مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

میوه‌ای برای رفع بیخوابی

جام جم سرا: لیموترش می‌تواند روی رنگ و روی شما تأثیر بگذارد و پوست‌های کدر و تیره را روشن و خوش آب و رنگ کند. اگر می‌خواهید مقداری کالری بسوزانید به سراغ لیموترش بروید؛ این ماده‌ی مغذی شما را به اندام دلخواه‌تان نزدیک می‌کند. دمنوش لیمو علایم اضطراب را کاهش می دهد و مشکل بی خوابی را رفع می کند افزودن چند قطره لیمو به آب آشامیدنی مانند ضد عفونی کننده عمل می کند و سموم بدن را دفع می کند با کاهش دادن اشتها باعث کاهش وزن می شود اسید موجود افزایش ناگهانی قند خون را پس از صرف غذا کاهش می دهد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران، دمنوش لیمو گلو درد را تسکین می دهد.استفاده موضعی از آب لیموئ باعث رفع آکنه و لک می شود در صورت داشتن پوست حساس آب لیمو را با کمی آب رقیق کنید. در اغلب موارد استفاده از شامپوی نامناسب و مخمر مالاسزیا Malassezia باعث پیدایش شوره در پوست سر می‌شود. خوشبختانه لیموترش به راحتی می‌تواند با این مخمر مقابله کند. برای این کار هفته ای یک مرتبه از آب لیموترش استفاده کنید. آب لیموترش را گرفته و به موهای خود زده و 5 دقیقه بعد موهای‌تان را شامپو بزنید. لیموترش قابضی است که می‌تواند سلول‌های پوست سر را تنگ‌تر کند. این کار باعث می‌شود پوست سر محکم‌تر و محافظت شود. توصیه می‌کنیم از شامپوی ضدشوره استفاده کنید و اگر شوره‌های همچنان روی سرتان جا خوش کردند به متخصص پوست مراجعه کنید.

Share



لینک منبع :میوه‌ای برای رفع بیخوابی

مشکل بی خوابی خود را با این غذا ها درمان کنید - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/21132_مشکل-بی-خوابی-خود-را-با-این-غذا-ها-درمان.html/‎Cached Similarیکی از راه های درمان اختلال خواب، میل کردن غذاهای خاصی قبل از زمان خواب است که واقعاً می تواند به شما برای داشتن خوابی راحت و آرام کمک کند. خوردنی های خواب آور عبارتند ... درمان بی خوابی با این میوه خوشمزه - نامه نیوز namehnews.ir/fa/news/185328/درمان-بی-خوابی-با-این-میوه-خوشمزه‎Cached Similar30 ا کتبر 2014 ... درمان بی خوابی با این میوه خوشمزه. بی‌خوابی و بدخوابی شبانه می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. استرس، فشارهای کاری، بد غذا خوردن و غیره. به گزارش ... میوه ای مفید برای درمان بی خوابی - پرشین وی persianv.com/pezeshk/میوه-ای-مفید-برای-درمان-بی-خوابی.html‎Cached25 مه 2011 ... همچنین این میوه به علت دارا بودن ویتامین‌های گروه B برای درمان بیماری‌های عصبی و روحی، بی‌خوابی، خستگی شدید و فراموشی مفید است. وی گفت: ... میوه ای مفید برای درمان بی خوابی - آکا www.akairan.com/health/bimari-behdasht/201562342421.html‎Cachedیک فوق تخصص تغذیه درباره خواص میوه زردآلو گفت: زردآلو یکی از منابع مهم غذایی جهت تامین نیاز مواد معدنی و ویتامین هاست,همچنین این میوه به دلیل وجود مقادیر ... مشکل بی خوابی خود را با این میوه درمان کنید - افکار نیوز www.afkarnews.ir/.../520593-مشکل-بی-خوابی-خود-را-با-این-میوه-درمان-کنید‎Cached5 ژوئن 2016 ... تحقیقات نشان می‌دهد آب گیلاس تاثیر بی‌نظیری در رفع مشکل بی‌خوابی دارد. بی خوابی خود را با این خوراکی ها درمان کنید! - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../بی-خوابی-خود-را-با-این-خوراکی-ها-درمان-ک.html‎Cachedبه خاطر اینکه این میوه خوشمزه روی سلامت عمومی بدن نیز تأثیر خوبی دارد. کیوی منبع خوب ویتامین C، فیبرها و پتاسیم می‌باشد که همگی برای سلامتی بدن مفیدند. میوه‌ای برای رفع بیخوابی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../میوه‌ای-برای-رفع-بیخوابی‎Cached10 ژوئن 2014 ... لیموترش یکی از کوچکترین مرکباتی به حساب می‌آید که دارای خواص زیاد و طعم فوق‌العاده است؛ علاوه بر این در رفع بیخوابی نیز اثرات خوبی دارد. 7 خوراکی خواب‌آور - تبیان article.tebyan.net/207438/7-خوراکی-خواب-آور‎Cached5 مه 2012 ... آیا تا به حال بی‌خوابی به سراغتان آمده؟ آیا شما هم جزو افرادی هستید که آرزوی داشتن خوابی راحت و عمیق دارند؟ آیا می‌دانید که تغذیه مناسب می‌تواند نقش ... برای رفع کم خوابی چه چیزی باید خورد ؟ - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_15839.html‎Cached Similarبرای رفع کم خوابی چه چیزی باید خورد ؟ ... های گروهB ، خصوصا ً B6 و B12 بسیار مفید و مؤثر هستند و اغلب برای درمان مرض بی خوابی ( insomnia) مصرف می شوند. رفع بی خوابی با گیاهان و میوه جات - پرشین ای persiane.ir/Insomnia-ذwith-plants-and-fruit.html‎Cachedخوردن سیر برای بیخوابی خیلی مفید است،روغن تخم کدو برای رفع بی خوابی ... اگر میوه کیوی را در رژیم غذایی خودتان بزارید در طی دو هفته باعث تنطیم خواب شما می ...