مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آخرین جزئیات لایحه فرزند خواندگی

جام جم سرا:

حمید رضا الوند در مورد لایحه حمایت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست که سال گذشته در مجلس به تصویب رسید، گفت: این لایحه که در مجلس و همچنین شورای نگهبان به تصویب رسید در انتظار تدوین آیین نامه و همچنین تصویب نهایی از سوی هیات دولت است که پس از آن برای اجرایی شدن آماده شود.
وی گفت: با استفاده از نظر کارشناسان، متخصصین و حقوقدانان پیش نویس این آیین نامه در سازمان بهزیستی تهیه شده و اواخر سال گذشته برای تدوین نهایی آیین نامه به وزارت رفاه ارسال شده است.
به گفته مدیرکل امور کودک و نوجوان سازمان بهزیستی برای تدوین آیین نامه نهایی باید 3 وزارتخانه کشور، دادگستری و تعاون ، کار و رفاه اجتماعی نسبت به این امر اقدام کنند که البته سازمان بهزیستی نیز حضور دارد.
وی تاکید کرد: در هفته جاری اولین جلسه تدوین آیین نامه در وزارت رفاه با حضور نمایندگان وزارتخانه های ذیربط تشکیل می شود و پس از آن به کمیسیون تخصصی دولت فرستاده می شود و در نهایت باید پس از اعمال اصلاحات احتمالی در کمیسیون لوایح دولت، در هیات وزیران به تصویب برسد.
الوند گفت: این آیین نامه 20 ماده دارد که به دلیل اینکه پیش نویس آن از سوی سازمان بهزیستی آماده شده زمان زیادی برای بررسی و تصویب نهایی به طول نمی انجامد و امیدواریم در آینده نزدیک برای اجرایی شدن آماده شود.
وی با اشاره به اینکه پس از بررسی، مواردی که ابهام دارد به طور کامل مشخص و رفع خواهد شد، افزود: در نهایت از سوی دولت به سازمان بهزیستی برای اجرا ابلاغ می‌شود.
مدیرکل امور کودک و نوجوان سازمان بهزیستی تاکید کرد: با اجرایی شدن قانون جدید کودکانی که برای واگذاری باید 3 سال از تحت پوشش بودن آنها در سازمان بهزیستی می گذشت از این پس به عنوان فرزندخوانده به خانواده ها سپرده می شوند و در این صورت بسیاری از مشکلات ما در رابطه با فرزندخواندگی برطرف می‌شود.
به گفته وی، در صورت اجرای قانون جدید فرزندخواندگی بسیاری از کودکان بد سرپرست و بی سرپرستی که در گذشته امکان واگذاری آنها به خانواده های جایگزین وجود نداشت، فراهم می شود.(مهر)



لینک منبع :آخرین جزئیات لایحه فرزند خواندگی

آخرین جزئیات لایحه فرزند خواندگی/ تدوین آیین نامه اجرایی با همکاری ... www.mehrnews.com/.../آخرین-جزئیات-لایحه-فرزند-خواندگی-تدوین-آیین-نامه-اجرایی-با-همکاری‎Cached11 مه 2014 ... مدیرکل امور کودک و نوجوان سازمان بهزیستی ضمن تشریح آخرین وضعیت لایحه حمایت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست گفت: آیین نامه این لایحه ... آخرین جزئیات لایحه فرزند خواندگی/ تدوین آیین نامه اجرایی با همکاری ... khouzestanbar.ir/sama-portal/index.php?Quotes/ViewQuote/id/595‎Cached Similarمدیرکل امور کودک و نوجوان سازمان بهزیستی ضمن تشریح آخرین وضعیت لایحه حمایت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست گفت: آیین نامه این لایحه با همکاری ... آخرین جزئیات لایحه فرزندخواندگی همدان پیام www.hamedanpayam.com/shownews/specific/0xfe4a32291e81ef29.html 12 مه 2014 ... آخرین جزئیات لایحه فرزندخواندگی. اجتماعی. جهت دسترسی به آرشیو سایت با آدرس info@hamedanpayam.com مکاتبه و یا با شماره 08118264433 ... آخرین جزئیات لایحه فرزند خواندگی - پایگاه خبری اطلاع رسانی شفا ... tnews.ir/news/A1C525124960.html‎Cachedشفا آنلاین-مدیرکل امور کودک و نوجوان سازمان بهزیستی ضمن تشریح آخرین وضعیت لایحه حمایت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست گفت: آیین نامه این لایحه با ... همکاری 3 وزارتخانه در تدوین آیین نامه اجرایی لایحه فرزندخواندگی - صد ... sadkhabar.ir/fa/mobile/204208 همکاری 3 وزارتخانه در تدوین آیین نامه اجرایی لایحه فرزندخواندگی ... خانه میان راهی ساختاریافته کشور، بررسی آخرین جزئیات لایحه فرزند خواندگی، ارسال اسامی مددجویان ... آخرین جزئیات لایحه فرزند خواندگی - ایمپریا imperia.ir/various/family/spouses/the-last-details-of-the-adoption-act‎Cachedآخرین جزئیات لایحه فرزند خواندگی. مدیرکل امور کودک و نوجوان سازمان بهزیستی ضمن تشریح آخرین وضعیت لایحه حمایت از کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست گفت : ... فرزند خواندگی در کرج - بهترین ها bestsara.ir/tag/فرزند-خواندگی-در-کرج.html nbsp;وی با اشاره به اینکه تصویب لایحه جدید فرزند خواندگی باعث ایجاد تسهیل در روند واگذاری فرزند به خانواده ها می شود، گفت: ... آخرین جزئیات لایحه فرزند خواندگی یک فعال حقوق کودکان: ایرادات قانون فرزندخواندگی در لایحه جدید رفع ... iransocialworkers.ir/forum/showthread.php?tid=4606&action=lastpost 7 جولای 2014 ... یک فعال حقوق کودکان: ایرادات قانون فرزندخواندگی در لایحه جدید رفع نشده ... آخرین جزئیات لایحه فرزند خواندگی/ تدوین آیین نامه اجرایی با همکاری سه ... جزییات قانون فرزند خواندگی اعلام شد - وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی https://www.mcls.gov.ir/.../از-سوی-مدیرکل-دفتر-امورحمایتی-و-توانمندسازی-جزییات-قانون-فرزند-خواندگی-اعلام-شد‎Cached13 سپتامبر 2015 ... تاج‌الدین مدیرکل دفتر امورحمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزییات قانون فرزندخواندگی را تشریح کرد. ازدواج سرپرست با فرزند خوانده قانونی شد - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir/fa/news/.../ازدواج-سرپرست-با-فرزند-خوانده-قانونی-شد‎Cached Similar17 ا کتبر 2013 ... با وجود مخالفان حقوق کودکان و کارشناسان سرانجام لایحه حمایت از کودکان « بی‌سرپرست و بدسرپرست» با ماده جنجالی 27 که در آن اجازه ازدواج سرپرست ...