مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یک مسئول: موضوع آزار جنسی 2 دانش آموز را آب‌وتاب ندهید

جام جم سرا: عطاالله سلطانی‌صبور، ضمن بیان این نظر، با اشاره به پیگیری مجلس در رابطه با پرونده ناظم‌‌ متخلف مدرسه‌ای در غرب تهران گفت: به اداره مرکز آموزش وپرورش آن منطقه رفتیم و بررسی هایی را انجام دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که پرونده این ناظم متخلف چند شاکی دارد، گفت: آن وقت که ما رفتیم، دو شاکی داشت.

به نقل از ایلنا، سلطانی‌صبور با اشاره به اینکه درمورد این پرونده هنوز حکمی از جانب مراجع قضایی صادر نشده است، افزود: تا زمانی که حکم قضایی مشخص نشود و صحت و سقم موضوع روشن نشود نمی توان قضاوتی در این زمینه کرد.

وی ضمن تاکید بر پیگیری مجلس در مورد این حادثه و تشکیل کمیته ای سه نفره دراین زمینه، گفت: از آنجایی که بحث اخلاقی است و آبروی افراد در میان است تا زمانی که حکمی صادر نشود - همان طور که گفتم - نمی شود قضاوت کرد.

وی تصریح کرد: یک لحظه اگر خانواده خود را دراین موقعیت قرار دهیم و از آن طرف هم ثابت شود که اتهام به ناظم درست نبوده و یا شدتش به این حد نبوده خودتان قضاوت کنید که چه اتفاقی می افتد از همین رو نباید ناپخته قضاوت کرد.

Share



لینک منبع :یک مسئول: موضوع آزار جنسی 2 دانش آموز را آب‌وتاب ندهید

یک مسئول: موضوع آزار جنسی 2 دانش آموز را آب‌وتاب ندهید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../یک-مسئول-موضوع-آزار-جنسی-2-دانش-آموز-را-آب‌وتاب-ندهید‎Cached15 ژوئن 2014 ... رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس با اشاره به پرونده تعرض جنسی ناظم مدرسه ای درغرب تهران به دانش‌آموزان گفت: فعلا ناظم مدرسه در معرض اتهام است و ... Images for یک مسئول: موضوع آزار جنسی 2 دانش آموز را آب‌وتاب ندهید یک مسئول: موضوع آزار جنسی 2 دانش آموز را آب‌وتاب ندهید - جام جم آنلاین www.jamejamonline.ir/NewsPreview/1532344829318087232‎Cached15 ژوئن 2014 ... رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس با اشاره به پرونده تعرض جنسی ناظم مدرسه ای درغرب ... یک مسئول: موضوع آزار جنسی 2 دانش آموز را آب‌وتاب ندهید. یک مسئول: موضوع آزار جنسی 2 دانش آموز را آب‌وتاب ندهید – news news.adbx.ir/d/2017/.../یک-مسئول-موضوع-آزار-جنسی-2-دانش-آموز-را-آ/‎Cached5 ژوئن 2017 ... یک مسئول: موضوع آزار جنسی ۲ دانش آموز را آب‌وتاب ندهید. جام جم سرا: عطاالله سلطانی‌صبور، ضمن بیان این نظر، با اشاره به پیگیری مجلس در رابطه با ... یک مسئول: موضوع آزار جنسی 2 دانش آموز را آب‌وتاب ندهید - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../یک-مسئول-موضوع-آزار-جنسی-2-دانش-آموز-را-آب‌وتاب-ندهید‎‎Cachedرئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس با اشاره به پرونده تعرض جنسی ناظم مدرسه ای درغرب تهران به دانش‌آموزان گفت: فعلا ناظم مدرسه در معرض اتهام است و اینکه موضوع را آب و ... محکومیت ناظم متهم به آزار جنسی دانش‌آموزان - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../محکومیت-ناظم-متهم-به-آزار-جنسی-دانش‌آموزان‎Cachedناظم دبستانی در غرب تهران که با شکایت چند تن از والدین دانش آموزان آن مدرسه، به تعرض به سه ... تصویر یک مسئول: موضوع آزار جنسی 2 دانش آموز را آب‌وتاب ندهید ... تایید آزار جنسی دو دانش آموز - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../تایید-آزار-جنسی-دو-دانش-آموز‎Cachedپرونده دوم، مربوط به آزار و اذیت جنسی دانش‌آموزان توسط ناظمشان است و در حال حاضر آنها و خانواده‌هایشان ..... تصویر یک مسئول: موضوع آزار جنسی 2 دانش آموز را آب‌وتاب ندهید ... محاکمه ناظم یک مدرسه به اتهام آزار ۳ دانش‌آموز - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../محاکمه-ناظم-یک-مدرسه-به-اتهام-آزار-۳-دانش‌آموز‎Cached26 آگوست 2014 ... ناظم یکی از مدارس تهران که متهم به کودک آزاری و اذیت سه دانش آموز پسر است، پس از ... تصویر یک مسئول: موضوع آزار جنسی 2 دانش آموز را آب‌وتاب ندهید ... مهربانم ! - کلوب www.cloob.com/u/yousef76/119753128/مهربانم_%21 یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد بوی گل ، نذر ... خانم را زنده کرد ! عکس بدون متن یک مسئول: موضوع آزار جنسی 2 دانش آموز را آب‌وتاب ندهید بدون متن بدون متن بدون متن آینده . به عشق تو زنده ام ، با یاد تو نفس می کشم و با خاطراتت - کلوب www.cloob.com/u/yousef76/95541596 به امید رسیدن به تو منتظر می مانم ، یا به تو می رسم و یا باید قید این زندگی را بزنم. به عشق بودن تو هستم ، تو نباشی یک لحظه هم نمی توانم در این دنیای بی محبت زنده ...