مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تصویری و آسان دوخت پادری زیبا با پارچه

[ad_1]

دوخت پادری یکی از هنرهای دستی است که علاوه بر کاربردی بودن در زیبایی دکوراسیون خانه هم نقش مهمی دارد.پادری را می‌توان در طرح‌های مختلف دوخت.

تا به حال فکر کرده‌اید که با استفاده از وسایل دور ریختنی چه کارهای خلاقانه‌ای می‌توان کرد؟! خیلی از خانم‌ها وسایل تزئینی منزل را خودشان تهیه می‌کنند. پادری یکی از این وسایل است که نمونه‌های مختلفی مثل: پارچه‌ای، بافتنی، منگوله‌ای و... دارد. پادری را به سادگی می‌توان در خانه و با کمترین امکانات درست کرد. حتی می‌توانید برای صرفه‌جویی در هزینه‌‌ها برای دوخت پادری از پارچه‌های اضافی و یا پارچه‌ لباس‌های قدیمی‌تان استفاده کنید. در ادامه با آموزش تصویری  قدم به قدم دوخت پادری همراه ما باشید.

آموزش تصویری دوخت پادری با پارچه

آموزش دوخت پادری با پارچه

این نمونه پادری که قصد آموزش آن را داریم حالت گرد دارد و مخصوصا برای آشپزخانه و یا اتاق کودک مناسب است.

وسایل مورد نیاز برای دوخت پادری:

  • پارچه در طرح و رنگ دلخواه
  • نخ و سوزن برای دوخت
آموزش تصویری دوخت پادری با پارچه

طرز دوخت:

ابتدا همانند تصویر نوار پارچه‌ای را به دور نخ قیطون می‌پیچیم به طوری که نخ را ثابت نگه دارد. میزان نخ قطیونی که برای این کار نیاز دارید بستگی به شعاع پادری شما دارد. هر چه بزرگتر باشد نخ بیشتری هم باید تهیه کنید.


آموزش تصویری دوخت پادری با پارچه

برای اینکه نوار پارچه‌ای از نخ جدا نشود و محکم و ثابت بماند روی آن را یک ردیف دوخت انجام می‌دهیم.


آموزش تصویری دوخت پادری با پارچه

بعد از اینکه روی پارچه دوخت انجام شد ابتدای آن را همانند تصویر گرد می‌کنیم و وسط آن را می‌دوزیم.


آموزش تصویری دوخت پادری با پارچه

برای زیبایی و تنوع بیشتر این کار را با پارچه‌های مختلف انجام دهید. برای زیبایی بیشتر بهتر است که رنگ پارچه‌ها متناسب با دکوراسیون و وسایل دیگر خانه باشد.


آموزش تصویری دوخت پادری با پارچه

کار دوخت را تا زمانیکه به اندازه دلخواه نرسیده‌ایم ادامه می‌دهیم.


آموزش تصویری دوخت پادری با پارچه

پادری ما آماده است. می‌توانید از آن در هر جای منزل استفاده کنید. خسته نباشید.


آموزش تصویری دوخت پادری با پارچه 
امیدواریم از این آموزش نهایت استفاده را ببرید و برای منزل این نمونه پادری زیبا را بدوزید.

گردآوری: مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سایت آموزش هنرهای دستی بانوانآموزش بافتنی و قلاب بافی آموزش آسان ساخت دستبند کریستالی زیبا عکس های زیبا و جدید از آموزش خیاطی، گلدوزی، تکه دوزی، ربان دوزی آموزش کاردستی و دوخت کیف پارچه ای با روشی ساده روش تزئین شلوار دخترانه آموزش دوخت عروسک بصورت تصویریآموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری خانه داری و تزئیناتخانه داری وخلاقیتخانه داری و آشپزیخانه داری در هتلخانه داری هتل آموزش بافت جدید شال سه گوش زیباآموزش بافتنی و قلاب بافی آموزش آسان ساخت دستبند کریستالی زیبا عکس های زیبا و جدید از سفره آرایی،میوه آرایی،تزئین غذا،گل آرایی،آموزش …هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت مشهد هر دسته‌بندی کاردستی های حرفه ای وزیبا روزگارنوسلام دوستان با عرض پوزش از اینکه کمتر می تونم وبلاگ را به روز کنم این هم ظرف نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی خانه دوست داشتنی من جهیزیهسلام امروز آموزش یک گل رمانی خیلی ساده را برایتان گذاشته ام من دو نمونه رمانی و کاغذی کفش و پاپوش کفش و پاپوش مدل و آموزش بافتنی های فانتزی کودکان برف دونه بافتنی برای کودکان سایت آموزش هنرهای دستی بانوان آموزش بافتنی و قلاب بافی آموزش آسان ساخت دستبند کریستالی زیبا عکس های زیبا و جدید از مصطفی آموزش خیاطی، گلدوزی، تکه دوزی، ربان دوزی آموزش کاردستی و دوخت کیف پارچه ای با روشی ساده روش تزئین شلوار دخترانه آموزش دوخت عروسک بصورت تصویری آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری، آکا خانه داری و تزئیناتخانه داری وخلاقیتخانه داری و آشپزیخانه داری در هتلخانه داری هتلخانه آموزش بافت جدید شال سه گوش زیبا آموزش بافتنی و قلاب بافی آموزش آسان ساخت دستبند کریستالی زیبا عکس های زیبا و جدید از مصطفی سفره آرایی،میوه آرایی،تزئین غذا،گل آرایی،آموزش گلسازی،شمع سازی هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت مشهد هر شب خانه دوست داشتنی من جهیزیه سلام امروز آموزش یک گل رمانی خیلی ساده را برایتان گذاشته ام من دو نمونه رمانی و کاغذی اش را دسته‌بندی کاردستی های حرفه ای وزیبا روزگارنو سلام دوستان به مناسبت نزدیک شدن به مهرماه ماه بازگشایی مدارس یک ایده فوق العاده و زیبا نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی موجود کفش و پاپوش کفش و پاپوش مدل و آموزش بافتنی های فانتزی کودکان برف دونه بافتنی برای کودکان



لینک منبع :آموزش تصویری و آسان دوخت پادری زیبا با پارچه

Images for آموزش تصویری و آسان دوخت پادری زیبا با پارچه آموزش تصویری و آسان دوخت پادری زیبا با پارچه | ستاره setare.com/.../آموزش-تصویری-و-آسان-دوخت-پادری-زیبا-با-پارچه‎Cached12 نوامبر 2016 ... دوخت پادری یکی از هنرهای دستی است که علاوه بر کاربردی بودن در زیبایی دکوراسیون خانه هم نقش مهمی دارد.پادری را می‌توان در طرح‌های مختلف دوخت. آموزش ساخت پادری با تکه پارچه و گونی - قمر gamar.ir/3173/آموزش-ساخت-پادری-با-تکه-پارچه-و-گونی.html‎Cached Similarشاید در نگاه اول این پادری مانند پادری های جدید در بازار به نظر بیاید ولی جالب است که بدانید که این پادری زیبا و چشم نواز از تکه پارچه های اضافه موجود در خانه و گونی ... آموزش ساخت آسان و بسیار زیبای پادری با تکه پارچه و گونی+ آموزش ... www.yeknet.ir/.../آموزش-ساخت-آسان-و-بسیار-زیبای-پادری-با-تکه-پارچه-و-گونی-آموزش-تصویری‎Cached Similarآموزش ساخت آسان و بسیار زیبای پادری با تکه پارچه و گونی+ آموزش تصویری. تاریخ انتشار: 25. ژوئیه 2013 - 18:23. یک نت شاید در نگاه اول این پادری مانند پادری ... آموزش تصویری و آسان دوخت پادری زیبا با پارچه - مجله اینترنتی ستاره tnews.ir/news/8a7174078699.html‎Cached12 نوامبر 2016 ... دوخت پادری یکی از هنرهای دستی است که علاوه بر کاربردی بودن در زیبایی دکوراسیون خانه هم نقش مهمی دارد.پادری را می توان در طرح های مختلف دوخت. آموزش دوخت پادری پارچه ای - مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/sewing-training-mat-fabric/‎Cachedآموزش دوخت پادری زیبا با پارچه. در این مطلب ، آموزش دوخت پادری گرد با تکه پارچه های اضافی را به صورت تصویری خواهید دید. می تونین این روش رو برای دوخت پادری ... آموزش دوخت پادری با پارچه - بیتوته www.beytoote.com/housekeeping/.../training-mat1-fabric.html‎Cached Similarآموزش دوخت پادری دوخت فرش,آموزش تصویری دوخت پادری,آموزش درست کردن فرش, درست کردن فرش گرد برای آشپزخانه,آموزش تصویری دوخت فرش گرد,دوخت پادری با ... آموزش تصویری و آسان دوخت پادری زیبا با پارچه – مفیدستان mofidestan.ir/آموزش-تصویری-و-آسان-دوخت-پادری-زیبا-با-پ/‎Cached6 دسامبر 2016 ... حتی می‌توانید برای صرفه‌جویی در هزینه‌‌ها برای دوخت پادری از پارچه‌های اضافی و یا پارچه‌ لباس‌های قدیمی‌تان استفاده کنید. در ادامه با آموزش تصویری ... آموزش تصویری و آسان دوخت پادری زیبا با پارچه - مجله اینترنتی 2bia.ir/آموزش-تصویری-و-آسان-دوخت-پادری-زیبا-با-پ.html‎Cachedتا be حال فکر کرده‌اید ke ba استفاده az وسایل دور ریختنی che کارهای خلاقانه‌ای می‌توان کرد؟! خیلی az خانم‌ها وسایل تزئینی منزل ra خودشان تهیه می‌کنند. پادری یکی ... آموزش دوخت پادری زیبا و ساده با پارچه + نحوه دوخت - شهر مطلب shahrematlab.com/آموزش-دوخت-پادری-زیبا/‎Cachedبا دوخت پادری یا فرش به شکل گرد به صورت تصویری آشنا شوید . 211237. n3qeozm آموزش دوخت پادری زیبا و ساده با پارچه + نحوه دوخت وسایلی که برای دوخت فرش و ...