مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تولد کودکی عجیب در استرالیا+عکس

جام جم سرا:
مادر این دوقلو پس از وضع حمل گفت: تصاویر سونوگرافی در هفته نوزدهم بارداری حاکی از آن بود که فرزندانم به نارسایی نادری مبتلا هستند اما به سقط کردن آن دو راضی نشدم. همچنین فرزندانم شش هفته زودتر به دنیا آمدند.
جمجمه این دوقلو که دختر هستند شکل طبیعی ندارد و به رغم داشتن مغز و صورت مجزا دیگر اندام‌ها و ارگان‌های بدنشان مشترک است.
به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، وضعیت مساعد جسمانی این دوقلو پزشکان را متعجب ساخته چرا که آن دو خود و بدون کمک دستگاه نفس می‌کشند.



لینک منبع :تولد کودکی عجیب در استرالیا+عکس

Images for تولد کودکی عجیب در استرالیا+عکس تولد کودکی عجیب در استرالیا+عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../تولد-کودکی-عجیب-در-استرالیا-عکس‎Cached14 مه 2014 ... رسانه‌های استرالیایی از تولد نوزادی خبر داده‌اند که هم می‌توان او را دوقلو دانست و هم یکی با دو صورت زیرا این کودک یا دوقلوی به هم چسبیده، به رغم داشتن ... تولد کودکی عجیب در استرالیا+عکس - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../تولد-کودکی-عجیب-در-استرالیا-عکس‎Cached14 مه 2014 ... رسانه‌های استرالیایی از تولد نوزادی خبر داده‌اند که هم می‌توان او را دوقلو دانست و هم یکی با دو صورت زیرا این کودک یا دوقلوی به هم چسبیده، به رغم داشتن ... تولد کودکی عجیب الخلقه در استرالیا + عکس | ساتین saten.ir/23345/تولد-کودکی-عجیب-الخلقه-در-استرالیا-عکس/‎Cached16 مه 2014 ... رسانه‌های استرالیایی از تولد نوزادی خبر داده‌اند که هم می‌توان او را دوقلو دانست و هم یکی با دو صورت زیرا این کودک یا دوقلوی به هم چسبیده، به رغم داشتن ... تولد کودکی عجیب الخلقه در استرالیا + عکس | ساتین - Part 4 saten.ir/23345/تولد-کودکی-عجیب-الخلقه-در-استرالیا-عکس/4/ 16 مه 2014 ... رسانه‌های استرالیایی از تولد نوزادی خبر داده‌اند که هم می‌توان او را دوقلو دانست و هم یکی با دو صورت زیرا این کودک یا دوقلوی به هم چسبیده، به رغم داشتن ... تولد کودکی عجیب الخلقه در استرالیا + عکس | ساتین - Part 5 saten.ir/23345/تولد-کودکی-عجیب-الخلقه-در-استرالیا-عکس/5/ 16 مه 2014 ... رسانه‌های استرالیایی از تولد نوزادی خبر داده‌اند که هم می‌توان او را دوقلو دانست و هم یکی با دو صورت زیرا این کودک یا دوقلوی به هم چسبیده، به رغم داشتن ... تولد دختری عجیب الخلقه با دو صورت متفاوت +عکس - مجله اینترنتی ... www.dustaan.com/تولد-کودک-عجیب-الخلفه-دو-صورت-استرالیا/‎Cached24 ژانویه 2017 ... تولد دختری عجیب الخلقه با دو صورت متفاوت +عکس ,تولد دختری با دو صورت متفاوت در استرالیا، سوژه رسانه ها و شبکه های مجازی شده است. سیمرغ: ... تولد نوزادی عجیب با 2 چهره متفاوت! «تصاویر +18» - مجله اینترنتی ... www.dustaan.com/تولد-نوزادی-عجیب-با-2-چهره-متفاوت-تصاو/‎Cached14 مه 2014 ... تولد نوزادی عجیب با 2 چهره متفاوت! «تصاویر +18» ,مجله انلاین دوستان : یک زن استرالیایی نوزادی با دو چهره به دنیا آورد. به گفته پزشکان، این ... تولد کودکی عجیب الخلقه در استرالیا + عکس - اخبار ستاره ها ، اخبار ... www.akairan.com/biography/.../news201510138452881259.html‎Cached13 ا کتبر 2015 ... رسانه های استرالیایی از تولد نوزادی خبر داده اند که هم می توان او را دوقلو دانست و هم یکی با دو صورت زیرا این کودک یا دوقلوی به هم چسبیده، به رغم ... تولد سنگین‌وزن‌ترین نوزاد تاریخ استرالیا - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../تولد-سنگین‌وزن‌ترین-نوزاد-تاریخ-استرالیا‎Cachedیک زن 18 ساله استرالیایی نوزاد پسری به دنیا آورد که وزن آن معادل یک کودک سه ماهه است. ... تولد سنگین‌وزن‌ترین نوزاد تاریخ استرالیا+ تصاویر. مادر این نوزاد، که وزنی معادل یک کودک 3 ماهه ... عجیب ترین رکوردداران گینس +عکس · نوزادی که اشتباهی ...