مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نجات زن پاراگلایدرسوار از آغوش کابلهای ۲۰ هزار ولتی

جام جم سرا:
سید مهدی رجایی گفت: صبح نهم خرداد به ستاد فرماندهی اعلام شد زن جوان ۲۵ ساله‌ای در سایت پروازی خواجه مراد در حال آموزش پرواز با پاراگلایدر بوده که به علت وزش باد شدید از مسیر خود برای فرود در ارتفاع ۱۸۰متری منحرف و با شبکه برق ۲۰هزار ولت برخورد کرده است.
رجایی با بیان اینکه حادثه دیده در ارتفاع ۲۰متری از سطح زمین بر روی کابل‌های برق معلق مانده بود، به ایرنا گفته است: همزمان با اعلام این حادثه از طریق شبکه بی‌سیم به شرکت برق اطلاع داده شد تا جریان برق ۲۰هزار ولتی منطقه قطع شود و نیروهای امدادی پس از رسیدن به محل حادثه با استفاده از نردبان ۳۲ متری فرد مذکور را نجات دادند.

این زن جوان به علت شوک و استرس عصبی ناشی از حادثه سپس برای درمان توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شد.



لینک منبع :نجات زن پاراگلایدرسوار از آغوش کابلهای ۲۰ هزار ولتی

Images for نجات زن پاراگلایدرسوار از آغوش کابلهای ۲۰ هزار ولتی نجات زن پاراگلایدرسوار از آغوش کابلهای ۲۰ هزار ولتی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../نجات-زن-پاراگلایدرسوار-از-آغوش-کابلهای-۲۰-هزار-ولتی 31 مه 2014 ... سرپرست یکی از ایستگاههای آتش نشانی مشهد از عملیات نجات زن پاراگلایدرسواری خبر داد که میان زمین و آسمان به شبکه برق ۲۰ هزار ولتی گیر کرده ... نجات پاراگلایدرسوار jamejamonline.ir/nama/1515109875086286412/نجات-پاراگلایدرسوار 1 ژوئن 2014 ... ماموران آتش نشانی در مشهد یک پاراگلایدرسوار را که دچار حادثه شده بود با استفاده از ... تصویر نجات زن پاراگلایدرسوار از آغوش کابلهای ۲۰ هزار ولتی ... حوادث مشهد - جام جم jamejamonline.ir/Online/Search/keyword/1?q=حوادث%20مشهد جام جم سرا: یک زن جوان در مشهد که از وصل کردن ۳ تکه شلنگ آب به یکدیگر به جای استفاده از شلنگ ... تصویر نجات زن پاراگلایدرسوار از آغوش کابلهای ۲۰ هزار ولتی ... نجات زن پاراگلایدرسوار از آغوش کابلهای 20 هزار ولتی | سرپرست - قطره www.ghatreh.com/.../نجات-پاراگلایدرسوار-آغوش-کابلهای-هزار-ولتی‎Cached30 مه 2014 ... سرپرست یکی از ایستگاههای آتش نشانی مشهد از عملیات نجات زن پاراگلایدرسواری خبر داد که میان زمین و آسمان به شبکه. حادثه برای پاراگلایدر سوار زن در بین کابل های برق + تصاویر persianv.com/.../حادثه-برای-پاراگلایدر-سوار-زن-در-بین-کا.html‎Cached7 جولای 2015 ... وی مدتی را معلق بین هوا و زمین و در هم جواری کابل های برق 20 هزار ولتی گیر ... نردبانی به ارتفاع 32 متر ، دختر پاراگلایدر سوار را از مرگ نجات دادند . پرشین وی persianv.com/goonagoon/نجات-زن-پاراگلایدرسوار-از-کابل‌های-بر.html 31 مه 2014 ... نجات زن پاراگلایدرسوار از کابل‌های برق +تصاویر ... بر روی کابل های برق معلق مانده بود، گفت: آتش‌نشانان با درخواست از شرکت برق جریان برق 20 هزار ولتی منطقه را ... سلفی‌های مرگبار؛ رسم جدید جوانان وطنی برای در آغوش کشیدن مرگ! عکس/ نجات زن پاراگلایدار سوار از سیم های برق - پارسینه www.parsine.com/.../عکس-نجات-زن-پاراگلایدار-سوار-از-سیم-های-برق‎Cached2 ژوئن 2014 ... نجات زن پاراگلایدر سوار گرفتار در کابل‌های برق در مشهد. ... لحظه ای که این خانوم خندان در آغوش آتش نشان مهربان می رود را عرض می کنم ! ارسال نظر ... نجات پاراگلایدرسوار news.smartarchive.ir/News/Index?ViewId=345e1af8-e693-4b27...‎Cachedماموران آتش نشانی در مشهد یک پاراگلایدرسوار را که دچار حادثه شده بود با استفاده از جرثقیل نجات دادند. این مرد ... نجات زن پاراگلایدرسوار از آغوش کابلهای ۲۰ هزار ولتی. تصاویر: نجات زن پاراگلایدر سوار در مشهد - واضح vazeh.com/n8116141/تصاویر-نجات-زن-پاراگلایدر-سوار-در-مشهد‎Cached31 مه 2014 ... نجات زن پاراگلایدر سوار گرفتار در کابل‌های برق در مشهد نجات زن پاراگلایدر سوار ... نجات زن پاراگلایدرسوار از آغوش کابلهای ۲۰ هزار ولتی. نجات زن ...