مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کنترل سلامت مسافران هواپیما با قرص دیجیتالی

[ad_1]

هواپیمایی بریتانیا با قرص دیجیتال پرواز بهتری را میسر می‌کند.

141495.jpg

به نقل از تلگراف، شرکت هواپیمایی بریتانیا با اختراع قرص دیجیتال خوراکی، توانایی بررسی و تنظیم شرایط فیزیکی مسافرین را میسر ساخته است.

هواپیمایی بریتانیا به زودی از قرص‌های دیجیتالی استفاده می‌کند که توانایی تشخیص مقدار اسید معده و تغییر منو سرو غذا را دارد. این شرکت در نظر دارد با توزیع یک سنسور خوراکی به مسافران، سفر بهتری را برای آنان به ارمغان آورد.

این قرص از تعداد بی‌شماری سنسور مانند سنسورهای حرارت بدن، وضعیت خواب و ضربان قلب تشکیل شده است که توسط آن خدمه هواپیما می‌توانند شرایط فیزیکی مسافران در طول سفر را بررسی و خواب، وعده غذایی و امکانات سرگرمی آنها را تنظیم کنند.

هواپیمایی بریتانیا با اطلاعات بدست‌آمده از طریق قرص، بهترین شیوه برای مدیریت خواب، خوراک و وسایل سرگرمی مسافر را به کار می‌گیرد. همچنین سنسور می‌تواند به تیم خدمه هواپیما حالت مسافر مانند خواب، بیداری، گرسنگی، اضطراب، سرما، گرما و ناراحتی را گزارش دهد.  

شرایط محیطی کابین مسافر مانند نورپردازی، تنظیم صندلی و تهویه هوا توسط اطلاعات سنسور می‌توانند تغییر کنند. نیت این طرح این است که مسافران توانایی ثبت اطلاعات بصورت دستی را نداشته باشند.

براساس فرم ثبت اختراع این طرح، هواپیمایی بریتانیا تصمیم به طراحی نرم‌افزار کاربردی دارد که در تمام مدت سفر مسافران را همراهی کند، از زمان ترک خانه‌ یا محیط‌ کار تا پایان پرواز.

سخنگوی هواپیمایی بریتانیا گفت: ما همیشه به دنبال نوآوری‌های کارآمد برای مسافران خود هستیم، چه در طراحی کابین یا تغییرات دیجیتال، همانگونه که تاکنون طرح‌ها و اختراعات زیادی را ثبت کرده‌ایم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مبتلایان به تبخال بخوانند طبق تحقیقات پزشکی، تبخال بیماری واگیرداری است که ناشی از ویروس هرپس سیمپلکس می باشداین تصویر را خانم ها ببینندکفش پاشنه بلند استخوان های پا علم این تصویر را خانم ها ببینند بلایی که کفش پاشنه بلند پژو خودروی با کیفیتی که در ایران بی کیفیت …کمپانی پژو فرانسه تولید کننده پژو است که با تغییراتی در شرکت ایران خودرو با استفاده نت شهر انتقاد پرویز پرستویی از روزنامه کیهان بخاطر بهرام بیضایی شرکت لکسوس ساخت خودرویی با پناهندگی دات کام مشاهده مبحث خاطرات و اخبار … من با یک نفر آشنا شده ام که میگه توی یک کمپ در سنگاله کپی کارتشو کارت یو ان اچ ار سی مبتلایان به تبخال بخوانند طبق تحقیقات پزشکی، تبخال بیماری واگیرداری است که ناشی از ویروس هرپس سیمپلکس می باشد این تصویر را خانم ها ببینند کفش پاشنه بلند استخوان های پا علم این تصویر را خانم ها ببینند بلایی که کفش پاشنه بلند بر سر پژو خودروی با کیفیتی که در ایران بی کیفیت شد پژو پارس کمپانی پژو فرانسه تولید کننده پژو است که با تغییراتی در شرکت ایران خودرو با استفاده از نت شهر انتقاد پرویز پرستویی از روزنامه کیهان بخاطر بهرام بیضایی شرکت لکسوس ساخت خودرویی با بدنه پناهندگی دات کام مشاهده مبحث خاطرات و اخبار مهاجرت و من با یک نفر آشنا شده ام که میگه توی یک کمپ در سنگاله کپی کارتشو کارت یو ان اچ ار سی را هم é é é



لینک منبع :کنترل سلامت مسافران هواپیما با قرص دیجیتالی

کنترل سلامت مسافران هواپیما با قرص دیجیتالی - ایسنا www.isna.ir/.../کنترل-سلامت-مسافران-هواپیما-با-قرص-دیجیتالی‎Cached3 دسامبر 2016 ... به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، شرکت هواپیمایی بریتانیا با اختراع قرص دیجیتال خوراکی، توانایی بررسی و تنظیم شرایط فیزیکی ... کنترل سلامت مسافران هواپیما با قرص دیجیتالی - ایران اکونومیست iraneconomist.com/.../کنترل-سلامت-مسافران-هواپیما-با-قرص-دیجیتالی‎Cached3 دسامبر 2016 ... هواپیمایی بریتانیا با قرص دیجیتال پرواز بهتری را میسر می‌کند. Images for کنترل سلامت مسافران هواپیما با قرص دیجیتالی همشهری همراه | کنترل سلامت مسافران هواپیما با قرص دیجیتالی hamrah.hamshahrilinks.org/.../کنترل-سلامت-مسافران-هواپیما-با-قرص-دیجیتالی?...‎Cached10 دسامبر 2016 ... هواپیمایی بریتانیا با قرص دیجیتال پرواز بهتری را میسر می‌کند. شرکت هواپیمایی بریتانیا با اختراع قرص دیجیتال خوراکی، توانایی بررسی و ... کنترل سلامت مسافران هواپیما با قرص دیجیتالی - همیار مردم hamyaremardom.ir/کنترل-سلامت-مسافران-هواپیما-با-قرص-دیج/ 11 دسامبر 2016 ... به گزارش همیار مردم به نقل از تلگراف، شرکت هواپیمایی بریتانیا با اختراع قرص دیجیتال خوراکی، توانایی بررسی و تنظیم شرایط فیزیکی ... کنترل سلامت مسافران هواپیما با قرص دیجیتالی | هواپیمایی - قطره www.ghatreh.com/news/.../کنترل-سلامت-مسافران-هواپیما-قرص-دیجیتالی 3 دسامبر 2016 ... هواپیمایی بریتانیا با قرص دیجیتال پرواز بهتری را میسر می کند. -کلید واژه ها: هواپیما - دیجیتال - هواپیمایی - بریت. کنترل سلامت مسافران هواپیما با قرص دیجیتالی www.sarpoosh.com/medical/medical.../medical-research950900380.html 4 دسامبر 2016 ... سرپوش پزشکی - به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، شرکت هواپیمایی بریتانیا با اختراع قرص دیجیتال خوراکی، توانایی بررسی و تنظیم ... کنترل سلامت مسافران هواپیما با قرص دیجیتالی - هدیه سرا www.hadiyehsara.com/scientific/scientific-news/tnewsda78434/‎Cachedکنترل سلامت مسافران هواپیما با قرص دیجیتالی : هواپیمایی بریتانیا به زودی از قرص‌های دیجیتالی استفاده می‌کند که توانایی تشخیص مقدار اسید معده و... کنترل سلامت مسافران هواپیما با قرص دیجیتالی - بیتوته | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29073790 4 دسامبر 2016 ... ضوابط حمل ونقل بین شهری مسافران ... اما اتوبوس های بین شهری تحت نظارت شرکت هایی هستند که وظیفه اصلی آنها، حمل ونقل و جابه جایی مسافران از ... کنترل سلامت مسافران هواپیما با قرص دیجیتالی - روزنامه فناوران | خبر ... khabarfarsi.com/u/29080435 4 دسامبر 2016 ... 10 ساحل زیبا در برزیل .... یافتن ویلای ساحلی دنج برای اجاره در حاشیه ی این شهر نیز بسیار آسان است. این جزیره مسیرهای پیاده روی بسیاری دارد و ...