مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برای پیشگیری از کم‌خونی جوانه‌ بخورید

جام جم سرا:
محققان دانشگاه کارولینای جنوبی با اشاره به یافته‌های حاصل از پژوهش انجام شده در این زمینه اظهار کردند: از فواید جوانه‌ها می‌توان به تنظیم سطح فشار خون اشاره کرد، چرا که حاوی سدیم هستند. این مواد غذایی همچنین در تولید سلول‌های قرمز خون بسیار موثر هستند و از کم‌خونی جلوگیری می‌کنند.

به نقل از ایسنا، مصرف جوانه‌ها به علت کالری پایین، به کسانی که به دنبال از دست دادن وزن هستند توصیه می‌شود. در فرایند هضم نیز با داشتن آنزیم‌های کمک کننده به جذب مواد غذایی کمک می‌کنند.

محققان با تاکید بر یافته‌های پژوهشی توصیه کردند: این مواد غذایی اگر به صورت روزانه مصرف شوند، می‌توانند به شما در حفظ پوست سالم و زیبا کمک ‌کنند.



لینک منبع :برای پیشگیری از کم‌خونی جوانه‌ بخورید

برای پیشگیری از کم‌خونی جوانه‌ بخورید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../برای-پیشگیری-از-کم‌خونی-جوانه‌-بخورید برای پیشگیری از کم‌خونی جوانه‌ بخورید. دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 10:06. مصرف جوانه‌های مواد غذایی متفاوتی چون جو، گندم، ماش و مانند آن نه تنها برای پوست، مو و ... برای پیشگیری از کم‌خونی جوانه‌ بخورید - سلامت - زندگی سالم - سلامت ... www.salamatnews.com/.../برای-پیشگیری-از-کم‌خونی-جوانه‌-بخورید‎Cachedبرای پیشگیری از کم‌خونی جوانه‌ بخورید. ۱۳۹۳/۰۳/۰۵ - ۱۳:۲۷ - کد خبر: 113000. برای پیشگیری از کم‌خونی جوانه‌ بخورید. سلامت نیوز: مصرف جوانه‌های مواد غذایی ... برای پیشگیری از کم‌خونی جوانه‌ بخورید – news news.adbx.ir/d/2017/06/.../برای-پیشگیری-از-کم‌خونی-جوانه‌-بخوری/‎Cached5 ژوئن 2017 ... برای پیشگیری از کم‌خونی جوانه‌ بخورید. جام جم سرا: محققان دانشگاه کارولینای جنوبی با اشاره به یافته‌های حاصل از پژوهش انجام شده در این زمینه اظهار ... برای پیشگیری از کم‌خونی جوانه‌ بخورید - نیک صالحی پرتال سرگرمی ... www.niksalehi.com/.../برای-پیشگیری-از-کم‌خونی-جوانه‌-بخوری.html 29 مه 2014 ... بلکه بتازگی محققان متوجه شده‌اند که خوردن جوانه مواد غذایی در پیشگیری از ابتلا به کمخونی هم اثرگذار است. محققان دانشگاه کارولینای جنوبی با ... برای پیشگیری از کم خونی جوانه بخورید tasalamati.com/e/O9MOD/‎Cachedبرای پیشگیری از کم خونی جوانه بخورید. سلامت نیوز : مصرف جوانه‌های مواد غذایی متفاوتی چون جو، گندم، ماش و مانند آن نه تنها برای پوست، مو و اعضای دیگر بدن مفید ... برای پیشگیری از کم خونی جوانه بخورید | مصرف جوانه های مواد - قطره www.ghatreh.com/news/.../برای-پیشگیری-خونی-جوانه-بخورید‎Cached26 مه 2014 ... مصرف جوانه های مواد غذایی متفاوتی چون جو، گندم، ماش و مانند آن نه تنها برای پوست، مو و اعضای دیگر بدن مفید است ب. چه مواد غذایی برای جلوگیری از کم خونی بخوریم - راستینه - سایت ... https://rastineh.com/چه-مواد-غذایی-برای-جلوگیری-از-کم-خونی-بخ/‎Cachedمصرف خشکبار نظیر توت خشک، برگ آلو، انجیر و کشمش، غلات و حبوبات جوانه زده نیز جزو منابع مفید و موثر برای پیشگیری از کم خونی است. کم‌خونی نوعی اختلال ... در درمان کم خونی و پلاکت پایین این گیاه معجزه می کند www.hidoctor.ir/20942_در-درمان-کم-خونی-و-پلاکت-پایین-این-گیاه.html/‎Cached Similar11 آوریل 2014 ... در درمان کم خونی و پلاکت پایین این گیاه معجزه می کند,:این بار می خواهیم گیاه و جوانه گیاهی را به شما معرفی کنیم که به ندرت اشخاص به آن توجه نشان ... ۱۰ راهکار برای درمان کم خونی - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/318541/۱۰-راهکار-برای-درمان-کم-خونی‎Cached Similar10 سپتامبر 2015 ... انگور به علت داشتن آهن، منگنز و منیزیم برای درمان کم خونی بسیار موثر .... تیر اهن و نیم کیلو نبشی بریزید تو غذاتون بخورید همتون خوب میشید. درمان کمخونی با مواد غذایی - onvansho onvansho.ir/result/درمان-کمخونی-با-مواد-غذایی.html درمان کم خونی با میوه هادارو های گیاهی مواد غذایی مناسب برای درمان کم درمان کم خونی با ... برای پیشگیری از کم‌خونی جوانه‌ بخورید مصرف جوانه‌های مواد غذایی محققان با جوانه ...