مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

«مهناز افشار» از سن همسرش می‌گوید+عکس

جام جم سرا: بر اساس آنچه پرده سینما نقل کرده، مهناز افشار در این باره گفته است:
خبر ازدواج من با آقای رامین صحت دارد اما با یاسر رامین که هم سن من و متولد ۱۳۵۶ است. خبر ازدواج من با محمدامین رامین (متولد ۱۳۶۶) صحت ندارد. من نمی توانم با مردی که ۱۰ سال از من کوچکتر است زندگی کنم!

Share



لینک منبع :«مهناز افشار» از سن همسرش می‌گوید+عکس

Images for «مهناز افشار» از سن همسرش می‌گوید+عکس «مهناز افشار» از سن همسرش می‌گوید+عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../مهناز-افشار-از-سن-همسرش-می‌گوید-عکس‎Cached Similar15 ژوئن 2014 ... انتشار خبر ازدواج مهناز افشار (بازیگر سینما) از همان زمانی که در رسانه‌ها و میان مردم رد و بدل شد، یعنی از همان آخرین روزهای سال پیش، همراه با اطلاعات ... «مهناز افشار» از سن همسرش می‌گوید+عکس - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/news/.../مهناز-افشار-از-سن-همسرش-می‌گویدعکس‎Cached Similar15 ژوئن 2014 ... «مهناز افشار» از سن همسرش می‌گوید+عکس. انتشار خبر ازدواج مهناز افشار (بازیگر سینما) از همان زمانی که در رسانه‌ها و میان مردم رد و بدل شد. «مهناز افشار» از سن همسرش می‌گوید+عکس - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../مهناز-افشار-از-سن-همسرش-می‌گوید-عکس‎Cached«مهناز افشار» از سن همسرش می‌گوید+عکس. یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 10:44. انتشار خبر ازدواج مهناز افشار (بازیگر سینما) از همان زمانی که در رسانه‌ها و میان مردم رد و ... بیوگرافی کامل "مهناز افشار" و "محمد امین رامین" همسرش + تصاویر www.boursenews.ir/.../بیوگرافی-کامل-مهناز-افشار-و-محمد-امین-رامین-همسرش-تصاویر‎Cached Similar16 مارس 2014 ... بیوگرافی کامل "مهناز افشار" و "محمد امین رامین" همسرش + تصاویر ... مهناز افشار می گوید تبریک تولد بهترین شادباشی است که تاکنون شنیده است و ..... پخش کنید شوهر مهناز افشار هم سن خودشه واصلا هم قبل ازدواجش باهم رابطه ای نداشتند ... «مهناز افشار» از سن همسرش می گوید+عکس - پایگاه خبری ایران ... tnews.ir/news/664326469717.html‎Cached15 ژوئن 2014 ... یعنی از همان آخرین روزهای سال پیش، همراه با اطلاعات درست و غلط بود. از جمله این اطلاعات سن داماد است که بر اساس آن اختلاف سنی معکوسی میان عروس و ... واکنش مهناز افشار به اختلاف سن 10 ساله با همسرش + عکس - اخبار ... www.akairan.com/biography/superstar/201552020444.html‎Cached Similarاختلاف سن مهناز افشار با محمد امین رامین,اختلاف سن واقعی مهناز افشار و همسرش, اختلاف سن مهناز افشار و همسرش را در سایت اکاایران بخوانید, بیوگرافی و عکسهای مهناز افشار و همسرش یاسین رامین - نمناک namnak.com/مهناز-افشار.p236‎Cachedمهناز افشار و بیوگرافی مهناز افشار و ازدواج مهناز افشار و همسر مهناز افشار و ... همراه فیلم شناسی و جدیدترین عکس های مهناز افشار و همسرش یاسین رامین و دخترش لیا را در ... او درباره سابقه جواهرسازی در خانواده اش می گوید:«برادر کوچکترم 15-14 سال است که ... رابطه مادر شوهر مهناز افشار با عروسش + تصاویر - نمناک namnak.com/مادرشوهر-مهناز-افشار.p24391‎Cachedسوسن صفاوردی همسر محمدعلی رامین و مادر شوهر مهناز افشار در گفتگویی درباره حاشیه های ازدواج پسرش با مهناز افشار و علاقه اش به نوه اش میگوید. بازدید : 38,668 نفر ... شاید اصلا فکر هم نمی کردم که در این سن ازدواج کنم. من خیلی فعال بودم و اولین ... مهناز افشار و فرزندش و هر آچه که از او می خواهید بدانید؟ - سایت خبری ... yazdfarda.com/news/1396/01/117815.html‎Cachedمهناز افشار و همسرش به دیدار سید محمد خاتمی رفته اند تا او خطبه عقد آنها را بخواند. ... رویش در زمان مسئولیت محمد علی رامین به دلیل چاپ عکس مهناز افشار روی جلد توقیف شد .... افشار در توصیف سبک پوشش همسر می گوید: همسرم بسیار کلاسیک است و من این .... سن همسرم را پیش کشیدند که ازمن ده سال کوچکتر است تا تحت فشار قرار گیرم اما ...