مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درد کمتر، با زایمان در آب

جام جم سرا: دانشمندان با انجام مطالعاتی روی تولد هزاران نوزاد دریافتند آن دسته از نوزادانی که به روش زایمان در آب متولد شدند در بزرگسالی از آرامش اعصاب بیشتری بخوردار بودند و میزان تنش های عصبی در آن ها بسیار کمتر بود.
به نقل از باشگاه خبرنگاران، زایمان درآب باعث تسریع در روند زایمان می شود و مادر سریع تر به حالت اولیه خودش باز می گردد و این روش نقش زیادی در رشد نوزاد نیز دارد و تعداد نوزادان سالم تری نسبت به دیگر روش های تولد در یک بازه زمانی به دنیا می آیند.
همچنین مطالعات اخیر نشان می دهند، شل شدن بدن در آب باعث کم شدن احساس درد، کم شدن اضطراب، کاهش سطح آدرنالین و در نتیجه ترشح آندوژن اکسی توسین می گردد از این رو مادر کمترین انر‍ژی را صرف می کند.
پزشکان امیدوارند تا با گسترش و رواج این شیوه زایمان تعداد تولد کودکان سالم در سراسر دنیا روز به روز افزایش یابد.

Share



لینک منبع :درد کمتر، با زایمان در آب

زایمان طبیعی در آب، بدون درد؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/110085/زایمان-طبیعی-در-آب-بدون-درد‎Cached Similarشیوه‌هایی که با افزایش آرامش و ریلکسی مادر به زایمان راحت‌تر او کمک می‌کند. ... به همین دلیل زایمان طبیعی زیر آب که می‌تواند دردهای انقباضی شکم را کاهش دهد، یکی از راه‌های رسیدن به زایمان کم درد به زنان باردار است که البته در ایران نیز تجربه می‌شود. درد کمتر، با زایمان در آب - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../درد-کمتر،-با-زایمان-در-آب‎Cached8 ژوئن 2014 ... زایمان در آب نوعی هیدروتراپی محسوب می‌شود و تحقیقات به عمل آمده نشان می‌دهد که هیدروتراپی نقش مؤثر و غیر قابل انکاری در کنترل درد و بخصوص درد ... زایمان در آب ، مزایا و معایب و لیست بیمارستان ها - سایت نی نی کده www.ninikadeh.ir/pregnancy/337‎Cached Similarیکی از مدل های نسبتا جدید وضع حمل، زایمان در آب است که هواداران زیادی هم پیدا کرده است. طرفداران این مدل زایمان میگویند که زایمان در آب با فشار روحی و درد کمتری همراه ... زایمان در آب روشی مناسب بدون اختلال در زایمان طبیعی است - بارداری ... www.salamatnews.com/news/77560/‎Cached8 جولای 2013 ... در این روش زایمان در آب صورت می‌گیرد یا تنها سیر درد تا پیش از زایمان در آب ... افراد با استنشاق این گاز کمتر درد می‌کشند، یا روش دیگری که ما کمی ... زایمان درآب، راه رسیدن به درد کمتر - نی نی بان niniban.com/fa/news/52610/زایمان-درآب-راه-رسیدن-به-درد-کمتر‎Cachedشیوه هایی که با افزایش آرامش و ریلکسی مادر به زایمان راحت تر او کمک می کند. ... به همین دلیل زایمان طبیعی زیر آب که می تواند دردهای انقباضی شکم را کاهش دهد، یکی از ... زایمان بدون درد، آیا واقعیت دارد؟ - نی نی بان niniban.com/fa/news/40730/زایمان-بدون-درد-آیا-واقعیت-دارد‎Cached Similar18 ژوئن 2017 ... با توجه به همین ترس‌ها و باورهای غلط که درد زایمان سخت‌ترین دردی است که مادر ... باردار دوست دارند زایمان بدون دردی داشته باشند اما خب کمتر درباره آن می‌دانند. ... زایمان در آب نیاز به حوضچه‌های ویژه‌ای دارد اگر در زایشگاه وان آب وجود داشته ... زایمان در آب - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/87191/زایمان-در-آب‎Cached Similar13 ا کتبر 2009 ... البته این زایمان بدون درد نیست بلکه درد کمتری دارد و نباید توقع داشته ... می‌کند تا هرگونه ترس در ارتباط با ‌خطرناک بودن زایمان در آب از بین برود. زایمان طبیعی بدون درد، ممکن است؟ - بیتوته www.beytoote.com/wedlock/.../childbirth2-pain-possible.html‎Cached Similarاگر می‌خواهید بدانید زایمان بدون درد چیست و با زایمان کم درد چه تفاوتی‌هایی دارد، در ... گرما درمانی، ریلکسیشن و استخر آب هم از موضوعات دیگری هستند که برای کاهش درد ... زایمان در آب - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/زایمان_در_آب‎Cached Similarطرفداران این نوع زایمان معتقدند که زایمان در آب باعث درد کمتر و آرامش بیشتر در طول ... و پانصد هزار تومان است و با بیمه تکمیلی به دویست و پنجاه هزار تومان می‌رسد. زایمان در آب چگونه است؟ - آسمونی www.asemooni.com/lifestyle/pregnancy/how-is-water-birth‎Cached Similarبرخی از خانم ها ترجیح می دهند، با شروع دردهای زایمانی وارد آب شوند زیرا آب یک حالت ... از طرفی میزان برش هایی که برای خروج جنین انجام می دهیم در زایمان در آب کمتر است ...