مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مراقب شارژرهای جعلی اپل باشید

[ad_1]

شارژرهای جعلی اپل ممکن است ارزان‌تر از نمونه‌های اصلی باشند، اما هزینه پایین‌تر واقعا ارزش آسیب رساندن به آیفون شما را ندارد، همان‌طور که طبق تحقیقات، ۹۹ درصد از شارژرهایی که در سایت‌های آنلاین به فروش می‌رسند، تقلبی هستند.

به گزارش صبحانه،شارژرهای جعلی اپل ممکن است ارزان‌تر از نمونه‌های اصلی باشند، اما هزینه پایین‌تر واقعا ارزش آسیب رساندن به آیفون شما را ندارد، همان‌طور که طبق تحقیقات، ۹۹ درصد از شارژرهایی که در سایت‌های آنلاین به فروش می‌رسند، تقلبی هستند.

به گزارش تک‌تایمز، یک موسسه خبره در تعیین استانداردهای تجاری در انگلستان یک سری آزمایشات انجام داده تا مشخص کند شارژرهای جعلی اپل چقدر امن هستند و نتایج این آزمایشات هشداردهنده است. شرکت متخصص ایمنی جهانی به نام UL  که در آمریکا قرار دارد، آزمایش‌هایی را روی شارژرهای آنلاین خریداری‌شده از هشت کشور مختلف از جمله چین، آمریکا و استرالیا انجام داده است.

با توجه به تحقیقات جدید، عظیم ۹۹ درصد از شارژرهای جعلی اپل که برای خرید آنلاین در دسترس هستند، در آزمون ایمنی عمومی شکست می‌خورند. این آزمون ولتاژ بالا را روی شارژرهای جعلی اپل آزمایش کرد و از میان ۴۰۰ شارژر تنها سه مورد ثابت کردند که عایق کافی برای ارائه محافظت در برابر شوک الکتریکی هستند.

مراقب آنچه می‌خرید باشید

شارژرهای تقلبی اپل ممکن است به طور قابل توجهی ارزان‌تر از نمونه‌های اصلی باشند، اما آنها خطرات زیادی دارند و ممکن است در نهایت به دستگاه و خانه شما آسیب رسانده و حتی باعث آسیب‌های فیزیکی شوند.

بنابراین به شدت توصیه می‌شود که محصولات الکتریکی از جمله شارژر یا موارد دیگر، تنها از منابع قابل اعتماد که محصولات باکیفیت ارائه می‌کنند خریداری شود.

کالاهای تقلبی که به صورت آنلاین به فروش می‌رسند در حال تبدیل شدن به یک موضوع فزاینده و هشداردهنده هستند و حتی  سایت‌های خرده‌فروشی مانند آمازون در حال تلاش برای سرکوب محصولات تقلبی است.

خود اپل نیز در ماه اکتبر هشدار داد که ۹۰ درصد از شارژرهای اپل فروخته شده در آمازون جعلی هستند و از کاربران خواست تا قبل از خرید درباره این موضوع فکر کنند.

چگونه می‌توانیم محصولات تقلبی را از واقعی تشخیص دهیم؟

محصولات الکتریکی جعلی معمولا کیفیت پایین دارند و ناامن هستند، اما ممکن است تشخیص اینکه کدام محصولات واقعی هستند و کدام تقلبی دشوار باشد. برای این کار توصیه می‌شود از علائم موجود استفاده کرده و مثلا به آرم‌های متفاوت و یا نام‌های تجاری، غلط املائی و یا علائم ایمنی مختلف نگاه کنید.

همچنین مراقب باشید که دستگاهتان را بیش از اندازه شارژ نکنید، زمانی که در حال شارژ شدن هستند آنها را نپوشانید و هرگز از شارژر با یک کابل آسیب‌دیده استفاده نکنید.

در نهایت، اگر قیمت شارژر بیش از حد خوب بود که بتواند درست باشد و بسیار کمتر از آن قیمت داشت که معمولا برای خرده فروشی استفاده می‌کنند، بهتر است بدانید که به احتمال زیاد یک محصول تقلبی است.

منبع : ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تحسین اقدام لژیونر ایرانی توسط کاربران هلندی …بازیکن ایرانی تیم فوتبال آلکمار هلند در هوای سرد گرمکن خود را به کودکی که سردش شده بود اختلاف فاحش قیمت آیفون ۷ در سایت اپل و بازار …قیمت انواع محصولات عرضه شده تلفن همراه آیفون ۷ و ۷ در بازار تهران نیز در جدول زیر کرج رسا چسباندن بارکد روی ناخن مبتلایان زوال عقل در ژاپن میک جگر در ۷۳ سالگی برای هشتمین بار نقش فضای مجازی در زندگی بشر در دنیای امروز که مردم بسیار پرمشغله بوده و درگیر دغدغه های زندگی خود هستند دیگر وقتی قیمت انواع تردمیلجدولبه گزارش بازار خبر تردمیل می‌تواند جهت تمرینات قهرمانی باشگاهی حرفه‌ای و خانگی قیمت انواع دستگاه بخور در بازار جدول عکس‌دارعکس علی دایی و ابرام چرخی قیمت آپارتمان در محدوده بلوار فردوسجدول مقایسه دو خودرو عاقبت استفاده از فیلتر شکن شاید برای شما هم پیش آمده که دلیل ممنوعیت فیلتر شکن را ندانید و برایتان جای سوال داشته آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستناخانه فناوری اطلاعات اینترنت و شبکه سیستم‌عامل و نرم‌افزار امنیت سخت‌افزار پایگاه خبری آموزشی عصر بانکآموزش رایگان واطلاع رسانی عصر بانک پست جنجالی علی کریمی در حمایت از مهدی رحمتیالف جریمه‌ دودی کردن شیشه و خواباندن فنر خودروها …شاید شما نیز از آن دسته افراد باشید که شیشه‌ی خودروی خود را دودی کرده باشید یا فنرهای تحسین اقدام لژیونر ایرانی توسط کاربران هلندی عکس سیتنا بازیکن ایرانی تیم فوتبال آلکمار هلند در هوای سرد گرمکن خود را به کودکی که سردش شده بود داد اختلاف فاحش قیمت آیفون ۷ در سایت اپل و بازار تهران جدول قیمت انواع محصولات عرضه شده تلفن همراه آیفون ۷ و ۷ در بازار تهران نیز در جدول زیر آورده شده کرج رسا چسباندن بارکد روی ناخن مبتلایان زوال عقل در ژاپن میک جگر در ۷۳ سالگی برای هشتمین بار پدر شد نقش فضای مجازی در زندگی بشر در دنیای امروز که مردم بسیار پرمشغله بوده و درگیر دغدغه های زندگی خود هستند دیگر وقتی را قیمت انواع تردمیلجدول به گزارش بازار خبر تردمیل می‌تواند جهت تمرینات قهرمانی باشگاهی حرفه‌ای و خانگی استفاده شود قیمت انواع دستگاه بخور در بازار جدول عکس‌دار عکس علی دایی و ابرام چرخی قیمت آپارتمان در محدوده بلوار فردوسجدول مقایسه دو خودرو تویوتا عاقبت استفاده از فیلتر شکن شاید برای شما هم پیش آمده که دلیل ممنوعیت فیلتر شکن را ندانید و برایتان جای سوال داشته باشد آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه پایگاه خبری آموزشی عصر بانک آموزش رایگان واطلاع رسانی عصر بانک پست جنجالی علی کریمی در حمایت از مهدی رحمتی الف جریمه‌ دودی کردن شیشه و خواباندن فنر خودروها چقدر است؟ شاید شما نیز از آن دسته افراد باشید که شیشه‌ی خودروی خود را دودی کرده باشید یا فنرهای سیستم



لینک منبع :مراقب شارژرهای جعلی اپل باشید

مراقب شارژرهای جعلی اپل باشید - ایسنا www.isna.ir/news/95091508840/مراقب-شارژرهای-جعلی-اپل-باشید‎Cached6 دسامبر 2016 ... شارژرهای جعلی اپل ممکن است ارزان‌تر از نمونه‌های اصلی باشند، اما هزینه پایین‌تر واقعا ارزش آسیب رساندن به آیفون شما را ندارد، همان‌طور که طبق ... مراقب شارژرهای جعلی اپل باشید | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../162550-مراقب-شارژرهای-جعلی-اپل-باشید‎Cached6 دسامبر 2016 ... شارژرهای جعلی اپل ممکن است ارزان‌تر از نمونه‌های اصلی باشند، اما هزینه پایین‌تر واقعا ارزش آسیب رساندن به آیفون شما را ندارد، همان‌طور که طبق ... مراقب شارژرهای جعلی اپل باشید - صبحانه انلاین | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29214908 6 دسامبر 2016 ... مراقب شارژرهای جعلی اپل باشید. شارژرهای جعلی اپل ممکن است ارزان تر از نمونه های اصلی باشند، اما هزینه پایین تر واقعا ارزش آسیب رساندن به آیفون ... اخبار تقلبی - khabarooz khabarooz.com/tags/تقلبی انتشار تراول ۵۰ هزار تومانی تقلبی از سوی یکی از شعب بانک ها در حالی اخیرا در فضای مجازی مطرح شده که تاکنون تاییدی از سوی ... مراقب شارژرهای جعلی اپل باشید. روش های تشخیص کابل شارژر اپل تقلبی از اصل - نمناک namnak.com/تشخیص-کابل-شارژر-اپل-تقلبی.p35783‎Cachedکابل شارژر اپل و روش های تشخیص کابل شارژ تقلبی از اصلی و تفاوت های کابل ... های دقیق و میلی متری شبیه کابل اصلی اپل تولید کنند، پس باید مراقب باشید که ... هشدار !!مواظب آداپتورها و شارژهای تقلبی باشید! - NIC Apple Store https://www.apple-nic.com/.../342-هشدار-مواظب-آداپتورها-و-شارژهای-تقلبی-باشید.html‎Cached16 مارس 2013 ... در ادامه سازمان ایمنی الکترونیک در مورد آداپتورهای شارژ USB اپل گفت : مواظب این چنین آداپتور های تقلبی باشید چون خیلی نا امن و خطر ناک می باشند. مراقب آیفون های رفرش شده با قطعات تقلبی باشید! | گجت نیوز gadgetnews.ir/168214/آیفون-های-رفرش-شده-با-قطعات-تقلبی/‎Cached22 آوریل 2017 ... اپراتور کانادایی “Freedom Mobile” یکی از این شرکت‌هاست که چندی پیش، نسخه‌ای تعمیر شده از آیفون 5 اس (Apple iPhone 5s) را با قطعات تقلبی و ... 99 درصد از شارژرهای قلابی اپل ناامن هستند - هم رسان hamresan.net/99-درصد-شارژرهای-قلابی-اپل-ناامن-هستند/‎Cached5 دسامبر 2016 ... ... خواهید برای دستگاه های اپلی شارژ بخرید بهتر است خیلی مراقب باشید ... قریب به اتفاق شارژرهای غیر اصلی و تقلبی محصولات اپل، ناامن هستند. مراقب شارژرهای جعلی اپل باشید - خبر فارسی khabaronlines.ir/fa/366733 شارژرهای جعلی اپل ممکن است ارزان‌تر از نمونه‌های اصلی باشند، اما هزینه پایین‌تر واقعا ارزش آسیب رساندن به آیفون شما را ندارد، همان‌طور که طبق تحقیقات، ۹۹ درصد از ... قبل - | ICTNEWS-پایگاه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران www.ictnews.ir/346-1094.../مراقب-شارژرهای-جعلی-اپل-باشید.aspx‎Cachedمراقب شارژرهای جعلی اپل باشید ... اگر می‌خواهید یک پرینتر سه‌بعدی داشته باشید، این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد تا تنها با داشتن یک گوشی هوشمند، به این آرزو ...