مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توضیحات سازمان غذا و دارو درباره اخباری مبنی بر "مرگ به دلیل تزریق پنی‌سیلین"

[ad_1]

توضیحات سازمان غذا و دارو درباره اخباری مبنی بر "مرگ به دلیل تزریق پنی‌سیلین"

دانش > پزشکی - همشهری آنلاین:
رییس سازمان غذا و دارو توضیحاتی را در پی مرگ یک نفر به دلیل تزریق پنی‌سیلین ارائه داد.

به گزارش ایسنا، دکتر رسول دیناروند در حاشیه مراسم ملاقات وزیر بهداشت کشورمان با وزیر بهداشت سوئد، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر بروز یک مورد مرگ به دلیل تزریق پنی سیلین 6.3.3، گفت: در حال بررسی داروی مورد نظر هستیم.

وی افزود: البته باید توجه کرد که تزریق پنی سیلین در برخی افراد به بروز شوک آنافیلاکسی منجر می‌شود، اما به هر حال داروی مورد نظر در حال بررسی است.

دیناروند با بیان اینکه یکی از معاونت‌های غذا و داروی کاشان این خبر را اعلام کرده است، ادامه داد: این معاونت اختیار پیگیری این موضوع را دارد. در عین حال ما هم در حال بررسی وضعیت این داروی تزریقی هستیم.

در همین راستا معاونت غذا و دارو دانشکده پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور در ابلاغیه‌ای تاکید کرده‌ که تا زمان مشخص شدن نتیجه بررسی‌ها، از توزیع این دارو در نسخ بیماران خودداری شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

توضیحات سازمان غذا و دارو درباره اخباری مبنی بر مرگ به دلیل تزریق پنی‌سیلین پربیننده ترین و آخرین اخبار پزشکی و اخبار سلامت روز خبر پزشکیاخبار سلامتجدیدترین خبرهای پزشکی و سلامت ایران و جهاناخبار پزشکی و سلامت روز همشهری آنلاین دانش فناوری‌ خودرویی با بدنه تمام فضا سفر تفریحی ارزان به ماه در ۱۰ سال آینده فناوری‌ بام



لینک منبع :توضیحات سازمان غذا و دارو درباره اخباری مبنی بر "مرگ به دلیل تزریق پنی‌سیلین"

توضیحات سازمان غذا و دارو درباره اخباری مبنی بر "مرگ به دلیل تزریق ... www.isna.ir/news/.../توضیحات-سازمان-غذا-و-دارو-درباره-اخباری-مبنی-بر-مرگ-به-دلیل‎Cached4 دسامبر 2016 ... رییس سازمان غذا و دارو توضیحاتی را در پی مرگ یک نفر به دلیل تزریق پنی‌سیلین ارائه داد. پنی سیلین های تزریقی هیچ مشکلی ندارند - ایران اکونومیست iraneconomist.com/.../news/.../پنی-سیلین-های-تزریقی-هیچ-مشکلی-ندارند‎Cached5 دسامبر 2016 ... مدیر کل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو در پی انتشار اخباری مبنی ... به گزارش ایران اکونومیست به نقل از سازمان غذا و دارو، اکبر عبدالهی ... بنابراین با توجه به بررسی های به عمل آمده تاکنون دلیلی بر عدم کیفیت داروی مذکور وجود ندارد. ... اخبار منتشر شده در رسانه ها و فضای مجازی، تزریق این آمپول را علت مرگ او ... پایگاه خبری سازمان غذا و دارو ifdana.fda.gov.ir/‎Cachedمدیر داروخانه های بیمارستانی سازمان غذا و دارو در خصوص منافع استفاده از سیستم ... پیرو دستور مقام عالی وزارت بهداشت، اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در تاریخ 22/4/93 به معاونت غذا و دارو منتقل و ... برگزاری کارگاه آموزشی مصرف منطقی داروهای آنتی بیوتیک و تزریقی .... استفاده از اخبار فقط با ذکر منبع مجاز است سازمان غذا و دارو www.fda.gov.ir/‎Cached Similarسازمان; سایر پایگاههای اطلاعاتی غذا و دارو; مقررات و قوانین; بخشنامه ها; کمیته ها ... مجوز فعالیت) شرکتهای پخش سراسری دارو منوط به انطباق استانداردها - کمیسیون ۱۱/۴ / ... اطلاعیه‌های مرکز ثبت و بررسی عوارض ناخواسته دارو - دانشگاه علوم ... www.sbmu.ac.ir/?siteid=282&fkeyid=&siteid=282&pageid...‎Cachedمرگ دو بیمار به دنبال اشتباه در تزریق وریدی دوپامین(ادامه) ... بخشنامه معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو و معاون درمان وزارت متبوع در مورد عوارض شدید و تهدید کننده حیات سفتریاکسون ... اشتباه در مصرف دارو توسط بیماران به دلیل تحویل نامناسب دارو(ادامه) .... مواد حاجب مبتنی بر گادولینیوم و احتمال فیبروز سیستمیک نفروژنیک ( ادامه). نتیجه بررسی سازمان غذا و دارو درباره "مرگ به دلیل تزریق پنی‌سیلین ... patogheto.ir/نتیجه-بررسی-سازمان-غذا-و-دارو-درباره-م/ نتیجه بررسی سازمان غذا و دارو درباره "مرگ به دلیل تزریق پنی‌سیلین" اعلام شد ... رییس سازمان غذا و دارو درباره برخی اخبار مبنی بر اجتناب مراکز درمانی از تزریق ... پنی‌سیلین" - مجله مطالب خواندنی iranmg.blogsky.com/tag/پنی‌سیلین-quot- توضیحات سازمان غذا و دارو درباره اخباری مبنی بر "مرگ به دلیل تزریق ... رییس سازمان غذا و دارو توضیحاتی را در پی مرگ یک نفر به دلیل تزریق پنی‌سیلین ... توضیحات سازمان غذا و دارو درباره اخباری مبنی بر "مرگ به دلیل ... iranmg.blogsky.com/1396/02/09/post-7794‎Cached29 آوریل 2017 ... رییس سازمان غذا و دارو توضیحاتی را در پی مرگ یک نفر به دلیل تزریق پنی‌سیلین ارائه داد. توضیحات سازمان غذا و دارو درباره اخباری مبنی بر "مرگ ...