مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یارانه زوج‌های جوان در برزخ بلاتکلیفی

جام جم سرا: در این ارتباط با مسئولان مربوطه تماس‌های مکرر گرفته و سوال این هم وطنان را برای آنها مطرح کردیم، ولی با وجود تلاش مکرر و تماسهای پیاپی ، پاسخ روشنی دریافت نکردیم.
در عین حال بر اساس اطلاعات کسب شده از برخی منابع و شهروندان متقاضی یارانه، دریافتیم، که در این مرحله که ویرایش اطلاعات خانوارهای یارانه‌بگیر از طریق دفاتر پلیس + 10 و فرمانداری‌ها انجام می‌شود، کسانی که به عنوان جا مانده خانوار محسوب می‌شوند، باید ابتدا باید به فرمانداری شهر خود و در تهران به خیابان فاطمی خیابان غزالی دفتر ستاد هدفمندی یارانه فرمانداری تهران مراجعه کرده و به عنوان جا مانده خانوارهای قبلی ثبت‌نام کنند.

بر این اساس، بعد از اینکه این افراد در فهرست یارانه بگیران در ماه‌های آینده قرار گرفتند، برای تشکیل خانوار جدید با ارائه مدارک لازم به پلیس+ 10 مراجعه کنند و فرم‌های مربوطه را تکمیل نمایند.

در پاسخ به این پرسش مردمی که زمان اصلاح اطلاعات خانوار تا چه وقت است، اطلاعات واصله حاکی است، فعلا امکان اصلاح اطلاعات خانوار طبق روال در دفاتر پلیس +10 و فرمانداری‌ها انجام می‌شود و محدودیت زمانی وجود ندارد.

با این وجود، زوج‌های جوانی که با این وضعیت مواجه شده‌اند - و از تماس‌های مکرر آنها نیز مشخص است که تعداد آنها کم نیست - همچنان منتظر پاسخ رسمی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها هستند؛ سازمانی که در دوره جدید فعالیت خود همواره - به جز مقطعی خاص و در زمان انصراف از دریافت یارانه - سعی کرده ارتباط کمتری با رسانه‌ها داشته باشد.

در این شرایط، رسانه‌ها مسئولیت اطلاع‌رسانی که باید در این سازمان با جدیت دنبال می‌شد را برعهده گرفته‌اند و از منابع رسمی و غیررسمی سعی در دریافت و انتشار اخبار مربوط به موضوع پرداخت یارانه‌های نقدی به مردم دارند.

این اتفاق گرچه یکی از وظایف ذاتی رسانه‌ها به شمار می‌رود، اما می‌تواند زمینه‌ساز بروز اشکالاتی از جمله انتشار اطلاعات نادرست در این باره شود. (صبحانه)

Share



لینک منبع :یارانه زوج‌های جوان در برزخ بلاتکلیفی

یارانه زوج‌های جوان در برزخ بلاتکلیفی - سایت خبری تحلیلی تابناک ... www.tabnak.ir/fa/news/.../یارانه-زوج‌های-جوان-در-برزخ-بلاتکلیفی‎Cached8 ژوئن 2014 ... زوج‌های جوان که به منظور تشکیل خانوار جدید از خانوار قبلی جدا شده‌اند، در بلاتکلیفی یارانه‌ای قرار دارند، در عین حال با وجود تلاش‌های مکرر، مسئولان در ... فارس خبر می‌دهد یارانه زوج‌های جوان در برزخ بلاتکلیفی - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930317000389‎Cached Similar8 ژوئن 2014 ... زوج‌های جوان که به منظور تشکیل خانوار جدید از خانوار قبلی جدا شده‌اند، در بلاتکلیفی یارانه‌ای قرار دارند، در عین حال با وجود تلاش‌های مکرر، مسئولان در ... یارانه زوج‌های جوان در برزخ بلاتکلیفی - دولت بهار :: هواداران دکتر محمود ... www.dolatebahar.com/view-11842.html‎Cached8 ژوئن 2014 ... زوج‌های جوان که به منظور تشکیل خانوار جدید از خانوار قبلی جدا شده‌اند، در بلاتکلیفی یارانه‌ای قرار دارند، در عین حال با وجود تلاش‌های مکرر، مسئولان در ... دولت بهار:یارانه زوج‌های جوان در برزخ بلاتکلیفی www.dolatebahar.com/telex-11842.html‎Cachedتلکس دولت بهار :: هواداران دکتر محمود احمدی نژاد: یارانه زوج‌های جوان در برزخ بلاتکلیفی یکشنبه، 18 خرداد 1393 - 13:41 کد خبر: 11842 ... یارانه زوج‌های جوان در برزخ بلاتکلیفی www.ipsort.net/18396/یارانه-زوج‌های-جوان-در-برزخ-بلاتکلیفی/‎Cachedصفحه اصلی · امید نوروزی بازیهای آسیایی را از دست داد · فال روزانه 24 / 02 / 1393 · آیفون 6 رکورد فروش لوازم جانبی را شکست · شیخ باقر النمر، عالمی که برای دفاع از ... یارانه زوج‌های جوان در برزخ بلاتکلیفی- خبرخوان شهرستان خنج www.khonjnews.com/.../یارانه-زوج‌های-جوان-در-برزخ-بلاتکلیفی.html‎Cachedگریشنا: اعضای مجمع‌القرآن فاطمیون برای آگاهی از وضعیت حافظان قرآن به سراغ سرپرستان و حافظان رفته و گزارشی از نحوه عملکردشان تهیه کرده‌اند. بر اساس این گزارش ... یارانه زوج‌های جوان در برزخ بلاتکلیفی azaban.ir/index.php?t=20&e=6906743&ref=selfazaban زوج‌های جوان که به منظور تشکیل خانوار جدید از خانوار قبلی جدا شده‌اند، در بلاتکلیفی یارانه‌ای برنامه دارند، در عین حال با وجود تلاش‌های مکرر، مسئولان در این باره پاسخگو ... فارس خبر می دهد یارانه زوج های جوان در برزخ بلا تکلیفی/سازمان هدفمندی ... www.ghatreh.com/.../فارس-خبر-دهد-یارانه-زوج-های-جوان-برزخ-بلا-تکلیفی 7 ژوئن 2014 ... زوجهای جوان که به منظور تشکیل خانوار جدید از خانوار قبلی جدا شده اند در بلاتکلیفی یارانه ای قرار دارند، در عین. آخرین یارانه بهار93واریز شد/ادامه بلاتکلیفی آنهایی که نمی خواستند ... qudsonline.ir/TextVersionDetail/215969‎Cached*یارانه زوج‌های جوان در برزخ بلاتکلیفی. از سوی دیگر چندی پیش خبرگزاریها از مشکلات زوج‌های جوان که به منظور تشکیل خانوار جدید از خانوار قبلی جدا شده‌اند ودر حال ... یارانه زوج‌های جوان در برزخ بلا تکلیفی - پارسینه www.parsine.com/fa/.../یارانه-زوج‌های-جوان-در-برزخ-بلا-تکلیفی‎Cachedزوجهای جوان که به منظور تشکیل خانوار جدید از خانوار قبلی جدا شده‌اند، در بلاتکلیفی یارانه‌ای قرار دارند، در عین حال با وجود تلاش‌های مکرر، مسئولان در این باره پاسخگو ...