مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ابرهایی شگفت انگیز و دیدنی در کشور زیبای ژاپن

[ad_1]

در کشور ژاپن پدیده ای اتفاق می افتد که بسیار نادر و شگفت انگیز است . همانطور که در تصاویر می بینید افرادی که در بالکن قرار دارند که می توانند در ساعات اولیه صبح دریایی سیار دیدنی از ابرهای بیکران را مشاهده کنند. این پدیده طبیعی که آنکایا (Unkaya) نام دارد، به یکی از جاذبه های گردشگری ژاپن تبدیل شده است که همان نشانگر ابر های دیدنی می باشد.

nezare-57356602732c9

آنکایا در زبان ژاپنی به معنای دریای ابرها است. توریست ها برای تماشای این ابرهای که پدیده طبیعی خارق العاده باید از ساعات اولیه سحر به این بالکن بروند تا پیش از حرکت ابرها، بتوانند ابرهای را مشاهده کنند.

در این بالکن همچنین می توان اولین پرتوهای طلایی طلوع آفتاب را به تماشا نشست و لذت این طبیعت گردی را دو چندان کرد. اگر چه این بالکن در تمام طول تابستان تا پایان ماه سپتامبر به روی علاقمندان باز است اما در همین مدت زمان نیز فقط ۴۰ درصد گردشگران شانس دیدن این ابرهای انبوه را دارند. هزینه رفتن به این بالکن رویایی برا تماشای این ابرها ۲۰ دلار است.

منبع: مجله نظاره

نوشته ابرهایی شگفت انگیز و دیدنی در کشور زیبای ژاپن اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عکس طبیعت زیبا سایت تفریحی و کلیه حقوق مادی و معنوی و قالب این وب سایت متعلق به جذاب می باشدپس زمینه های بسیار زیبا با موضوع باران جذاباس ام اس جدید اس ام اس و متن زیبای تبریک آغاز امامت امام زمان مطالب طنز و خنده بارداری و زایمان سوپر مدل مشهور تصاویرمیراندا کر سوپر مدل مشهور و مانکن کمپانی ویکتوریا سکرت در ژانویه سال جاری صاحب یک اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …‌تیمی از محققان دانشگاه واسدا در ژاپن با استفاده از پلیمر انعطاف‌پذیر موفق به… عکس طبیعت زیبا سایت تفریحی و عکس طبیعت تصاویر زیبا از منظرهآبشار طبیعت بهار عکس طبیعت تابستانطبیعت پاییز عکس طبیعت پس زمینه های بسیار زیبا با موضوع باران جذاب پس زمینه های بسیار زیبا با موضوع باران عکس های بارانیتصاویر بارانی والپیپر باران عکس های بارداری و زایمان سوپر مدل مشهور تصاویر میراندا کر سوپر مدل مشهور و مانکن کمپانی ویکتوریا سکرت در ژانویه سال جاری صاحب یک فرزند اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی های جالب اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار گوناگون اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی ‌تیمی از محققان دانشگاه واسدا در ژاپن با استفاده از پلیمر انعطاف‌پذیر موفق به…



لینک منبع :ابرهایی شگفت انگیز و دیدنی در کشور زیبای ژاپن

Images for ابرهایی شگفت انگیز و دیدنی در کشور زیبای ژاپن ابرهایی شگفت انگیز و دیدنی در کشور زیبای ژاپن | در کشور ژاپن - قطره www.ghatreh.com/news/.../ابرهایی-شگفت-انگیز-دیدنی-کشور-زیبای-ژاپن 3 دسامبر 2016 ... در کشور ژاپن پدیده ای اتفاق می افتد که بسیار نادر و شگفت انگیز است . همانطور که در تصاویر می بینید افرادی که در ب. ابرهایی شگفت انگیز و دیدنی در کشور زیبای ژاپن |سایت خبری ... bamdad.net/ژاپن-3.html 3 دسامبر 2016 ... ابرهایی شگفت انگیز و دیدنی در کشور زیبای ژاپن -ژاپن، کشور ژاپن، عکس های کشور ژاپن، مناظر دیدنی ژاپن، مناطق دیدنی در ژاپن، ابرهایی شگفت انگیز و دیدنی در کشور زیبای ژاپن - نشرنامه nashrname.ir/.../detail?...ابرهایی+شگفت+انگیز...دیدنی...کشور+زیبای+ژاپن‎Cachedهزینه رفتن به این بالکن رویایی برا تماشای این ابرها ۲۰ دلار است. منبع: مجله نظاره نوشته ابرهایی شگفت انگیز و دیدنی در کشور زیبای ژاپن اولین بار در بامداد پدیدار ... به ژاپن شگفت انگیز خوش آمدید! | رادیو ژاپن https://www3.nhk.or.jp/nhkworld/fa/radio/travel/ گزارشگران رادیو ژاپن شما را به بازدید از مناطق دیدنی و جذاب سراسر ژاپن می برند. این مجموعه مملو از اطلاعات درباره ی مکان های دیدنی مهم، فرهنگ، رویدادها و یا غذاها در ژاپن است. 10 مکان برتر ژاپن برای بازدید - جاده‌های سبز www.jadehayesabz.ir/tourism/asia/japan/best-places-to-visit-in-japan/‎Cached Similar16 مه 2015 ... ژاپن : از جمله حیرت انگیزترین و زیباترین کشورهای شرق قاره کهن است که ... کوهستانی زیبا، گیشاها و مراسمات چای، و اقامت در مسافرخانه ژاپنی ریوکان یا ... پارک ملی یکی از مکان‌های محبوب برای بازدید در ژاپن است که مناظر دیدنی کوهستانی، دریاچه‌ها، آبشارها، میمون‌های ... قبلی ۱۰ مقصد شگفت‌انگیز در شمال اسپانیا. ۱۰ مکان دیدنی در ژاپن را بشناسید - کجارو www.kojaro.com/2016/10/8/.../top-famous-places-visit-japan/‎Cached9 ا کتبر 2016 ... ژاپن که به سرزمین آفتاب معروف است، یکی از دیدنی ترین کشورهای جهان محسوب می شود. ... سواحل ایشیگاکی بسیار زیبا و دیدنی است؛ همچنین برای رفتن به ... معبد میوروجی نیز از جمله مکان‌های بسیار شگفت‌انگیز کانازاوا است که ... دیده شدن ابر کُره مانند عجیب و زیبا در کشور ژاپن - روزیاتو rooziato.com/139545856/ابر-های-زیبا/‎Cachedکره خاکی ما زیبایی های بسیار زیادی دارد که برخی از آن ها شگفت انگیز هستند و ... نیست، اما ابری که به تازگی در ژاپن دیده شده، مقداری با دیگر نمونه ها تفاوت دارد. عکس های خــــــــیلی دیدنی - عکس های شگفت انگیزترین و زیباترین ... photo-top.blogfa.com/post/149‎Cached Similarجزیره شگفت انگیز و دیدنی وولکانیک، آن گوشیما، ژاپن. 7. دره 10 قله، دریاچه موراین، آلبرتا، کانادا خیلی زیبا و دیدنی. 8. تونل عشق، تونل قطار قدیمی در کِلِوِن، ... سفر به ژاپن و گشت و گذار در طبیعت | هم نشینی با مردمان | ویدیو HD www.karnaval.ir/video/travel-japan-surf-nature‎Cached31 جولای 2017 ... مقصد سفر امروزمان یکی از کشور های زیبای آسیای شرقی است؛ کشوری با ... تماشای شکوفه های بهاری، مجسمه های دیدنی و کارناوال های کشور ژاپن را از ...