مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نماینده مجلس: ایجاد رشته های کشاورزی و فنی در دانشگاه های هشترود ضروری است

[ad_1]

تبریز - ایرنا - نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد رشته های تحصیلی کشاورزی و فنی در دانشگاه های هشترود ضروری است.

سیدحمزه امینی روز شنبه در جلسه بررسی مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشترود با اساتید این دانشگاه افزود: با توجه به کشاورزی بودن منطقه و علاقه دانش آموزان و دانش پژوهان به رشته های کشاورزی و فنی باید این رشته ها در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور ایجاد شود.
وی بر ایجاد پژوهش سراهای تجهیز شده در دانشگاه ها تاکید و اظهار کرد: بزرگ‌ترین رسالت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی انجام پژوهش به همراه آموزش دانش روز دنیا به دانشجویان است.
امینی، ادامه داد: دانشگاهیان و متفکران جامعه باید در راستای تعالی و رشد جامعه بیش از پیش به مقوله پژوهش توجه داشته باشند.
هم اکنون 530 دانشجو در رشته های مختلف کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشترود مشغول تحصیل هستند.
شهرستان هشترود با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرقی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار: جلیل دین محمدی** تنظیم کننده: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: محمد عزیزی راد
7486/8023/518

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

استان آذربایجان شرقی قائم مقام وزیر امسال مرکز بهداشتی و درمانی در سطح کشور به بهره برداری رسیده است سوژه های خبری مردمی زیر ذره بین را اینجا …ذره بین یکی از بسته های خبری پر بیننده و تاثیر گذار اخبار است که بیشتر به موضوعات اخبار امروز خبرگزاری فارس اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریآگهی استخدام آبدانان لرزید تداوم ناکامی پالرمو این بار در سنت الیا نشست فراکسیون های نرگس آبادهخیلی عجولانه از حاجی بیرقیف آشنا، سیداحمد حسینی، رنگین و همه بچه های معراج شهدا تشکر استان آذربایجان شرقی قائم مقام وزیر امسال مرکز بهداشتی و درمانی در سطح کشور به بهره برداری رسیده استتبریز سوژه های خبری مردمی زیر ذره بین را اینجا بنویسید ذره بین یکی از بسته های خبری پر بیننده و تاثیر گذار اخبار است که بیشتر به موضوعات داغ خبری اخبار امروز خبرگزاری فارس اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری آگهی استخدام آبدانان لرزید تداوم ناکامی پالرمو این بار در سنت الیا نشست فراکسیون های ولایت نرگس آباده خیلی عجولانه از حاجی بیرقیف آشنا، سیداحمد حسینی، رنگین و همه بچه های معراج شهدا تشکر می کنم



لینک منبع :نماینده مجلس: ایجاد رشته های کشاورزی و فنی در دانشگاه های هشترود ضروری است

نماینده مجلس: ایجاد رشته های کشاورزی و فنی در دانشگاه های هشترود - ایرنا www.irna.ir/fa/News/82330908/‎Cached3 دسامبر 2016 ... نماینده مجلس: ایجاد رشته های کشاورزی و فنی در دانشگاه های هشترود ضروری است. تبریز - ایرنا - نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی ... ایجاد رشته های کشاورزی و فنی در دانشگاه های هشترود ضروری است 8roudonline.ir/ایجاد-رشته-های-کشاورزی-و-فنی-در-دانشگاه/‎Cached4 دسامبر 2016 ... ایجاد رشته های کشاورزی و فنی در دانشگاه های هشترود ضروری است ... سید حمزه امینی نماینده مردم هشترود و چاراویماق در خانه ملت در جلسه بررسی ... عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بر ایجاد پژوهش سراهای تجهیز شده در دانشگاه ها تاکید کرد و ... ایجاد رشته‌های کشاورزی و فنی در دانشگاه‌های هشترود ضروری است www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950913001223‎Cachedنماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ایجاد رشته‌های کشاورزی و فنی در دانشگاه‌های هشترود تاکید کرد. نماینده مجلس: ایجاد رشته های کشاورزی و فنی در دانشگاه های هشترود ... www.ghatreh.com/.../نماینده-مجلس-ایجاد-رشته-های-کشاورزی-فنی-دانشگاه-های-هشترود‎Cached3 دسامبر 2016 ... نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد رشته های تحصیلی کشاورزی و فنی در دانشگاه های هشترود ضروری است. - به گزارش ... نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس: ایجاد رشته های کشاورزی و فنی ... www.ghatreh.com/.../نماینده-مردم-هشترود-چاراویماق-مجلس-ایجاد-رشته-های-کشاورزی-فنی 3 دسامبر 2016 ... نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ایجاد ... در مجلس: ایجاد رشته های کشاورزی و فنی در دانشگاه های هشترود ضروری است. ایجاد رشته های کشاورزی و فنی در دانشگاه های هشترود ضروری است tnews.ir/news/25e875276093.html 3 دسامبر 2016 ... نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ایجاد رشته های کشاورزی و فنی در دانشگاه های هشترود تاکید کرد. نماینده مجلس: ایجاد رشته‌های کشاورزی و فنی در دانشگاه‌های هشترود ... khabarone.ir/.../نماینده-مجلس:-ایجاد-رشته-های-کشاورزی-و-فنی-در-دانشگاه-های-هشترود-ضروری-است 3 دسامبر 2016 ... تبریز - ایرنا - نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد رشته‌های تحصیلی کشاورزی و فنی در دانشگاه‌های هشترود ضروری است. ایجاد رشته های کشاورزی و فنی در دانشگاه های هشترود ضروری است - سرزه www.serze.com/ایجاد-رشته-کشاورزی-دانشگاه-هشترود-2403571/ ایجاد رشته های کشاورزی و فنی در دانشگاه های هشترود ضروری است نماینده مردمان هشترود و چاراویماق در مجلس ایران بر لزوم ایجاد رشته‌های کشاورزی و فنی در دانشگاه‌های ... نماینده مجلس: ایجاد رشته های کشاورزی و فنی در دانشگاه های هشترود ... jnews.jamaran.ir/news/id/1743098 3 دسامبر 2016 ... نماینده مجلس: ایجاد رشته های کشاورزی و فنی در دانشگاه های هشترود ضروری است. گردآوری جی نیوز : . سیدحمزه امینی روز شنبه در جلسه بررسی مشکلات ... Governance[link] https://article.wn.com/view.../WNAT96695d53042ddbbe2aa3f1a58d5b0b44/ تبریز - ایرنا - نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد رشته های تحصیلی کشاورزی و فنی در دانشگاه های هشترود ضروری است. ...