مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توصیه پلیس فتا به مسافران تابستانی

جام جم سرا: سرهنگ حسن محمد رضایی بر عدم دریافت بلوتوث‌های ناشناس در مکان‌هایی مانند اتوبوس، قطارتاکید کرد و گفت: مردم باید از خرید گوشی و سیم کارت دست دوم که نسبت به سابقه آن اطمینان ندارند پرهیز و در صورت خرید قبل از استفاده آن را به طور کامل به تنظیمات کارخانه ریست کنند.

وی افزود: شهروندان از قرار دادن تصاویر و فایل ها خصوصی بر روی دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل نظیر موبایل و لپ تاپ پرهیز کرده و به دقت مواظب دستگاه‌های حامل داده، شامل گوشی تلفن همراه، دوربین عکاسی و هرنوع حافظه جانبی همراه خود باشند .

به نقل از مهر، رییس پلیس فتا استان قم از عدم اطلاعات مهم مالی و شخصی در هنگام مکالمه با تلفن همراه در مکان‌های عمومی تاکید کرد و گفت: قبل از شروع کار با دستگاه ATM کیبورد و دهانه ورود کارت را بررسی کرده تا دستکاری نشده باشد.

رضایی از مسافران خواست، اطلاعات سفر خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نگذارند و پس از اتمام کار در کافی‌نت‌ها از حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی و ایمیل‌ها خارج و تاریخچه مرورگر را پاک کنند.

رئیس پلیس فتای قم اظهار داشت: بر روی لپ تاپ یا سایر وسایل الکترونیکی خود (بایوس، سیستم عامل و فایل‌های حساس) رمز عبور قدرتمند گذاشته تا در صورت به سرقت رفتن یا مفقود شدن، اطلاعات آن به راحتی قابل سرقت نباشد



لینک منبع :توصیه پلیس فتا به مسافران تابستانی

Images for توصیه پلیس فتا به مسافران تابستانی توصیه پلیس فتا به مسافران تابستانی - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir/fa/news/.../توصیه-پلیس-فتا-به-مسافران-تابستانی‎Cached18 ژوئن 2014 ... توصیه پلیس فتا به مسافران تابستانی. رئیس پلیس فتا استان قم از عدم اطلاعات مهم مالی و شخصی در هنگام مکالمه با تلفن همراه در مکان‌های عمومی ... توصیه های پلیس فتا به مسافران تابستانی - ایسنا www.isna.ir/news/.../توصیه-های-پلیس-فتا-به-مسافران-تابستانی‎Cached27 جولای 2015 ... رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به آغاز دور دوم سفر های تابستانی گفت: هموطنان باید برای حفظ آرامش خود و سایرین، قبل از شروع ... توصیه پلیس فتا به مسافران تابستانی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../توصیه-پلیس-فتا-به-مسافران-تابستانی‎Cached18 ژوئن 2014 ... رییس پلیس فتا استان قم با اشاره به دور اول سفرهای تابستانی گفت: مسافران اطلاعات سفرشان را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نگذارند. توصیه پلیس فتا به مسافران تابستانی - پارس نیوز https://www.parsnews.com/.../219879-توصیه-پلیس-فتا-به-مسافران-تابستانی 18 ژوئن 2014 ... رییس پلیس فتا استان قم با اشاره به دور اول سفرهای تابستانی گفت: مسافران اطلاعات سفرشان را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نگذارند. توصیه های پلیس فتا به مسافران تابستانی - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/904675 30 آوریل 2016 ... رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به آغاز دور دوم سفر های تابستانی گفت: هموطنان باید برای حفظ آرامش خود و سایرین، قبل از شروع ... توصیه های پلیس فتا به مسافران تابستانی www.shoraonline.ir/News/57802.html 27 جولای 2015 ... پایگاه خبری شورا آنلاین-توصیه های پلیس فتا به مسافران تابستانی : رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به آغاز دور دوم سفر های ... توصیه های رئیس پلیس مبارزه با سرقت مسافران تابستانی بخوانند onvansho.ir/.../توصیه-های-رئیس-پلیس-مبارزه-با-سرقت-مسافران-تابستانی-بخوانند.html توصیه های پلیس سفرهای تابستانی به مسافران رئیس پلیس مبارزه با سرقت . برچسب ها کافی نت توصیه های پلیس فتا به مسافران تابستانی 255 این مقام ا نت ظامی ... مسافران تابستانی! مراقب باشید https://www.fardanews.com/fa/news/.../مسافران-تابستانی-مراقب-باشید 26 جولای 2015 ... پلیس فتا به مسافران تابستانی هشدار داد تا در اتصال به اینترنت های هانی‌پات، ... سرگرد کیانی در توصیه به مسافران تاکید کرد: قبل از مسافرت ... مدل تونیک - توصیه پلیس فتا به مسافران تابستانی www.parmisseed.ir/post/1407‎Cachedتوصیه پلیس فتا به مسافران تابستانی. تاریخ : 2015-08-19. رییس پلیس فتا استان قم با اشاره به دور اول سفرهای تابستانی گفت: مسافران اطلاعات سفرشان را در ...