مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

از اتوبوس‌های سیار کتاب بخرید!

[ad_1]

از اتوبوس‌های سیار کتاب بخرید!

کودک و نوجوان > فرهنگی - اجتماعی - خبر > به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی، دو اتوبوس‌ سیار به عرضه‌ی محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح شهر تهران می‌پردازند.

جالب است بدانید تا دهه‌ی مبارک فجر، این اتوبوس‌ها در بوستان‌ها و مراکز فرهنگی شهر حضور دارند و محصولات فرهنگی را عرضه می‌کنند.

به گزارش اداره‌ی کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، جعفر عبدی، مدیر نظارت بر چاپ و توزیع کانون پرورش فکری گفت: «کتاب‌های عرضه‌شده در این دو اتوبوس با تخفیف ویژه عرضه خواهند شد.»

او هم‌چنین از ادامه‌ی فعالیت این اتوبوس‌ها تا روزهای مبارک دهه‌ی فجر و برپایی بیش از دوهزار نمایشگاه عرضه‌ی کتاب در مدارس سراسر کشور خبر داد.

مدیر نظارت بر چاپ و توزیع کانون پرورش فکری گفت: «در حال‌حاضر 146 فروشگاه کانونی و غیرکانونی در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 60 فروشگاه‌‌ در سال 1394 و 21 فروشگاه کانونی هم شش ماه اول سال 1395 به بهره‌برداری رسیده‌اند که با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده این رقم به 150 خواهد رسید. در مجموع 14 نمایندگی و 46 عاملیت نیز به این مجموعه اضافه شده است.»

او گفت: «عرضه‌ی محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری در نمایشگاه‌هایی مانند نوشت‌افزار، هفته‌ی ملی کودک، هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی و دهه‌ی مبارک فجر، جزء سیاست‌های سال 1395 کانون برای معرفی محصولات خود در مجامع عمومی است و حضور مؤثر در سازمان‌ها، مؤسسه‌های دولتی و غیردولتی نیز می‌تواند تعداد مخاطبان محصولات کانون را افزایش دهد.»


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

همشهری آنلاین کودک و نوجواننگاهی به ظرایف مرزهای اخلاقی چگونه اخلاقی رفتار کنیم؟ فرهنگی اجتماعی پگاه سوالات و کلید آزمون نظام مهندسی برق هم بصورت …سوالات و کلید آزمون نظام مهندسی برق هم بصورت دانلود هم بصورت کتابجدیدترین خبرهای شهر سنقر خبر فارسیدرخواست جوانان شرق استان از استاندار بابک حدیدی نماینده جوانان شهرستان سنقر و برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …یک ابزارهای مختلفی دارد که از آن میان ابزار آن بیش از بقیه مورد استفاده است که در مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، …استفاده زیاد از موبایل باعث بروز سرطان چشم میشود مقابله با ضعف بینایی خردسالانفناوری اطلاعات و ارتباطات به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام همشهری آنلاین کودک و نوجوان نگاهی به ظرایف مرزهای اخلاقی چگونه اخلاقی رفتار کنیم؟ فرهنگی اجتماعی پگاه شفتی برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات سوالات و سوالات و کلید آزمون نظام مهندسی برق هم بصورت دانلود هم بصورت کتاب جدیدترین خبرهای شهر سنقر خبر فارسی به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سهیل سنقر، نام بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات ژیروسکوپ و یک ابزارهای مختلفی دارد که از آن میان ابزار آن بیش از بقیه مورد استفاده است که در ادامه فناوری اطلاعات و ارتباطات به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، بهداشت مقالات سلامت استفاده زیاد از موبایل باعث بروز سرطان چشم میشود مقابله با ضعف بینایی خردسالان



لینک منبع :از اتوبوس‌های سیار کتاب بخرید!

از اتوبوس‌های سیار کتاب بخرید! - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/353395/Children/sociocultural‎Cached4 دسامبر 2016 ... خبر > به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی، دو اتوبوس‌ سیار به عرضه‌ی محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح شهر تهران می‌پردازند. کتابخانه‌های سیار شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان koodaki.org/node/1675‎Cachedگنجایش این اتوبوس کمابیش ۲ هزار جلد کتاب بود و می‌بایست تا آخر آبان ماه به سه برابر افزایش یابد. پس از مدتی کودتاه، سه اتوبوس کتابخانه سیار دیگر نیز آماده ... اتوبوس‌هایی که کتاب‌فروشی سیار شده‌اند - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/601923/culture/book‎Cached17 نوامبر 2016 ... فرهنگ > کتاب - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با همکاری شرکت واحد، دو اتوبوس را به کتاب‌فروشی سیار تبدیل کرده است. به گزارش ... اتوبوس هشتاد ساله شهربانی شیراز، موزه سیار می‌شود - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/615836/provinces/Fars‎Cached25 دسامبر 2016 ... «خبرجنوب» نوشت: سرپرست امور موزه های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از تبدیل اتوبوس قدیمی شهربانی شیراز به موزه ... عصر خودرو - اتوبوسی که تبدیل به خانه ای سیار برای سفر شد www.asrekhodro.com/.../اتوبوسی-که-تبدیل-به-خانه-ای-سیار-برای-سفر-شد‎Cached1 فوریه 2017 ... عصر خودرو: تا حالا فکر کردین اگر میشد خونتون رو همه جا با خودتون ببرین، سفر کردن چقدر آسون تر میشد؟! یه خونه با تمام امکانات! هرچند که این رویا ... سیم سیار - وب سایت wikipeyman.data6.ir/list/سیم+سیار.html از اتوبوس‌های سیار کتاب بخرید! [ad_1] از اتوبوس‌های سیار کتاب بخرید! کودک و نوجوان > فرهنگی - اجتماعی - خبر > به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی، دو اتوبوس‌ ... دانلود کتاب تبلیغات پیامکی و تاثیر آن بر قصد خرید و ارزش ویژه برند fidibo.com/book/68427-تبلیغات-پیامکی-و-تاثیر-آن-بر-قصد-خرید-و-ارزش-ویژه-برند‎Cached4 ژانویه 2017 ... تبلیغات پیامکی و تاثیر آن بر قصد خرید و ارزش ویژه برند اثر محبوبه ... در ادبیات موجود نیز به طور کلی تأثیر تبلیغات سیار و یا تجارت سیار ... خرید اینترنتی بلیت اتوبوس - سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای www.rmto.ir/Pages/internet-ticket.aspx‎Cached Similar... موافقت های اصولی · کتاب زرد حمل و نقل · اخبار · پایانه های بار · پرسشهای متداول ... کتاب زرد · تازه های جراید · لیست دسترسی سریع · manegers · لینکهای مرتبط جدید ... کتابخانه های سیار به تهران می‌آیند - تهران tehran.media/2179/کتابخانه-های-سیار-به-تهران-می‌آیند/‎Cached4 دسامبر 2016 ... به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی، دو اتوبوس‌ سیار به عرضه‌ی محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح شهر تهران می‌پردازند. عکس/ هم اکنون اتوبوس سیار در میدان هلال احمر نارمک برای رای گیری snn.ir/.../عکس-هم-اکنون-اتوبوس-سیار-در-میدان-هلال-احمر-نارمک-برای-رای-گیری‎Cachedنصف قیمت بخرید! حراج پایان فصل ال سی وایکیکی در دیجی استایل · فروش ویژه محصولات سرمایشی تا ۳۰۰ هزار تومان تخفیف · چگونه موهای سفید را سیاه کنیم؟