مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

از دستفروشان ماهی نخرید

جام جم سرا:
سیدناصر موسوی اظهار کرد: متاسفانه در برخی موارد مشاهده می‌شود که عده‌ای اقدام به فروش ماهی بر روی چرخ‌دستی می‌کنند که این کار سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد. فروش بدون ضابطه‌ ماهی از سوی دست‌فروشان سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد که اتحادیه به نوبه خود رایزنی‌هایی را در این رابطه انجام داده و انتظار داریم بخش‌های مرتبط نیز برای مقابله با این پدیده وارد عمل شوند.

این فعال صنفی با بیان این‌که شهروندان نیز باید به این نکته توجه داشته باشند که خرید از مراکز معتبر ضامن سلامتی خانواده‌هاست، افزود: به این نکته باید توجه داشت که اگر فردی از این افراد خرید کرده و به مشکلی بر بخورد، کسی جواب‌گو نبوده و خودشان متضرر خواهند شد.

موسوی هم‌چنین با بیان این‌که 300 واحد دارای مجوز در زنجان محصولات پروتئینی و انواع ماهی عرضه می‌کنند، افزود: اولین گام در حفظ سلامتی جامعه، توجه افراد به بهداشت و رعایت مواردی است که مسوولان سلامت عنوان می‌کنند، در این زمان است که می‌توان عنوان کرد شهروندان و صاحبان واحدهای صنفی به وظیفه خود به‌ درستی عمل می‌کنند. (ایسنا)



لینک منبع :از دستفروشان ماهی نخرید

Images for از دستفروشان ماهی نخرید از دست‌فروشان ماهی نخرید - ایسنا www.isna.ir/news/93030502148/از-دست-فروشان-ماهی-نخرید‎Cached26 مه 2014 ... رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان تاکید کرد: شهروندان از خرید ماهی از دست‌فروشان اجتناب کنند. از دست‌فروشان ماهی نخرید - استان زنجان zanjan.isna.ir/default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=76832‎Cachedنایب‌رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان به شهروندان توصیه کرد از دست‌فروشان ماهی نخرند. از دستفروشان ماهی قرمز نخرید - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/326253/از-دستفروشان-ماهی-قرمز-نخرید 15 مارس 2014 ... از دستفروشان ماهی قرمز نخرید. مدیرکل دامپزشکی استان البرز گفت: برای جلوگیری از انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان شهروندان البرزی ... از دست‌فروشان ماهی نخرید - شفقنا www.shafaqna.com/persian/.../item/75081-از-دست‌فروشان-ماهی-نخرید?... 26 مه 2014 ... رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان تاکید کرد: شهروندان از خرید ماهی از دست‌فروشان اجتناب کنند. به گزارش شفقنا(پایگاه بین المللی ... از دست‌فروشان ماهی قرمز نخرید - افکار نیوز www.afkarnews.ir/بخش-اجتماعی.../90033-از-دست-فروشان-ماهی-قرمز-نخرید 12 مارس 2012 ... مدیرکل دفتر بهداشت و مبارزه با بیماری‌های آبزیان سازمان دامپزشکی از کنترل بازار عرضه ماهیان قرمز در کشور برای اولین بار خبر داد و تاکید کرد: ... از دستفروشان ماهی قرمز نخرید uzbek.irib.ir/persian/تولیدات/...و.../34976-از-دستفروشان-ماهی-قرمز-نخرید 18 مارس 2014 ... از دستفروشان ماهی قرمز نخرید. مدیرکل دامپزشکی استان البرز گفت: برای جلوگیری از انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان شهروندان البرزی ... از دست‌فروشان ماهی نخرید - ساعت24 www.saat24.com/news/44987/از-دست-فروشان-ماهی-نخرید 27 ژانویه 2015 ... ساعت24- مدیر امور شیلات جهادکشاورزی استان زنجان گفت: از دست‌فروشان ماهی نخرید. از دستفروش ها ماهی قرمز نخرید | بهداشت نیوز behdashtnews.ir/fa/news-details/.../از-دستفروش-ها-ماهی-قرمز-نخرید-/‎Cached4 مارس 2017 ... از دستفروش ها ماهی قرمز نخرید. سرپرست دفتر بهداشت و بیماری های آبزیان سازمان دامپزشکی کشورگفت : ماهیان زینتی و قرمز در شمار آبزیان خانگی ... از دستفروشان و وانتی‌ها ماهی نخرید - کنگاور اینفو kangavar.info/4761/از-دستفروشان-و-وانتی‌ها-ماهی-نخرید.html 27 ا کتبر 2015 ... به گزارش کنگاور اینفو مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه از مردم خواست از خرید ماهی و شیلات از دست‌فروشان یا فروشندگانی که با وانت اقدام به فروش ...