مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آیفون خاموش ‌می‌شود اما منفجر نه!

[ad_1]

 

کد مطلب: 421269

آیفون خاموش ‌می‌شود اما منفجر نه!

بخش دانش و فناوری الف،16 آذر95

اپل می‌گوید آیفون‌ها ممکن است در شارژ ۳۰ درصد خاموش شوند، اما مانند گلکسی نوت ۷ منفجر نخواهند شد.

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۱

 ایسنا به نقل از یاهوتک، صاحبان آیفون از زمانی که سیستم عامل iOS خود را به نسخه ۱۰.۱ به‌روزرسانی کردند، با مشکلاتی مربوط به باتری روبرو شدند. کاربران شکایت‌هایی داشتند مبنی بر اینکه اشکالی وجود دارد که باعث می‌شود که گوشی به طور تصادفی زمانی که به شارژ  ۳۰ درصد می‌رسد خاموش شود و وقتی که به شارژ وصل می‌شود، به سرعت و در عرض ۳۰ ثانیه تا ۳۰ درصد شارژ می‌شود.

اپل یک برنامه جایگزینی باتری برای مقابله با این مشکل راه‌اندازی کرد که می‌گوید محدود به تعداد کمی از دستگاه‌های آیفون۶s  است ولی روی مدل‌های دیگر آیفون مانند آیفون ۶، ۵S، ۵ و دیگران نیز تاثیرگذار است. با این حال، کاربران آیفون می‌توانند آرامشی از این واقعیت داشته باشند که دستگاهشان مانند گلکسی نوت ۷ منفجر نمی‌شود.

بیانیه اپل در وب‌سایت چینی این شرکت می‌گوید در حالی که گوشی مصرف‌کنندگان ممکن است به دلیل باتری کم خاموش شود، اما آنها با خطر انفجار دستگاه که دارندگان گلکسی نوت ۷ به آن دچار می‌شدند، مواجه نیستند. این شرکت افزود که آیفون عمدا طوری طراحی شده که تحت شرایط خاصی تعطیل شود تا از قطعات الکترونیکی بر اثر آسیب ناشی از ولتاژ پایین حفاظت شود.

در این بیانیه، اپل اصرار دارد که تحقیق کاملی روی این موضوع انجام داده و متوجه شده که تنها تعداد کمی از آیفون‌هایی که بین ماه‌های سپتامبر و اکتبر سال ۲۰۱۵ تولید شده با این موضوع مواجه هستند و دلیلش این است که باتری‌ها در زمان تولید در معرض هوای محیط قرار گرفته بودند که باعث می‌شود سریع‌تر از حد معمول تخلیه شارژ شوند.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ آیفون‌‌‌ 7

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اختلاف فاحش قیمت آیفون ۷ در سایت اپل و بازار …قیمت انواع محصولات عرضه شده تلفن همراه آیفون ۷ و ۷ در بازار تهران نیز در جدول زیر دانلود بازی برای آیفون،آیپاد تاچ و …دانلود نرم افزار تلگرام برای آیفون و آیپد بازدید نحوه‌ی ذخیره‌ی فناوری و اطلاعات یکصدابه احتمال زیاد، اولین خاطره‌ای که در مورد اینترنت در ذهن ما تداعی می‌شود، صدای معروف پول نیوز در همه جای جهان میزان درآمد یک فعالیت اقتصادی مهمترین علامت؟ شکل گرفته در ذهن مخاطب ؛ راهنمای استعلام وضعیت یارانه نقدی …به گزارش خبرنگار سیتنا، آن دسته از شهروندانی که براساس تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۳۹۴ اولین دسته گلی که سامسونگ گلکسی اس به آب داداخبارسلام بنده یه گوشی اس تری خریدم یه ماهه اما الان یهو ارور میده لاو باطری و درصد کنار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستناگوشی لبه‌دار بعدی سامسونگ چه شکلی است؟ آیفون خاموش ‌می‌شود اما منفجر نه استفاده از بررسی گوشی سامسونگ گلکسی رنسانسبررسی تخصصی گوشی سامسونگ گلکسی به همراه تصاویر اختصاصی و بنچمارک گیری از گوشی با بیگ بنگ یا انفجار بزرگ چیست؟ گجت نیوز۱۹ آذر ۹۵ ساعت ۲۲۴۰ سوراخ کوچک کنار دوربین آیفون برای چیست؟ ۱۹ آذر ۹۵ ساعت ۲۲۰۶ در اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی پایگاه خبری ترازنمی دونم بعضی از این طراحان سوال کنکور چی فکر می کنند بابا به خدا ما نمی تونیم تودقیقه اختلاف فاحش قیمت آیفون ۷ در سایت اپل و بازار تهران جدول قیمت انواع محصولات عرضه شده تلفن همراه آیفون ۷ و ۷ در بازار تهران نیز در جدول زیر آورده شده فناوری و اطلاعات یکصدا به احتمال زیاد، اولین خاطره‌ای که در مورد اینترنت در ذهن ما تداعی می‌شود، صدای معروف دانلود بازی برای آیفون،آیپاد تاچ و آیپد دانلود نرم افزار تلگرام برای آیفون و آیپد بازدید نحوه‌ی ذخیره‌ی موزیک در پول نیوز دلار تومانی؛ زمینه‌ساز تصویب نرخ تسعیر بودجه بازده نیروگاهی در ایران؛ کمتر از ٣٦ درصد جستجوگر اخبار پارسیک در آینده، یک شبانه‌روز ساعت می‌شود مجله شبکه چهار ساعت پیش تماشا کنید خرید از ؛ راهنمای استعلام وضعیت یارانه نقدی سیتنا به گزارش خبرنگار سیتنا، آن دسته از شهروندانی که براساس تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۳۹۴ افراد اولین دسته گلی که سامسونگ گلکسی اس به آب داد اخبار سلام بنده یه گوشی اس تری خریدم یه ماهه اما الان یهو ارور میده لاو باطری و درصد کنار باطری هم آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا خانه فناوری اطلاعات اینترنت و شبکه سیستم‌عامل و نرم‌افزار امنیت سخت‌افزار تجارت بررسی گوشی سامسونگ گلکسی رنسانس بررسی تخصصی گوشی سامسونگ گلکسی به همراه تصاویر اختصاصی و بنچمارک گیری از گوشی با مشخصات بیگ بنگ یا انفجار بزرگ چیست؟ گجت نیوز ۱۹ آذر ۹۵ ساعت ۲۲۴۰ سوراخ کوچک کنار دوربین آیفون برای چیست؟ ۱۹ آذر ۹۵ ساعت ۲۲۰۶ در دهه شیشه چگونه ساخته می شود؟ چگونه زن شهوتی می شود فیلم اژدها وارد می شود ارنست بسکتبالیست می شود سزارین چگونه انجام می شود کاغذ از چه درست می شود یارانه کی واریز می شود مستر بین پلیس می شود



لینک منبع :آیفون خاموش ‌می‌شود اما منفجر نه!

آیفون خاموش ‌می‌شود اما منفجر نه! - ایسنا www.isna.ir/news/95091609093/آیفون-خاموش-می-شود-اما-منفجر-نه‎Cached6 دسامبر 2016 ... اپل می‌گوید آیفون‌ها ممکن است در شارژ ۳۰ درصد خاموش شوند، اما مانند گلکسی نوت ۷ منفجر نخواهند شد. Images for آیفون خاموش ‌می‌شود اما منفجر نه! آیفون خاموش ‌می‌شود اما منفجر نه! | وب سایت سایبربان https://www.cyberbannews.com/fa/آیفون-خاموش-‌می‌شود-اما-منفجر-نه اپل می‌گوید آیفون‌ها ممکن است در شارژ ۳۰ درصد خاموش شوند، اما مانند گلکسی نوت ۷ منفجر نخواهند شد. آیفون خاموش ‌می‌شود اما منفجر نه! | روزگاران roozegaran.com/1395/09/17/22864/آیفون-خاموش-‌می‌شود-اما-منفجر-نه/ 7 دسامبر 2016 ... اپل می‌گوید آیفون‌ها ممکن است در شارژ ۳۰ درصد خاموش شوند، اما مانند گلکسی نوت ۷ منفجر نخواهند شد. بنابر اعلام یاهوتک، صاحبان آیفون از زمانی که ... آیفون خاموش ‌می‌شود اما منفجر نه - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/663108/آیفون-خاموش-می-شود-اما-منفجر-نه 6 دسامبر 2016 ... اپل می‌گوید آیفون‌ها ممکن است در شارژ ۳۰ درصد خاموش شوند، اما مانند گلکسی نوت ۷ منفجر نخواهند شد. آیفون خاموش ‌می‌شود اما منفجر نه - پایگاه اطلاع رسانی لنگرنیوز langarnews.ir/71055/آیفون-خاموش-‌می‌شود-اما-منفجر-نه/ 7 دسامبر 2016 ... آیفون خاموش ‌می‌شود اما منفجر نه. اپل می‌گوید آیفون‌ها ممکن است در شارژ ۳۰ درصد خاموش شوند، اما مانند گلکسی نوت ۷ منفجر نخواهند شد. به گزارش پایگاه ... آیفون خاموش ‌می‌شود اما منفجر نه payeshonline.com/news/121083/آیفون-خاموش-‌می‌شود-اما-منفجر-نه 6 دسامبر 2016 ... اپل می‌گوید آیفون‌ها ممکن است در شارژ ۳۰ درصد خاموش شوند، اما مانند گلکسی نوت ۷ منفجر نخواهند شد. آیفون, اپل, گوشی های هوشمند, گلکسی نوت 7, ... آیفون خاموش می شود اما منفجر نه https://www.titre1.ir/fa/news/113913/آیفون-خاموش-می-شود-اما-منفجر-نه 8 دسامبر 2016 ... اپل می‌گوید آیفون‌ها ممکن است در شارژ ۳۰ درصد خاموش شوند، اما مانند گلکسی نوت ۷ منفجر نخواهند شد. آیفون خاموش ‌می‌شود اما منفجر نه - پایش | دمادم https://damadam.ir/news/آیفون-خاموش-‌می‌شود-اما-منفجر-نه/4513131 اپل می‌گوید آیفون‌ها ممکن است در شارژ ۳۰ درصد خاموش شوند، اما مانند گلکسی نوت ۷ منفجر نخواهند شد. صاحبان آیفون از زمانی که سیستم عامل iOS خود را به ... آیفون خاموش ‌می‌شود اما منفجر نه! - صبحانه آنلاین | Sobhanehonline.com tnews.ir/news/0d8f75475428.html 6 دسامبر 2016 ... اپل می‌گوید آیفون‌ها ممکن است در شارژ ۳۰ درصد خاموش شوند، اما مانند گلکسی نوت ۷ منفجر نخواهند شد.