مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پیامک های عاشقانه جدید برای ابراز عشق

جام جم سرا:

از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می‌کند
با تو باید مثل باران حرف زد!

-------------------- اس ام اس عاشقانه|جام جم سرا-----------------------

با من رفت و آمد نکن
رفتن فعل قشنگی نیست
با من فقط راه بیا …

-------------------- اس ام اس عاشقانه|جام جم سرا-----------------------

تو را دارم‌ای گل جهان با من است
تو تا با منی جان جان با من است
چو می‌تابد از دور پیشانی‌ات
کران تا کران آسمان با من است

-------------------- اس ام اس عاشقانه|جام جم سرا-----------------------

ما دلمان کوچک است ولی آنقدر جا دارد که برای هر عزیزی که دوستش داریم نیمکتی بگذاریم برای همیشهٔ عمر

-------------------- اس ام اس عاشقانه|جام جم سرا-----------------------

امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمی‌کاهد
همیشه هستی … همین حوالی

-------------------- اس ام اس عاشقانه|جام جم سرا-----------------------

به دلم نشستی!
ولی چرا دو زانو؟! معذب نباش. برو عقب قشنگ تکیه بده؛ پاهاتم دراز کن. این دل فقط جای توئه.

-------------------- اس ام اس عاشقانه|جام جم سرا-----------------------

دنیا فهمید خیلی حقیر است، وقتی گفتم: یک موی تو را به او نمی‌دهم …

-------------------- اس ام اس عاشقانه|جام جم سرا-----------------------

افکار عاشقانه‌ام را جمع که می‌کنم
دسته گلی می‌شود شبیه تـــو برای تـــو …

-------------------- اس ام اس عاشقانه|جام جم سرا-----------------------

می‌گوینددلتنگت نباشم!
مٽل این است که به آب بگویند خیس نباش!

-------------------- اس ام اس عاشقانه|جام جم سرا-----------------------

اگر خوبان عالم جمع باشند
یقینا نزد من تو بهترینی
اگر از خوبتر‌ها حلقه سازند
تو در آن حلقه می‌دانم نگینی!

-------------------- اس ام اس عاشقانه|جام جم سرا-----------------------

مرا بسوزانی باز هم با خاکسترش خواهم نوشت دوستت دارم...

-------------------- اس ام اس عاشقانه|جام جم سرا-----------------------

به امید چ‌تر فردایت خیس بارانم، از طلوع عشق تا غروب سرنوشت دوستت دارم

-------------------- اس ام اس عاشقانه|جام جم سرا-----------------------

اخمهای تو
بالا‌ترین لذت دنیاست..
ای بهانه تمام لوس شدن‌های من..!

-------------------- اس ام اس عاشقانه|جام جم سرا-----------------------

اگر دو تا بودی می‌ذاشتمت روی چشمام،
حالا که یک دونه‌ای جات همیشه تو قلبمه

-------------------- اس ام اس عاشقانه|جام جم سرا-----------------------

همیشه می‌شه تموم کرد،
فقط بعضی اوقات دیگه نمی‌شه دوباره شروع کرد

-------------------- اس ام اس عاشقانه|جام جم سرا-----------------------

گاهی آنقدر دلم هوایت را می‌کند
شک می‌کنم به اینکه، این دل مال من است یا تو

-------------------- اس ام اس عاشقانه|جام جم سرا-----------------------

دستهای تو حق من است
حقم را کف دستم بگذار
:)

-------------------- اس ام اس عاشقانه|جام جم سرا-----------------------

یه تار موی تو شاهرگ منه... می‌دونستی؟
: *

-------------------- اس ام اس عاشقانه|جام جم سرا-----------------------

ایـن روز‌ها کـسی بـه خـودش زحـمـت نـمـیدهـد یـک نـفـر را کـشـف کـنـد..
زیـبـایـی هـایـش را بـیـرون بــِکـشـد..
تـلـخـی هـایـش را صـبر کـنـد..
آدم هـای امــروز..
عـشـق هـایِ کـنـسـروی مـی خـواهـنـد..
یـک کـنـسـرو کـه فـقـط دَرش را بـاز کـنـنـد..
بـعـد یـک نـفـر شـیـریـن و مـهـربـان و زیـبـا ازداخـلِ کـنـسـرو بـپـرد بـیـرون......
وهـی لـبـخـنـد بـزنـد و بـگـویـد:
حـق بــا تــوســـت!
ممنون توام که می‌توانیم حق همدیگر را در زندگیمان منصفانه رعایت کنیم

-------------------- اس ام اس عاشقانه|جام جم سرا-----------------------



لینک منبع :پیامک های عاشقانه جدید برای ابراز عشق

Images for پیامک های عاشقانه جدید برای ابراز عشق اس ام اس جدید ابراز عشق و محبت | کـفـشـدوزکــ kafshdoozaki.ir/اس-ام-اس-جدید-ابراز-عشق-و-محبت/‎Cached Similarپیامک های عاشقانه دلبری · Sms Tanz New 150x150 اس ام اس جدید ابراز عشق و محبت اس ام اس و جملات خنده دار و سرکاری · sms khande dar tir 96 150x150 اس ام اس جدید ... اس ام اس عاشقانه و ابراز علاقه - فراناز www.faranaz.com/sms-romantic-interest.html‎Cached Similarچــقــدر مــتــفــاوتـــنــد آدمــهــا عــشــق بــرایی یــکــی دلــگــرمــی و بــرای ... زیباترین اس ام اس های شــــب بخــیـــــر جدید عاشقانه (96) ... اس ام اس عاشقانه و ابراز علاقه. اس ام اس های عاشقانه 2014 مخصوص ابراز عشق www.amazing.ir/1392/10/18/romantic-sms-for-love-and-romance/‎Cached Similarاس ام اس های عاشقانه 92 متن های عاشقانه جملات عاشقانه, اس ام اس عاشقانه برای عشق ابراز عشق اس ام اس ... اس ام اس عاشقانه دی 92,اس ام اس عاشقانه جدید 92,متن عاشقانه اس ام اس ویژه عشق و عاشقی - بیتوته www.beytoote.com/fun/sms/special4-sms-love.html‎Cached Similarاس ام اس عاشقانه پیامک عاشقانه اس ام اس ولنتاین,اس ام اس روز عشق,متن تبریک روز عشق,اس ام اس ویژه عشق و عاشقی ,sms,عکس های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه جدید,پیام ... پیامک های عاشقانه جدید برای ابراز عشق - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../پیامک-های-عاشقانه-جدید-برای-ابراز-عشق‎Cached11 مه 2014 ... چند پیام عاشقانه را در ادامه به همین منظور برایتان گردآوری کرده‌ایم. تصویر پیامک های عاشقانه جدید برای ابراز عشق. جام جم سرا: از نگاهت تا دلم رنگین ... اس ام اس دوست داشتن و پیامک مخصوص ابراز عشق و علاقه www.delgarm.com/sms-jokes/40279-اس-ام-اس-دوست-داشتن‎Cached Similar27 ژانویه 2014 ... اس ام اس دوست داشتن و پیامک مخصوص ابراز عشق و علاقه-sms دوستت دارم- ... مسیج دوستت دارم -نوشته عاشقانه دوستت دارم -نوشته های عاشقانه و دوست ... اس ام اس عاشقانه ابراز محبت - فلسفی www.amirfb.ir/post/908/اس-ام-اس-عاشقانه-ابراز-محبت‎Cached Similarاس ام اس عاشقانه ابراز محبت - کجای چهار فصل نام تو می گنجد ؟ رویش از توست بهار بهانه باران هم تو فصل پنجم شاعرانه های منی ... . . اس ام اس عاشقانه جدید . . من بی تو تمام ... جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و محبت آمیز - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_13200.html‎Cached Similarعشق من ، ای آیه ی مکرر آرامش میخواهمت هنوز ، آری هنوز هم دریای آرزو در این دل ... جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و محبت آمیز .... عکسهای جدید از بازیگران و هنرمندان مشهور. اس ام اس های love و عاشقانه - فارس نویس www.farsnevis.ir/sms/love-sms/3915/اس-ام-اس-های-عاشقانه-2.html‎Cached Similarسری جدید اس ام اس های عاشقانه شامل ۲۰ پیامک عاشقانه می باشد که از سایت فارس نویس در اختیار شما قرار ... میخونم از عشق بی مثال تو / نمیشه غافل باشم از حال تو …