مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اتوبوس شرکت واحد در میدان هفت تیر ترمز برید

جام جم سرا:

ساعتی پیش یکی از اتوبوس‌های شرکت واحد در میدان هفت تیر به دلیل بریدن ترمز و عدم کنترل خودرو با یک دستگاه وانت برخورد و به پیاده‌رو منحرف شد.

به نقل از خبرگزاری تسنیم، این اتوبوس متعلق به خط «میدان 7 تیر به دستواره» بوده و طبق گزارشهای رسیده تاکنون، هیچ یک از مسافران این اتوبوس و همچنین عابران در پیاده رو آسیبی ندیده‌اند.



لینک منبع :اتوبوس شرکت واحد در میدان هفت تیر ترمز برید

Images for اتوبوس شرکت واحد در میدان هفت تیر ترمز برید خبرگزاری تسنیم - اتوبوس شرکت واحد در میدان هفت تیر ترمز برید https://www.tasnimnews.com/.../اتوبوس-شرکت-واحد-در-میدان-هفت-تیر-ترمز-برید به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ساعتی پیش یکی از اتوبوس‌های شرکت واحد در میدان هفت تیر به دلیل بریدن ترمز و عدم کنترل خودرو با یک دستگاه ... اتوبوس شرکت واحد ترمز برید - کیهان www.kayhan.ir/fa/news/12641 یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد دیروز عصر در میدان هفت تیر ترمز برید. اتوبوس شرکت واحد در میدان هفت تیر ترمز برید - امیدنیوز www.omidnews.com/خبر-/174520-اتوبوس-تیر-هفت-ترمز-میدان/ 11 مه 2014 ... به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، ساعتی پیش یکی از اتوبوس های شرکت واحد در میدان هفت تیر به دلیل بریدن ترمز و عدم کنترل خودرو ... اتوبوس شرکت واحد در میدان 7تیر ترمز برید - صراط نیوز www.seratnews.ir/.../اتوبوس-شرکت-واحد-در-میدان-7تیر-ترمز-برید‎Cached11 مه 2014 ... صراط: ساعتی پیش یکی از اتوبوس‌های شرکت واحد در میدان هفت تیر به دلیل بریدن ترمز و عدم کنترل خودرو با یک دستگاه وانت برخورد و به پیاده‌رو ... عکس/ اتوبوسی که ترمز برید - صراط نیوز www.seratnews.ir/fa/news/177414/عکس-اتوبوسی-که-ترمز-برید‎Cached... در سیستم ترمز، با عبور از عرض میدان هفت تیر با سایر وسایل نقلیه تصادف کرد و ... عکس/ اتوبوسی که ترمز برید ... اتوبوس شرکت واحد در میدان 7تیر ترمز برید. اتوبوس شرکت واحد در میدان 7تیر ترمز برید - انقلاب نیوز enghelab-news.ir/shownews.php?idnews=22145 به گزارش انقلاب نیوز، ساعتی پیش یکی از اتوبوس‌های شرکت واحد در میدان هفت تیر به دلیل بریدن ترمز و عدم کنترل خودرو با یک دستگاه وانت برخورد و به پیاده‌رو ... اتوبوس شرکت واحد در میدان هفت تیر ترمز برید - نور نیوز - تی نیوز tnews.ir/news/597C25143000.html‎Cachedبه گزارش نورنیوز ، ساعتی پیش یکی از اتوبوس های شرکت واحد در میدان هفت تیر به دلیل بریدن ترمز و عدم کنترل خودرو با یک دستگاه وانت برخورد و به پیاده رو ... اتوبوس شرکت واحد در میدان هفت تیر ترمز برید tasalamati.com/e/a6V1y/ به نقل از تسنیم، ساعتی پیش یکی از اتوبوس‌های شرکت واحد در میدان هفت تیر به دلیل بریدن ترمز و عدم کنترل خودرو با یک دستگاه وانت برخورد و به پیاده‌رو منحرف ... اتوبوس شرکت واحد در میدان هفت تیر ترمز برید | خبر فارسی khabarfarsi.com/ext/9186811 سلامت نیوز: یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد در میدان هفت تیر ترمز برید. ... پنج هزار خودروی وانت شرکت زامیاد با مبالغ بین 30 تا 40 میلیون تومان از امروز به مددجویان ...