مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گلکسی S8 دوربین دوگانه نخواهد داشت

[ad_1]

وب سایت دیجیاتو - حمید مقدسی: شایعات در مورد اینکه موبایل های آتی سامسونگ و اپل به دوربین دوگانه مجهز می شوند، سال گذشته به اوج خود رسید و پس از معرفی آیفون 7 پلاس، آمریکایی ها توانستند دین خود را نسبت به این اخبار ادا کنند، ضمن اینکه پس از آن همه نگاه ها به سمت رقیب کره ای معطوف شده.

 

 گلکسی S8 سامسونگ دوربین دوگانه نخواهد داشت

حال مدت هاست که اخبار متنوعی در مورد به کار گیری دوربین دوگانه در پرچمدار آتی کمپانی مورد بحث یعنی گلکسی S8 به گوش می رسد و در جدیدترین نمونه، به نظر می رسید آنها از یک دوربین 12 مگاپیکسلی ساخت خودشان و یک ماژول 13 مگاپیکسلی ساخت سونی بهره می گیرند.

امروز یکی از افشاگران فعال در شبکه اجتماعی چین که سابقه خوبی در این حوزه دارد، اعلام کرد سامسونگ تصمیمش را تغییر داده و گلکسی S8 را تنها با یک دوربین عرضه خواهد نمود. این اقدام کمی تعجب برانگیز است، زیرا شایعات متعدد تا به امروز تردیدی در ماژول دوگانه نداشتند و فقط بحث بر سر نوع دوربین های به کار رفته در آن بود.

 گلکسی S8 سامسونگ دوربین دوگانه نخواهد داشت

یکی از دلایل احتمالی برای این تصمیم، میتواند تجزیه و تحلیل هزینه در مقایسه با مزایا برای کاربر باشد و شاید سامسونگ به این نتیجه رسیده که استفاده از یک دوربین فوق العاده همچون دیگر پرچمدارانش، در مقایسه با دو دوربین تصمیم بهتریست.

شاید هم آنها در روند تحقیق، توسعه و تولید به مشکل برخورده و می بینند تهیه ماژول دوگانه با کیفیت مورد نظرشان و به صورت انبوه، با زمان بندی معرفی و عرضه گلکسی S8 مطابقت نخواهد یافت.

البته شاید این کمپانی هم قصد داشته باشد گلکسی S8 را در دو اندازه عرضه کرده و فقط مدل بزرگ تر را به دوربین دوگانه مجهز نماید. به هر حال، باید دید آیا چنین خبری از سوی منابع دیگر نیز تأیید می شود یا خیر.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

گلکسی اس سامسونگ؛ دوربین دوگانه، نمایشگر گلکسیاسسامسونگشایعات در مورد دوربین دوگانه در گوشی‌های هوشمند اوج گرفته است تاکنون گفته شده آیفون طرح‌های زیبا و خیره کننده از گلکسی اس اج گجت نیوزمشاهده‌ی اینکه پرچم‌دار بعدی کمپانی کره‌ای، گلکسی اس اج در آینده چه شکل و آیا میدانید گوشی گلکسی اس چه مشخصاتی دارد؟گلکسی اس چه مشخصاتی دارد؟ پیش از این اخباری منتشر شده بود که نشان می‌داد گلکسی مجهز ایستنا گوشیپنجشنبه، آذرماه تاثیر سرما روی تلفن‌های همراه سه شنبه، آذرماه گوشی لبه بهترین گوشی های هوشمند تکراشرکت هاسامسونگبهترین گوشی های گوشی های فوق العاده ی در راه هستند و برخی از آنها کاملا ارزش آن نقشه پمپ بنزین های ایران با اپلیکیشن …در آستانه رونمایی از گلکسی نوت ؛ نگاهی به تاریخچه فبلت سامسونگ از آغاز تا امروزرونمایی از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس …رونماییازآیفون۷وسرانجام انتظارات به پایان رسید و اپل با رونمایی از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس بار دیگر دانلود مداحی های عربی و فارسی حاج میثم مطیعی برای …مداحی جدید عربی و فارسی حاج میثم مطیعی ویژه پیاده روی اربعین حسینی در سال در ادامه دیجیاتو – زندگی با تکنولوژی زندگی با تکنولوژی تا به حال چند بار شده که فکر کنید از یک بازی واقعا خسته شده اید در زیر پوست عرفان حلقه چه می گذرد؟‬ تصاویر …محمدعلی طاهری، رئیس عرفان حلقه، از ابتدای سال به جرم توهین به مقدسات، دخالت در امور گلکسی اس سامسونگ؛ دوربین دوگانه، نمایشگر گلکسیاس شایعات در مورد دوربین دوگانه در گوشی‌های هوشمند اوج گرفته است تاکنون گفته شده آیفون پلاس طرح‌های زیبا و خیره کننده از گلکسی اس اج گجت نیوز طرح‌های زیبا و خیره کننده از گلکسی اس اج ۲۲ دیدگاه ارسال شده توسط یاشار فتحعلی زاده ۱۵ آیا میدانید گوشی گلکسی اس چه مشخصاتی دارد؟ گلکسی اس چه مشخصاتی دارد؟ پیش از این اخباری منتشر شده بود که نشان می‌داد گلکسی مجهز به ایستنا گوشی پنجشنبه، آذرماه تاثیر سرما روی تلفن‌های همراه سه شنبه، آذرماه گوشی لبه‌دار بهترین گوشی های هوشمند تکرا شرکت ها سامسونگ بهترین گوشی های گوشی های فوق العاده ی در راه هستند و برخی از آنها کاملا ارزش آن را نقشه پمپ بنزین های ایران با اپلیکیشن دیجیاتو در آستانه رونمایی از گلکسی نوت ؛ نگاهی به تاریخچه فبلت سامسونگ از آغاز تا امروز رونمایی از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس رونماییازآیفون۷و سرانجام انتظارات به پایان رسید و اپل با رونمایی از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس بار دیگر نشان داد دانلود مداحی های عربی و فارسی حاج میثم مطیعی برای پیاده روی مداحی جدید عربی و فارسی حاج میثم مطیعی ویژه پیاده روی اربعین حسینی در سال در ادامه مطلب به دیجیاتو – زندگی با تکنولوژی زندگی با تکنولوژی تا به حال چند بار شده که فکر کنید از یک بازی واقعا خسته شده اید، ولی در زیر پوست «عرفان حلقه» چه می گذرد؟‬ تصاویر فرهنگ نیوز محمدعلی طاهری، از پدر و مادری مسلمان، دارای همسر و دو فرزند، ساکن تهران است وی، سرکرده فرقه



لینک منبع :گلکسی S8 دوربین دوگانه نخواهد داشت

Images for گلکسی S8 دوربین دوگانه نخواهد داشت گلکسی S8 سامسونگ دوربین دوگانه نخواهد داشت - دیجیاتو digiato.com/article/.../گلکسی-s8-سامسونگ-دوربین-دوگانه-ندارد/‎Cached3 دسامبر 2016 ... حال مدت هاست که اخبار متنوعی در مورد به کار گیری دوربین دوگانه در پرچمدار آتی کمپانی مورد بحث یعنی گلکسی S8 به گوش می رسد و در جدیدترین ... گلکسی S8 دوربین دوگانه ندارد - ایسنا www.isna.ir/news/95091407809/گلکسی-S8-دوربین-دوگانه-ندارد‎Cached4 دسامبر 2016 ... بازار شایعات برای تلفن همراه آینده شرکت سامسونگ بسیار داغ است اما خبرهای جدید حاکی از آن است که گلکسی S8 دو دوربینه نخواهد بود. گلکسی s8 سامسونگ دوربین دوگانه نخواهد داشت khabarooz.com/post/2570 شایعات در مورد اینکه موبایل های آتی سامسونگ و اپل به دوربین دوگانه مجهز می شوند، سال گذشته به اوج خود رسید و پس از معرفی آیفون ۷ پلاس، آمریکایی ها توانستند دین ... آیا گلکسی اس 8 دو دوربین در عقب نخواهد داشت؟ - سامسونگی ها samsungiha.com/آیا-گلکسی-اس-8-دو-دوربین-در-عقب-ندارد/‎Cachedحال احتمالا ما شاهد کاری شبیه به کار اپل خواهیم بود و سامسونگ دوربین دوگانه را تنها در نسخه بزرگتر گلکسی S8 قرار خواهد داد. با آنکه هنوز هیچ چیز فراتر از حدس و ... میهن مگ - گلکسی S8 سامسونگ دوربین دوگانه نخواهد داشت https://mihanmag.com/.../گلکسی_S8_سامسونگ_دوربین_دوگانه_نخواهد_داشت‎Cached3 دسامبر 2016 ... شایعات در مورد اینکه آیا موبایل های آتی سامسونگ و اپل, دوربین دوگانه مجهز شده است. در سال گذشته و در اوج آن پس از معرفی آیفون 7 پلاس و غیره. دوربین اصلی Galaxy S8 لنز دوتایی نخواهد داشت - جی اس ام www.gsm.ir/.../دوربین-اصلی-Galaxy-S8-لنز-دوتایی-نخواهد-داشت/‎Cached3 دسامبر 2016 ... دوربین اصلی Galaxy S8 لنز دوتایی نخواهد داشت. حسن سیدی. با اینکه بارها گزارش شده بود گلکسی اس 8 سامسونگ مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود، ... دوربین | Samsung Galaxy S8 و S8+ | سامسونگ ایران www.samsung.com/iran/smartphones/galaxy-s8/camera/‎Cachedدوربین‌های سامسونگ Galaxy S8 و S8+ آنقدر خوب تنظیم شده اند که عکسها -حتی در نور کم- روشن و واضح هستند. ببینید که آنها با سنسور 12 مگاپیکسلی Dual Pixel، ... دوربین اصلی Galaxy S8 لنز دوتایی نخواهد داشت - Tapatalk https://www.tapatalk.com/.../82b5b338d6e338e32191fd114273cbd3-دوربین-اصلی-galaxy-s8-لنز-دوتایی-نخواهد-داشت با اینکه بارها گزارش شده بود گلکسی اس 8 سامسونگ مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود، یک منبع دیگر ادعا کرده که سامسونگ از انجام این کار صرف نظر کرده است. از اولین ... سامسونگ گلکسی S8 با صفحه نمایش بدون حاشیه؛ خبری از دوربین ... techera.ir/2016/12/09/s8-futuristic-screen-bezel-display/‎Cached9 دسامبر 2016 ... سامسونگ گلکسی S8 با صفحه نمایش بدون حاشیه و یک دوربین تکی عرضه خواهد شد. ... نمایش بدون حاشیه معرفی خواهد شد؛ خبری از دوربین دوگانه نیز نخواهد بود. ... تلخی که برای گوشی نوت ۷ رخ داد، سامسونگ را بر آن داشت تا برای انجام ...