مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پیشنهادهای جادویی برای بند آمدن خونریزی

[ad_1]

بررسی‌ها نشان داده است که استفاده از پودر پاپریکا می‌تواند در 15 ثانیه خونریزی بینی را متوقف کند.

به گزارش مشرق، شاید شما نیز متوجه شده باشید که خونریزی ناشی از جراحت و بریدگی بسیار دشوار بند می‌آید زیرا فشار دادن و بستن آن نیز اثر چندانی ندارد. ساده‌ترین راه برای توقف خونریزی که در 15 ثانیه عمل می‌کند استفاده از پودر پاپریکا است.

برای انجام این کار بهتر است از پودر پاپریکا ارگانیک استفاده کنید زیرا می‌تواند به راحتی خونریزی ناشی از بریدگی، جراحت، کشیدگی، خونریزی سرخرگی و حتی خونریزی بینی را متوقف کند. 

مقداری از این پودر را بر روی زخم بریزید و آن را با دستمالی تمیز بپوشانید و به آرامی فشار دهید. پس از چند لحظه خونریزی‌تان قطع خواهد شد.

برای توقف خونریزی بینی یا به اصطلاح «خون دماغ شدن» می‌توانید کمی پودر پاپریکا را بو کنید. 

گفته می‌شود پودر فلفل قرمز و خاک رس برای توقف خونریزی‌های داخلی مانند معده موثر است. می‌توانید یک قاشق غذاخوری از این پودرها را با یک فنجان آب گرم بنوشید تا خونریزی‌های داخلی متوقف شود.

البته این راه‌ها برای شرایط خاص و اضطراری توصیه می‌شود و ملاقات با پزشک همیشه در اولویت قرار دارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، …اخبار پزشکی مقالات پزشکی شناخت بیماری ها علائم بیماری ها درمان بیماری ها بیماری خودتان را بهتر بشناسید تا بهتر …قبل از دانشگاه کاری که قبل از سالگی باید انجام دهید خانم ها در چه رشته هایی موفق معرفی انواع مواد مخدر طبیب جانتریاک دراین مقاله قصد داریم به صورت گذرا و با نگاهی اجمالی یکی از قدیمی‌ترین و شایع اخبار،اخبار ورزشیخبرهای ورزشی،نتایج مسابقات …اخبار پرسپولیس،اخبار استقلال،اخباراخبار ورزشی،المپیک،آخرین اخبار ورزشی،جدیدترین چهار ستاره مانده به صبحگل آقا؛ مهدی حجوانی نویسنده و پژوهش‌گر ادبیات کودک و نوجوان به‌تازگی کتابی را با نام



لینک منبع :پیشنهادهای جادویی برای بند آمدن خونریزی

پیشنهادهای جادویی برای بند آمدن خونریزی - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../پیشنهادهای-جادویی-برای-بند-آمدن-خونریزی‎Cachedبررسی‌ها نشان داده است که استفاده از پودر پاپریکا می‌تواند در 15 ثانیه خونریزی بینی را متوقف کند. پیشنهادهای جادویی برای بند آمدن خونریزی - مجله اینترنتی جدیدترین www.jadidtarin.com/mag/pezeshki/salamat/1662‎Cachedشاید شما نیز متوجه شده باشید که خونریزی ناشی از جراحت و بریدگی بسیار دشوار بند می‌آید زیرا فشار دادن و بستن آن نیز اثر چندانی ندارد. ساده‌ترین راه برای توقف ... پیشنهادهای جادویی برای بند آمدن خونریزی - افکار نیوز www.afkarnews.ir/.../286288-پیشنهادهای-جادویی-برای-بند-آمدن-خونریزی‎Cached Similar26 نوامبر 2013 ... برای جلوگیری از خونریزی، خوردن پرتقال، آلو، چغندر، شلغم، کرفس، هویج، شاهی، جوشانده دانه کنگر، ریواس و چای سبز توصیه می شود. پیشنهادهای جادویی برای بند آمدن خونریزی - آناج www.anaj.ir/News/45881/پیشنهادهای-جادویی-برای-بند-آمدن-خونریزی/?id... پیشنهادهای جادویی برای بند آمدن خونریزی بررسی‌ها نشان داده است که استفاده از پودر پاپریکا می‌تواند در 15 ثانیه خونریزی بینی را متوقف کند. پیشنهادهای جادویی برای بند آمدن خونریزی - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../پیشنهادهای-جادویی-برای-بند-آمدن-خونریزی 6 مه 2016 ... به گزارش مشرق، شاید شما نیز متوجه شده باشید که خونریزی ناشی از جراحت و بریدگی بسیار دشوار بند می‌آید زیرا فشار دادن و بستن آن نیز اثر ... پیشنهادهای جادویی برای بند آمدن خونریزی - صبح قزوین sobheqazvin.ir/News/178424-پیشنهادهای_جادویی_برای_بند_آمدن_خونریزی 6 مه 2016 ... بررسی‌ها نشان داده است که استفاده از پودر پاپریکا می‌تواند در 15 ثانیه خونریزی بینی را متوقف کند. بند آمدن خونریزی در 15 ثانیه - مطالب جالب و خواندنی bishtav.ir/پیشنهاد-جادویی-بند-آمدن-خونریزی-د/ بند آمدن خونریزی در ۱۵ ثانیه. پیشنهاد جادویی برای بند آمدن خونریزی در ۱۵ ثانیه. شاید شما نیز متوجه شده باشید که خونریزی ناشی از جراحت و بریدگی بسیار دشوار بند ... پیشنهادهای جادویی برای بند آمدن خونریزی - باشگاه خبرنگاران | خبر ... khabarfarsi.com/u/18005032 پیشنهادهای جادویی برای بند آمدن خونریزی. بررسی ها نشان داده است که استفاده از پودر پاپریکا می تواند در 15 ثانیه خونریزی بینی را متوقف کند. ... ادامه خبر. پیشنهادهای جادویی برای بند آمدن خونریزی - پایگاه خبری افکار نیوز tnews.ir/news/3c7319340853.html برای جلوگیری از خونریزی، خوردن پرتقال، آلو، چغندر، شلغم، کرفس، هویج، شاهی، جوشانده دانه کنگر، ریواس و چای سبز توصیه می شود. پیشنهادهای جادویی برای بند آمدن خونریزی - مجله سلامتی عطارباشی www.aloattari.ir/2016/13121/پیشنهادهای-جادویی-بند-آمدن-خونری‎Cached9 نوامبر 2016 ... برای جلوگیری از خونریزی، خوردن پرتقال، آلو، چغندر، شلغم، کرفس، هویج، شاهی، جوشانده دانه کنگر، ریواس و چای سبز توصیه می شود. ۲ تا ۴ گرم صمغ ...