مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زن و شوهریم، اما مهارتهای زندگی را نیاموخته‌ایم

به گفته مشاوران خانواده بدبینی و سوء ظن یکی از خطرناک ترین علت های ایجاد اختلاف در زندگی زوج هاست. رفتاری که آهسته آهسته در تار و پود زندگی نفوذ می کند و خواسته و ناخواسته تیشه به ریشه محبت زن و مرد می زند و حتی موجب جدایی و طلاق می شود.



لینک منبع :زن و شوهریم، اما مهارتهای زندگی را نیاموخته‌ایم

زن و شوهریم، اما مهارتهای زندگی را نیاموخته‌ایم - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../زن-و-شوهریم،-اما-مهارتهای-زندگی-را-نیاموخته‌ایم‎Cachedبرای همین تلاش می‌کند تا بدبینی و سوء ظن را از خود دور کند، اما نمی‌داند چطور؟ تصویر زن و شوهریم، اما مهارتهای زندگی را نیاموخته‌ایم. جام جم سرا: به گفته مشاوران خانواده ... زن و شوهریم، اما مهارتهای زندگی را نیاموخته‌ایم ! - نت شهر https://netshahr.com/10641/زن-و-شوهریم،-اما-مهارتهای-زندگی-را-نیاموخته‌ایم 8 مه 2014 ... به گفته مشاوران خانواده بدبینی و سوء ظن یکی از خطرناک ترین علت های ایجاد اختلاف در زندگی زوج هاست. Images for زن و شوهریم، اما مهارتهای زندگی را نیاموخته‌ایم از دست این شوهر بددل و بددهان چه کنم؟ - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../از-دست-این-شوهر-بددل-و-بددهان-چه-کنم؟ 7 آوریل 2015 ... جلوی پدر و مادرش هم به من حرف‌های زشتی می‌زند که بسیار ناراحت می‌شوم اما مجبورم سکوت کنم. ... تصویر زن و شوهریم، اما مهارتهای زندگی را نیاموخته‌ایم ... 24 سال زندگی عالی داشتیم اما شوهرم سرانجام به من خیانت کرد. آیا او را ... ► 26:17https://www.youtube.com/watch?v=qIdPtU_z9_I Jul 15, 2017 - 26 min - Uploaded by روانشناسی برای زندگی 24 سال زندگی عالی داشتیم اما شوهرم سرانجام به من خیانت کرد. آیا او را ... روانشناسی برای زندگی ... آقای دکتر اگر اینکار رو یک زن انجام داده بود چی؟. شوهرم بسیار دروغگو است، با هم کتک کاری کردیم - با شکایت من از ... ► 9:26https://www.youtube.com/watch?v=iGkD2PxUWGc Aug 30, 2016 - 9 min - Uploaded by ZENDEGI BEHTAR شوهرم بسیار دروغگو است، با هم کتک کاری کردیم - با شکایت من از کانادا اخراج می‌‌شود ... این خانم که در عوض کردن صداشون اینقدر مهارت دارن شما اگر خودت میدونی ... شوهرم میگه: من میرم با زن های دیگه ، تو هم برو با مردهای دیگه ! - دکتر ... ► 29:12https://www.youtube.com/watch?v=Ac7Bq0N4K9s Jul 9, 2017 - 29 min - Uploaded by روانشناسی برای زندگی شوهرم میگه: من میرم با زن های دیگه ، تو هم برو با مردهای دیگه ! ... خانوم جون برودسته بچه روبگیر و یه زندگی نو شروع کن حتی دور ازشما گدایی کنی ... و ... حکم اعدام محمد بدیع لغو شد - چه خبرا https://www.chekhabara.com/sjjozak/حکم_اعدام_محمد_بدیع_لغو_شد‎Cachedفرار زن ۳۰ ساله از صحنه مرگ دختر ۱۸ ساله .... زن و شوهریم، اما مهارتهای زندگی را نیاموخته‌ایم! ... افزایش حداکثر سن استخدام زنان دارای فرزند ... چرا آمار نارضایتی از زندگی مشترک رو به افزایش است؟ - هات جی تی hotgt.xyz/gtnews/13002 به قول خودش دیگر سن‌وسالی دارد، اما با این حال از زندگی مشترکش راضی نیست. ... می‌توان عوامل نارضایتی از زندگی مشترک میان یک زن و مرد را در ده دلیل طلاق که ... مهارت‌های زندگی که بسیاری از ما هنوز نیاموخته‌ایم، بنابر گفته روان‌شناسان تنها راه ... میگنا تصاویر بمناسبت روز معلم و استخدام نیوز به من بگویید با دخالت های خانواده شوهرم چه. واکاوی اقدام مرگبار دو دختر جوان - فرارو fararu.com/fa/news/245137/واکاوی-اقدام-مرگبار-دو-دختر-جوان‎Cached Similar30 آگوست 2015 ... اما سوال این است که چه چیز باعث شده است که آن دو دختر دست به چنین اقدامی ... خویشتن‌داری و مهارت حل مسئله را نیاموخته‌ایم ... مردمی که در برابر این حادثه واکنش نشان می‌دهند، خودشان نیز در زندگی ...... نه اقا سن را بهانه نکنید 30ساله پیش ما دخترها 16 الی 17 ساله شوهر می دادند من خودم 17 ساله بودم که شوهرم دادند 120 کیلومتر هم ...