مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خانم مهندس در دادگاه: مادر شوهرم خسته‌ام کرده

جام جم سرا:

وی با بیان این که 7 سال از زندگی مشترکش می‌گذرد، اظهار داشت: از دخالت‌های مادرشوهرم خسته شده‌ام و می‌خواهم از شوهرم و خانواده‌اش دور شوم.

وی با اشاره به این‌که شغلم مهندس عمران بود که به خاطر حرف‌های مادرشوهرم و شوهرم مجبور به ترک آن شدم، افزود: قصد جدایی دارم چرا که شوهرم نیز مانند خانواده‌اش نمی‌تواند با علم روز جلو برود و زن را تنها در چارچوب خانه و پخت و پز می‌داند.

زن با بیان این‌که طی 7 سال زندگی هر کاری که خواستم انجام دهم برای خانواده شوهرم بد محسوب می‌شد و به دلیل این دخالت‌ها و حفظ زندگی‌ام از خانواده شوهرم یک مدت فاصله گرفتم ولی باز به دلیل نفوذی که بر روی پسرشان داشتند دخالت‌هایشان را شروع کردند تا این‌که امروز به دادگاه آمدم تا نجات یابم.

وی بیان کرد: من با شغلم زندگی می‌کردم ولی دخالت‌ها مرا از شغلم دور کرد.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان این‌که در خانواده ما این‌که زنی به سر کار برود، عیب محسوب می‌شود، گفت: ابتدای ازدواج به همسرم گفته بودم که بعد از عقد نباید سر کار رود ولی او 3 سال اول رفت و بعد دیگر بر سر کار نرفت.

وی ادامه داد: همسرم نباید به خاطر خودخواهی زندگی‌ مشترکمان را نابود کند و اینکه امروز به دادگاه آمده است تنها یک بچگی است.

مرد با بیان این‌که فرزندی نداریم، گفت: همسرم ابتدای زندگی این موضوعات و شرایط زندگی و خانواده‌ام را قبول کرد ولی نمی‌دانم چرا این رفتار را انجام می‌دهد. باید بداند که تنها زندگی او نیست که تصمیم به جدایی گرفته‌ است.

وی افزود: می‌خواهم همسرم از درخواستش منصرف شود و دیگر به این موضوع ادامه ندهد و مرا از خانواده‌ام دور نکند و تنش و نزاع در زندگیمان به وجود نیاورد.

زن بار دیگر در مقابل قاضی پرونده بیان کرد: خانواده‌ شوهرم و رفتار‌ها و طرز تفکر‌هایشان خسته‌ام کرده است. اگر قرار است به زندگی با شوهرم ادامه دهم باید او مرا حمایت کرده و به حرف‌های خانواده‌اش گوش فرا ندهد. شوهرم می‌داند که من زنی نیستم که دائم در خانه باشم بنابراین می‌خواهم مرا درک کند.

مرد بیان کرد: از همسرم می‌خواهم هرچه زودتر به این لجبازی خاتمه دهد و از درخواست خود منصرف شود.

بعد از چند دقیقه سکوت، قاضی پرونده زن و مرد را به مصالحه دعوت کرد و حکمی مبنی بر طلاق صادر نشده و جلسه خاتمه یافت.(تسنیم)



لینک منبع :خانم مهندس در دادگاه: مادر شوهرم خسته‌ام کرده

خانم مهندس در دادگاه: مادر شوهرم خسته‌ام کرده - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../خانم-مهندس-در-دادگاه-مادر-شوهرم-خسته‌ام-کرده‎Cached20 مه 2014 ... تصویر خانم مهندس در دادگاه: مادر شوهرم خسته‌ام کرده. جام جم سرا: وی با بیان این که 7 سال از زندگی مشترکش می‌گذرد، اظهار داشت: از دخالت‌های مادرشوهرم ... Images for خانم مهندس در دادگاه: مادر شوهرم خسته‌ام کرده [PDF] ﺧﺎﻧﻢ ﻣﻬﻨﺪﺱ ﺩﺭ ﺩﺍﺩﮔﺎﻩ: ﻣﺎﺩﺭ ﺷﻮﻫﺮﻡ ﺧﺴﺘﻪﺍﻡ ﮐﺮﺩﻩ - جام جم آنلاین cdn.jamejamonline.ir/Shared/CreatePdf/1500275503521623278 ﺧﺎﻧﻢ ﻣﻬﻨﺪﺱ ﺩﺭ ﺩﺍﺩﮔﺎﻩ: ﻣﺎﺩﺭ ﺷﻮﻫﺮﻡ ﺧﺴﺘﻪﺍﻡ ﮐﺮﺩﻩ. ﺯﻧﯽ ﺟﻮﺍﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﻬﻨﺪﺱ ﻋﻤﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ، ﺑﺎ ﻣﺮﺍﺟﻌﻪ ﺑﻪ ﺩﺍﺩﮔﺎﻩ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﺷﻬﯿﺪ ﻣﺤﻼﺗﯽ ﺿﻤﻦ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺩﺍﺩﺧﻮﺍﺳﺖ ﺟﺪﺍﯾﯽ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﻗﺎﺿﯽ ﯾﮑﯽ. ﺍﺯ ﺷﻌﺐ ﺩﺍﺩﮔﺎﻩ ﮔﻔﺖ: ﺩﺧﺎﻟﺖﻫﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭﺷﻮﻫﺮﻡ ... خبرگزاری تسنیم - مادرشوهر خانم مهندس را از کار بیکار کرد https://www.tasnimnews.com/.../مادرشوهر-خانم-مهندس-را-از-کار-بیکار-کرد‎Cachedوی با اشاره به این‌که شغلم مهندس عمران بود که به خاطر حرف‌های مادرشوهرم و شوهرم مجبور ... مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان این‌که در خانواده ما این‌که زنی به سر کار برود، ... پرونده بیان کرد: خانواده‌ شوهرم و رفتار‌ها و طرز تفکر‌هایشان خسته‌ام کرده است. جام نیوز :: JamNews - به برادر شوهرم علاقه‌مند بودم و بدون او ... www.jamnews.ir/detail/News/733707‎Cached8 نوامبر 2016 ... به برادر شوهرم علاقه‌مند بودم و بدون او نمی‌توانستیم زندگی کنم / طبق نقشه‌ برادر شوهرم به خانه ام آمد ... او گفت: شوهرم خانه را به مقصدی نامعلوم ترک کرده و به خانه بازنگشته است ... این دو متهم پس از اعتراف به جنایت برای محاکمه به دادگاه معرفی شدند. ... مهندس جوانی هنگام کار در مترو قیطریه با صحنه تکان دهنده ای رو به رو شد ... جام نیوز :: JamNews - عشق زیادی شوهرم مرا خسته کرده است jamnews.ir/detail/News/492047‎Cached14 ژوئن 2015 ... چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در ... آنقدر دور و بر من است که واقعا خسته ام کرده و دیگر نمی توانم او را تحمل کنم. مشاوره مشکلات زندگی مشترک - روزمنو www.roozmenu.com/archive/index.php/t-812.html‎Cached Similarحالا این مسله وقتی قراره با یه خانم یا اقا که با خانواده شما و یا خود شما به تازگی .... سوالهایی که سالهاست با اونها زندگی میکنم و دیگه خیلی خیلی خسته‌ام کردن. ..... دوستام میگن خودت تنها برو مهمونی و مادرم میگه نرو و با شوهرت بساز .... از طرز برخوردی است که باید آنها را به عنوان نوعی احضاریه به سمت دادگاه خانواده تلقی کرد. سلام در مورد مهریه سوال داشتم با توجه به قانون جدید مجلس مهریه بیش از ... www.momtaznews.com/سلام-در-مورد-مهریه-سوال-داشتم-با-توجه-به/‎Cached Similarشما میخواید کیو بدبخت کنید خسته ام از زندگی گی گی گی گی اگه صدارو اکو کنید ..... سلام من ۲۱ سالمه،ده ماه عقد بودم توی دوران عقد مادر شوهرم خیلی اذیتم میکرد ولی شوهرم ... ما بعد سه سال زندگی مشترک خانوم زندان کرد بابت مهریه البته مهریه ۲۴۰ سکه ... طلاق گرفت الانم یک ساله شوهر کرد ما موندیم ۲۴۰ تا سکه خدا پدر مادر دادگاه و عدالت ... چاپ صفحه - کمک کنید با این خیانت کنار بیام - مرجع مشاوره و ... www.ofc.ir/forum/index.php?action=printpage;topic=5275.0‎Cached Similarمادرش بهش گفت چطور تونستی از پله های اون محضر بالا بری. .... شوهر من بعدش گفت وقتی این اومد دفتر ما انقدر ناله زاری کرد که من بدبختم و .... و میفهمم که وقتی با همه این تفاصیل همسرتون میگه جهت کمک این خانم رو صیغه کردم چه احساسی بهتون دست میده ...... من نیز خسته ام از این بی عدالتی ها از این بی وفایی ها خسته ام اما چاره ای جز صبر ... خانــم دکتر : از دخـالت های خانواده شوهرم خسته شـده ام - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../خانــم-دکتر-از-دخـالت-های-خانواده-شوهرم-خسته-شـده-ام‎Cached18 ژوئن 2017 ... برای او، تنها آمدن به دادگاه مورد عجیبی نبود، چرا که در طول 2 سال دوران عقد و 2 ... آنچه زن دامپزشک را وادار به تشکیل پرونده دادخواست مطالبه مهریه کرده بود، نه ... اما این تصور هم نقش بر آب شد، چرا که مادر خسرو آپارتمانی در شمال تهران خرید و ...