مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سُس شوید؛ مناسب ماهی و انواع سبزیجات و گوشت

[ad_1]

وب سایت سوران: گاهی باید روی ماهی یا گوشت هایمان بعد از پخت، نوعی سس بریزیم که نمی دانیم از کدام نوع استفاده کنیم. در این مطلب طرز تهیه نوعی سس را به شما آموزش می دهیم که برای روی ماهی و انواع گوشت و سبزیجات مناسب است.

 

مواد لازم:


  • آبلیمو یک و نیم قاشق چای خوری
  • پیاز 1 قاشق غذاخوری (خرد شده)
  • خامه ترش 1/2 لیوان

 

 سس شوید(مناسب ماهی و انواع سبزیجات و گوشت)

طرز تهیه:

 

1. برای تهیه این سس ابتدا خامه ترش را با آبلیمو و مقدار مناسب نمک مخلوط کرده و بعد شوید ریز شده را اضافه کنید.

 

2. پیاز را تا حد ممکن ریز کرده و به سس اضافه کنید و آن را بچشید.در صورت نیاز از مقدار بیشتری نمک یا آبلیمو استفاده کنید.

نکات:

 

1)از این سس برای سرو ماهی،مرغ،گوشت و سایر غذاهای دلخواه استفاده کنید.حتی میتوانید سیب زمینی را سرخ کرده و با این سس سرو کنید.

 

2)در صورت تمایل به جای پیاز از پودر پیاز استفاده کنید.

 

3)این سس را میتوانید با انواع ادویه های دلخواه چون پودر سیر،پودر موسیر،آویشن ،زعفران و ...مخلوط کنید.

 

4)بهتر است برای تهیه این سس از شوید تازه استفاده شود.

 

5)در صورت تمایل از نیمی خامه ترش و نیمی ماست خامه ای برای تهیه سس استفاده کنید.

 

6)از این مقدار مواد اولیه 1/2 فنجان کرم شوید بدست می آید.

 

7)اضافه کردن مقداری پیازچه ریز شده به جای پیاز این سس را خوشمزه تر میکند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انواع سس آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و …در این بخش شما با انواع سس سالسااشپزیاموزش درست کردن غذای سریعدرست کردن دسرغذای به طرز تهیه سس برای طعم دار کردن گوشت یا مرغ یا ماهیطرز تهیه تمام ترکیبات ذکر شده را داخل یک کیسه یک لیتری قرار دهید و سپس کیسه را با دقت غذاهای رژیمی انواع غذای رژیمی آموزش آشپزی آکا و طرز …رژیم های غذایی ضد انواع سرطان را بشناسید غذای رژیمی با اسنک کدو و طرز تهیه طرز تهیه یک طرز تهیه انواع سس های خوشمزه و بی نظیر تصاویرانواع سس ، انواع سس سالاد ، انواع سس پاستا ، انواع سس ها ، انواع سس استیک ، انواع سس راه و رسم خوش ‌طعم کردن انواع غذاها گوشت ، مرغ ، ماهی راه و رسم خوش ‌طعم کردن انواع غذاها،خوش ‌طعم کردن انواع غذاها،راه و رسم خوش ‌طعم آشپزی رنگین عکس و تزئین انواع دسر شیرینی ژله پودینگ ، بستنی و حلوا عکس و تزئین غذای نوزادان سمبوسه مرغ و سبزیجات طرز تهیه سمبوسه مرغ و سبزیجات درست کردن سمبوسه مرغ و سبزیجاتمواد لازم برای سمبوسه خواص مواد غذایی، میوه ها، سبزیجاتبهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید بیماری واگیر دار تناسلی زنان و مردان افزایش قد باقالی پلو با ماهیچه سرآشپزمواد لازم برنج پیمانه باقالی پیمانه شوید پیمانه ماهیچه گوسفندی یک کیلو پیاز نحوه نگهداری انواع سبزیجات تازه در فریزر روزمنو، …بهتر است برای فریز کردن سبزیجات، آنها را تمیز شسته و پاک کنید و سپس آنها را با بخار انواع سس آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان در این بخش شما با انواع سس سالسااشپزیاموزش درست کردن غذای سریعدرست کردن دسرغذای به صرفه طرز تهیه سس برای طعم دار کردن گوشت یا مرغ یا ماهی طرز تهیه تمام ترکیبات ذکر شده را داخل یک کیسه یک لیتری قرار دهید و سپس کیسه را با دقت تکان غذاهای رژیمی انواع غذای رژیمی آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه رژیم های غذایی ضد انواع سرطان را بشناسید غذای رژیمی با اسنک کدو و طرز تهیه طرز تهیه یک سالاد طرز تهیه انواع سس های خوشمزه و بی نظیر تصاویر انواع سس ، انواع سس سالاد ، انواع سس پاستا ، انواع سس ها ، انواع سس استیک ، انواع سس ساندویچ راه و رسم خوش ‌طعم کردن انواع غذاها گوشت ، مرغ ، ماهی راه و رسم خوش ‌طعم کردن انواع غذاها،خوش ‌طعم کردن انواع غذاها،راه و رسم خوش ‌طعم کردن آشپزی رنگین عکس و تزئین انواع دسر شیرینی ژله پودینگ ، بستنی و حلوا عکس و تزئین غذای نوزادان سمبوسه مرغ و سبزیجات طرز تهیه سمبوسه مرغ و سبزیجات درست کردن سمبوسه مرغ و سبزیجاتمواد لازم برای سمبوسه مرغپخت خواص مواد غذایی، میوه ها، سبزیجات هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت مشهد هر شب باقالی پلو با ماهیچه سرآشپز مواد لازم برنج پیمانه باقالی پیمانه شوید پیمانه ماهیچه گوسفندی یک کیلو پیاز عدد متوسط نحوه نگهداری انواع سبزیجات تازه در فریزر روزمنو، محبوب ترین بهتر است برای فریز کردن سبزیجات، آنها را تمیز شسته و پاک کنید و سپس آنها را با بخار بپزید و



لینک منبع :سُس شوید؛ مناسب ماهی و انواع سبزیجات و گوشت

سُس شوید؛ مناسب ماهی و انواع سبزیجات و گوشت - برترین ها www.bartarinha.ir/.../سُس-شوید-مناسب-ماهی-و-انواع-سبزیجات-و-گوشت‎Cached3 دسامبر 2016 ... گاهی باید روی ماهی یا گوشت هایمان بعد از پخت، نوعی سس بریزیم که نمی دانیم از کدام نوع استفاده کنیم. در این مطلب طرز تهیه نوعی سس را به شما ... سُس شوید؛ مناسب ماهی و انواع سبزیجات و گوشت - بانک اطلاعات عمومی www.hamgorooh.com/.../سُس-شوید؛-مناسب-ماهی-و-انواع-سبزیجات-و-گوشت‎Cached9 آوریل 2017 ... در این مطلب طرز تهیه نوعی سس را به شما آموزش می دهیم که برای روی ماهی و انواع گوشت و سبزیجات مناسب است. امتیاز خبر: 18 از 100 تعداد رای ده... سُس شوید؛ مناسب ماهی و انواع سبزیجات و گوشت - کمونه kamooneh.com/fa/news/.../سُس-شوید-مناسب-ماهی-و-انواع-سبزیجات-و-گوشت 4 دسامبر 2016 ... گاهی باید روی ماهی یا گوشت هایمان بعد از پخت، نوعی سس بریزیم که نمی دانیم از کدام نوع استفاده کنیم. در این مطلب طرز تهیه نوعی سس را به شما ... سُس شوید ؛ مناسب ماهی و انواع سبزیجات و گوشت | ماه ایران irmoon.com/سُس-شوید-؛-مناسب-ماهی-انواع-سبزیجات/ 4 دسامبر 2016 ... سُس شوید ؛ مناسب ماهی و انواع سبزیجات و گوشت. گاهی باید روی ماهی یا گوشت هایمان بعد از پخت، نوعی سس بریزیم که نمی دانیم از کدام نوع استفاده ... سُس شوید؛ مناسب ماهی و انواع سبزیجات و گوشت - خبرلند khabarland.com/.../سُس-شوید-مناسب-ماهی-و-انواع-سبزیجات-و-گوشت‎Cached16 دسامبر 2016 ... سُس شوید؛ مناسب ماهی و انواع سبزیجات و گوشت گاهی باید روی ماهی یا گوشت هایمان بعد از پخت، نوعی سس بریزیم که نمی دانیم از کدام نوع استفاده ... سُس شوید؛ مناسب ماهی و انواع سبزیجات و گوشت - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news201612310243942980.html‎Cached3 دسامبر 2016 ... آکاایران: گاهی باید روی ماهی یا گوشت هایمان بعد از پخت، نوعی سس بریزیم که نمی دانیم از ... آکاایران: سُس شوید؛ مناسب ماهی و انواع سبزیجات و گوشت. سُس شوید؛ مناسب ماهی و انواع سبزیجات و گوشت - مجله اینترنتی طوطی ... toty.ir/سُس-شوید؛-مناسب-ماهی-و-انواع-سبزیجات-و-گ/‎Cached1 جولای 2017 ... گاهی باید روی ماهی یا گوشت هایمان بعد از پخت، نوعی سس بریزیم که نمی دانیم از کدام نوع استفاده کنیم. در این مطلب طرز تهیه نوعی سس را به شما ... هرلحظه، سُس شوید؛ مناسب ماهی و انواع سبزیجات و گوشت harlahze.com/اخبار.../سُس-شوید-مناسب-ماهی-و-انواع-سبزیجات-و-گوشت گاهی باید روی ماهی یا گوشت هایمان بعد از پخت نوعی سس بریزیم که نمی دانیم از کدام نوع ... سس را به شما آموزش می دهیم که برای روی ماهی و انواع گوشت و سبزیجات مناسب ... سس شوید - آبتین نیوز abtinnews.ir/search/?q=++سس+شوید+‎Cachedطرز تهیه سس شوید(مناسب ماهی و انواع سبزیجات و گوشت). دقایقی پیش. www. sooran.com/fa/recipes/509طرز تهیه برای تهیه این سس ابتدا خامه ترش را با آبلیمو و ... طرز تهیه سُس شوید ، در کنار ماهی و انواع سبزیجات و گوشت عالی میشود ... tnews.ir/پرشین-وی/a13075278234.html‎Cachedطرز تهیه نوعی سس را به شما آموزش می دهیم که برای روی ماهی و انواع گوشت و سبزیجات مناسب است. طرز تهیه سُس شوید گاهی باید روی ماهی یا گوشت هایمان بعد از پخت، ...