستند؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../مبتلایان-به-ام‌-اس-مجاز-به-روزه‌-داری-هستند‎Cached Similar28 جولای 2012 ... یک متخصص مغز و اعصاب گفت: لازم است مبتلایان به ام‌اس که شرایط روزه‌داری دارند سحری مصرف کنند، در طول روز باید فعالیت کمتری داشته باشد و در ... ام اس منعی برای روزه داری ندارد - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/6131059/ام-اس-منعی-برای-روزه-داری-ندارد‎Cached18 ژوئن 2017 ... وی عنوان کرد: روزه داری اسلامی بطور کلی برای بیشتر مبتلایان به ام اس بی ضرر است، اما ارائه یک راهکار کلی برای همه مبتلایان غیرممکن است و در ... روزه‌داری برای مبتلایان به ام‌اس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../روزه‌داری-برای-مبتلایان-به-ام‌اس‎Cached30 ژوئن 2014 ... یک متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب اعلام کرد: مبتلایان به ام‌اس در صورت مصرف مرتب داروهایشان هنگام سحر و افطار، می‌توانند روزه بگیرند. آیا مبتلایان به "ام‌اس" مجاز به روزه‌داری هستند؟ - سلامت - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../آیا-مبتلایان-به-ام‌اس-مجاز-به-روزه‌داری-هستند- 28 جولای 2012 ... لازم است مبتلایان به ام‌اس که شرایط روزه‌داری دارند، سحری مصرف کنند، در طول روز باید فعالیت کمتری داشته باشد و در محیط گرم حضور نیابند. آیا مبتلایان به ام اس می توانند روزه بگیرند؟ | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/82260‎Cachedاز این رو بیماران ام اس باید از این چهار عامل دور باشند تا توان خود را برای روزه داری ... لازم است مبتلایان به ام‌اس که شرایط روزه‌داری دارند، سحری مصرف کنند، در طول روز ... آیا روزه گرفتن برای مبتلایان به ام اس مضر است؟ - سلامت آنلاین www.salamatonline.ir/.../آیا-روزه-گرفتن-برای-مبتلایان-به-ام-اس-مضر-است‎Cached3 ژوئن 2017 ... همچنین دکتر سعید قزوینیان متخصص مغز و اعصاب نیز درباره روزه‌داری بیماران مبتلا به ام اس گفت: مانعی برای روزه گرفتن مبتلایان به ام اس وجود ... آیا روزه برای بیماران ام اس ضرر دارد؟ | یک نت | محرم 96 | دانلود مداحی جدید ... www.yeknet.ir/node/747758/آیا-روزه-برای-بیماران-ام-اس-ضرر-دارد؟‎Cached Similar10 ژوئن 2015 ... بیماری MS ,بیماری ام اس, حکم روزه گرفتن بیمار, رمضان, روزه داری, روزه گرفتن بیمار ... یک نت آیا مبتلایان به بیماری ام اس میتوانند روزه بگیرند؟