مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با غذای گوشتی، ماست نخورید

جام جم سرا: اغلب آسیایی ها عادت دارند همراه غذاهای نشاسته ای خود ماست نیز مصرف کنند اما مطالعات جدید نشان می دهند مصرف ماست همراه با غذاها می تواند موجب مشکلات گوارشی زیادی شود.
بررسی ها حاکی از آن است که ماست باید یک ساعت پس از مصرف غذای نشاسته ای و گوشتی خورده شود نه همراه با آن.
به نقل از فردا، ماست منبع کلسیم است و بخشی از نیاز بدن به کلسیم از طریق خوردن آن به دست می آید. بر همین اساس باید توجه داشت که برای کسب مناسبتر کلسیم بهتر اس آن را در میان وعده ها و بتنهایی خورد.

از سوی دیگر، پروتئین انرژی زیادی به بدن میدهد و به شما کمک می کند که در طول روز سالم، شاداب و سرزنده باشید. بسیاری از سیستم های داخلی بدن برای ترمیم خود نیازمند پروتئین می باشند، به ویژه ماهیچه ها. پروتئین همچنین معده را پر کرده و سبب می شود تا شما برای مدت زمان طولانی تری احساس سیری کنید اما مطالعات اخیر دانشمندان نشان می دهند مصرف ماست همراه با غذاهای پروتئینی موجب می شود تا از فواید هر دو آن ها (کلسیم و پروتئین) کاسته شود.

Share



لینک منبع :با غذای گوشتی، ماست نخورید

با غذاهای گوشتی ماست نخورید! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5327291/با-غذاهای-گوشتی-ماست-نخورید‎Cached19 سپتامبر 2015 ... کسانی که در هضم و جذب مواد غذایی مشکل دارند و یا دچار کم خونی هستند نباید بعضی غذاها را همزمان مصرف کنند چون عناصر رقابتی آن‌ها در بدن بر هم غلبه ... ماست را با غذاهای گوشتی نخورید - شفاف www.shafaf.ir/fa/news/249901/ماست-را-با-غذاهای-گوشتی-نخورید‎Cachedیک متخصص تغذیه گفت: استفاده از ماست همراه با گوشت شدیداً نهی می‌شود، چرا که ماست به شدت بلغم زاست و خلط غلیظ تولید می‌کند و سردی عارضی وارد کبد می‌شود، به ... با غذاهای گوشتی ماست نخورید! www.fardanews.com/fa/news/.../با-غذاهای-گوشتی-ماست-نخورید‎Cached5 ا کتبر 2015 ... با غذاهای گوشتی ماست نخورید! کسانی که در هضم و جذب مواد غذایی مشکل دارند و یا دچار کم خونی هستند نباید بعضی غذاها را همزمان مصرف کنند چون ... با غذای گوشتی، ماست نخورید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../با-غذای-گوشتی،-ماست-نخورید‎Cached5 ژوئن 2014 ... عادات نادرست غذایی و همراه کردن بعضی از خوردنیها با یکدیگر نه تنها قدرت جذب بعضی املاح و ویتامینها را کاهش می‌دهد، بل که همین کاهش جذب سبب ... با غذای گوشتی ماست نخورید - میهن فال www.mihanfal.com/172192.html 3 ا کتبر 2015 ... با غذای گوشتی ماست نخورید. ۲۰۰۵۹۳. دکتر شهاب اولیایی متخصص تغذیه با اشاره به مصرف همزمان برخی مواد غذایی گفت: کسانی که در هضم، جذب و ... با غذای گوشتی ماست نخورید!! - مینو club.minoogroup.com/.../با-غذای-گوشتی-ماست-نخورید-TP9790/‎Cached26 آوریل 2017 ... با غذای گوشتی ماست نخورید!! ماست را هرگز نباید در کنار غذاهای گوشتی میل کرد همچنین از دیرهنگام اسفناج و ماست را با هم می خورند که این امر بسیار ... ماست را همراه این غذا نخورید - پارسی طب fa.parsiteb.com/ماست-را-همراه-این-غذا-نخورید/‎Cached Similarخانه / تندرستی و تغذیه / ماست را همراه این غذا نخورید ... و همراه کردن بعضی از آن‌ها با هم قدرت جذب را کاهش می‌دهد، به طوری که مصرف ماست همراه با غذاهای گوشتی از جمله آنهاست. با غذای گوشتی، ماست نخورید! - آفتاب www.aftabir.com/lifestyle/view/.../با-غذای-گوشتی-ماست-نخورید‎Cached9 جولای 2011 ... یکی از عادات برجسته مردم ترکیه، مصرف غذاهای گوشتی به ویژه کباب ترکی است مصرف گوشت قرمز به ویژه اگر گوشت گوسفند یا گوساله باشد ... ماست را با غذاهای گوشتی نخورید - آپارات ► 2:02www.aparat.com/v/a0lFX/ماست_را_با_غذاهای_گوشتی_نخورید Feb 7, 2017 - 2 min آشپزباشی https://t.me/ashpazbashy_com/698 ماست را با غذاهای گوشتی نخورید آشپزباشی , گوشت , ماست , آشپزباشی. ماست را با غذاهای گوشتی نخورید - نماشا www.namasha.com/v/dnLUf22r‎Cachedماست را با غذاهای گوشتی نخورید. آشپزباشی منتشر شده در تاریخ ۱۹ بهمن ۱۳۹۵. https ://t.me/ashpazbashy_com/698 ادامه. اشتراک. دانلود گزارش تخلف. شبکه های ...