مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راههای کسب درآمد در فضای مجازی

[ad_1]

راههای کسب درآمد - کسب درآمد اینترنتی  -  کسب و کار – درآمد از اینترنت

کسب درآمد از طریق تلگرام

از طریق شبکه اجتماعی تلگرام می‌توان با استفاده از فروش محصول و تبلیغات شروع به درآمد زایی کرد.

فروش محصول در تلگرام

محصولات می توانند به چند حالت تقسیم شوند

محصول خدماتی: به این صورت که شما در ازای دریافت مبلغ مورد نظر، به مشتریان خدماتی را ارائه می کنید.

محصول مجازی: منظور از محصول مجازی یک فایل است که می توان آن را بعد از دریافت وجه، به مشتری ارسال کرد.

اجناس در این روش پس از دریافت وجه، برای مشتری پست می‌شود.

شما باید سعی کنید برای محصولی که ارائه می‌کنید ارزش قائل شوید. سعی کنید اولین ارائه کننده آن محصول باشید. سعی کنید معتبر ترین باشید و سعی کنید پشتیبانی خوبی ارائه دهید. در فضای مجازی هر فروش باید یک روش مناسب برای دریافت وجه از مشتری داشته باشد. این روش می تواند انتقال کارت به کارت و یا استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی باشد.  مسلما برای اعتمادسازی بهترین روش آن است که با مشتری رو در رو صحبت کنید اما با استفاده از این روش در فضای مجازی ممکن نیست! به همین دلیل برای اینکه اعتماد مشتری را جلب کنید کافیست ثابت کنید که در آن زمینه بهترین و حرفه ای ترین هستید.

نکته مهم: به هیچ وجه محصولتان را در پروفایل شخصی خودتان تبلیغ نکنید و یا نفروشید زیرا اگر در چند پیام اول نظر مشتری جلب نشود شما را ریپورت اسپم خواهد کرد.

بهترین حالت برای فروش محصول استفاده از ربات هست زیرا در ربات می‌توانید محصولتان را به صورت هوشمند و اتوماتیک بفروشید. هوشمند بودن سیستم فروش باعث اعتمادسازی خواهد شد و همچنین این کار از ریپورت شدن اکانت شما جلوگیری خواهد کرد.

شما می‌توانید برای پشتیبانی از محصول خود از پروفایل شخصی خودتان استفاده کنید و با این کار  اعتماد مشتری را جلب نمایید.

یکی دیگر از محصولاتی می‌توانید در تلگرام بفروشید شارژ اپراتورها می‌باشد. کافیست ابتدا ربات را ساخته و سپس آن را به یک ربات فروش شارژ تبدیل کنید. 

چنانچه می خواهید ربات پیشرفته تری برای خدمات خودتون داشته باشید ما برایتان خواهیم ساخت!

ارسال تبلیغ در تلگرام

ابتدا باید به یک رسانه پرمخاطب تبدیل شوید که می‌تواند یک گروه، کانال یا ربات باشد.

ظرفیت گروه ها محدود است و با توجه به فعالیت اعضای آن، تبلیغ در بین پیام های گروه گم می شود!

با توجه به استفاده از ممبرهای فیک در کانال ها دیگر کسی سراغ سفارش تبلیغ به کانال ها نمی رود!اما ربات ها همچنان نجابت خودشان را حفظ کرده اند و می توانند بستر خوبی برای ارسال تبلیغ باشند!

برای کسب درآمد از این روش کافیست ابتدا یک ربات بسازید و هنگام ساخت ربات، تیک ارسال پیام را فعال نمایید.

گردآوری: مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آشنایی با اختلالات یادگیری در دانش آموزان و راههای …آشنایی با اختلالات یادگیری در دانش آموزان و راههای درمان آنموسیقی ایرانی آرشیو و خبرهای موسیقیسبک …نکات آشپزی کباب کردن در کباب پزروی آتش و فر آموزش پخت با مایکروفر به روش صحیحآگهی‌ها و نیازمندی‌های استخدام استخدامهر روز هزاران مورد آگهی استخدام در نیازمندی های آفتاب ثبت می شود برای مشاهده به دانلود مقالات و پروژه های رشته کامپیوتر نرم افزارمناسب دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در خارج از کشور به همراه نکات تک تک این رایتینگ کدام آیه قرآن درباره حجاب است؟ شهر سوالسلام همانطور که در متن ذکر شده این آیه دلالت بر لزوم پوشاندن موی سر دارد یا أَیُّهَا راههای کنترل شهوت و احساسات جنسی شهر سوالدوست عزیز ناشناس شما در اظهار نظر آزادی که این راهکارها رو رد یا قبول کنید اما دلایلی سایت سرگرمی و تفریحی پونکپرده برداری سولماز پیمایی از آنچه که در پشت پرده ی شبکه من و تو می گذردکانون وکلای دادگستری اصفهان بررسی حقوقی …باشد آن جرم را نمی توان در زمره جرایم رایانه ای قلمداد کرد در تعریف گسترده هر فعل یا دانلود نرم افزار زیباسازی حرفه ای چهرهآخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق و مزایا زیباترین عکسهای همایش های کامپیوتر و همایش ها ، کنفرانس ها و …هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در علوم و فناوری آذر ماه محورهای همایش آشنایی با اختلالات یادگیری در دانش آموزان و راههای درمان آن آشنایی با اختلالات یادگیری در دانش آموزان و راههای درمان آن کدام آیه قرآن درباره حجاب است؟ شهر سوال سلام همانطور که در متن ذکر شده این آیه دلالت بر لزوم پوشاندن موی سر دارد «یا أَیُّهَا راههای کنترل شهوت و احساسات جنسی شهر سوال دوست عزیز ناشناس شما در اظهار نظر آزادی که این راهکارها رو رد یا قبول کنید اما دلایلی که موسیقی ایرانی آرشیو و خبرهای موسیقیسبک زندگی مد و آرایش آرزوی علی نصیریان که با درگذشت داود رشیدی هیچ‌گاه محقق نمی‌شود در دنیای هنری «مفتش شش آگهی‌ها و نیازمندی‌های استخدام استخدام هر روز هزاران مورد آگهی استخدام در نیازمندی های آفتاب ثبت می شود برای مشاهده به روزترین دانلود مقالات و پروژه های رشته کامپیوتر نرم افزار مناسب دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در خارج از کشور به همراه نکات تک تک این رایتینگ های سایت سرگرمی و تفریحی پونک پرده برداری سولماز پیمایی از آنچه که در پشت پرده ی شبکه من و تو می گذرد کانون وکلای دادگستری اصفهان بررسی حقوقی جرایم رایانه ای در باشد آن جرم را نمی توان در زمره جرایم رایانه ای قلمداد کرد در تعریف گسترده هر فعل یا ترک کاروفناوری کَلاله به وبلاگ کاروفناوری کلاله خوش آمدید دوستان لطف نمایید در نظر سنجی کاروفناوری که در قسمت راههای کسب درآمد در منزل راههای کسب درامد در ایران



لینک منبع :راههای کسب درآمد در فضای مجازی

راههای کسب درآمد در فضای مجازی | ستاره setare.com/fa/news/6418/راههای-کسب-درآمد-در-فضای-مجازی‎Cached15 سپتامبر 2016 ... یکی از راههای کسب درآمد در دنیای امروزه کسب درآمد اینترنتی یا کسب درآمد از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی است که طرفداران زیادی را جلب کرده است. کسب درآمد ۴ میلیون تومانی در فضای تلگرام - خبرگزاری تسنیم ... https://www.tasnimnews.com/.../کسب-درآمد-4-میلیون-تومانی-در-فضای-تلگرام‎Cached5 آگوست 2016 ... یکی از راه های کسب درآمد سریع و بدون نیاز به سرمایه گذاری راه اندازی کسب ... این شبکه های مجازی کسب درآمد کنند و از این فضای مجازی بهره‌مند شوند و ... کسب درآمد pooldar-ha.blogsky.com/‎Cached Similarکسب درآمد از اینترنت یا تجارت الکترونیکی یا تجارت در فضای مجازی اینترنت به شیوه هایی از ... د) راه اندازی فروشگاه اینترنتی و فروش اینترنتی محصولات هـ) و … کسب درآمد از اینترنت چیست؟ - با صرف ۵ دقیقه در روز پولدار شوید pooldar-ha.blogsky.com/1390/11/11/post-17/‎Cached Similarکسب درآمد از اینترنت یا تجارت الکترونیکی یا تجارت در فضای مجازی اینترنت به شیوه هایی از ... د) راه اندازی فروشگاه اینترنتی و فروش اینترنتی محصولات هـ) و … کسب درآمد از تلگرام - تبلیغات شبکه های اجتماعی https://linestore.ir/کسب-درآمد-از-تلگرام-آموزش-رایگان-کسب-د/‎Cachedکلیات روش کار برای کسانیکه تمایل دارند در جریان تمام راه باشند … .... با توجه به معرفی ربات ها روش کسب درامد کمی تغییر کرده که شما میتوانید برای کسب درامد از تلگرا م از ... در حال حاضر درآمد روزانه ، هفتگی و ماهانه تان از فضای مجازی چقدر هست ؟ کسب درآمد از شبکه های اجتماعی - بهترین ایده https://behtarinideh.com/کسب-درآمد-از-شبکه-های-اجتماعی/ Rating: 3.6 - 19 votes کسب درآمد از شبکه های اجتماعی | «میزان فروش تجارت الکترونیکی از طریق ... ما وجود ندارد اما راه اندازی کسب و کار در شکبه های اجتماعی راهکار بسیاری از افراد به ... کلاهبرداری از این طریق فعالیت در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی اعتراف کرده است. پنج راه ساده برای کسب درآمد اینترنتی - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../پنج-راه-ساده-برای-کسب-درآمد-اینترنتی‎Cached4 مارس 2017 ... در این گزارش، پنج راه برای کسب درآمد آنلاین که نیازی به صرف زمان زیاد و کاهش برنامه های روزمره ندارند را به شما معرفی خواهیم کرد. راه و روش پولدار شدن از طریق تلگرام + تصاویر - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../راه-و-روش-پولدار-شدن-از-طریق-تلگرام-تصاویر‎Cached Similar8 دسامبر 2015 ... به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از گسترش ... روش دیگر کسب درآمد از تلگرام، ساخت و طراحی ربات است. کسب و کار مجازی و "درآمد زایی" - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/4827117/کسب-و-کار-مجازی-و-درآمد-زایی‎Cached Similarکسب و کار مجازی یا همان کسب کار اینترنتی که باعث به وجود آمدن فروشگاه های ... راه اندازی کسب و کارهای کوچک در قالب فضای اینترنتی حتما نیاز به وجود یک شرکت ... کسب درآمد در فضای مجازی و اینترنت - سامانه تبلیغات کالکشن colection.ir/2017/04/27/کسب-درآمد-در-فضای-مجازی/‎Cached27 آوریل 2017 ... راه‌های کسب درآمد از اینترنت و فضای مجازی. کسب درآمد از طریق تبلیغات. این روش که یکی از ساده ترین روشها برای کسب درآمد از اینترنت است، ...