مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

در این 6 ساعت حتما عینک آفتابی بزنید

[ad_1]

یک متخصص چشم تاکید کرد: همه افراد از ساعت 10 صبح تا 16 بعدازظهر در صورت خروج از منزل حتما از عینک آفتابی استفاده کنند.

به گزارش مشرق، فریبا شیخی شوشتری با اشاره به ضرورت استفاده از عینک آفتابی در تمام فصول و بویژه فصول گرم سال، گفت: آفتاب می‌تواند موجب ایجاد صدماتی در چشم شده و به سطح قرنیه و عدسی داخل چشم صدمه وارد کند.
 
وی تصریح کرد: در همین راستا به محافظت از چشم با استفاده از عینک آفتابی تاکید شده و توصیه می‌شود افراد بویژه در ساعت اوج تابش نور خورشید یعنی از ساعت 10 صبح تا 16 بعدازظهر حتما از عینک آفتابی استفاده کنند.
 
شیخی شوشتری اظهار کرد: عینک آفتابی ابتدا باید به لحاظ توانایی مقابله با اشعه UV استاندارد باشد و به طور معمول عینک‌های آفتابی UV400 مناسب هستند.
 
این متخصص چشم تصریح کرد: از طرفی عینک آفتابی باید بتواند کره چشم را به خوبی بپوشاند و توصیه می‌شود افراد از عینک‌های آفتابی با قاب بزرگ استفاده کنند و از استفاده از عینک‌های خطی و باریک یا عینک‌های با قاب گرد کوچک خودداری شود.
 
شیخی شوشتری در خصوص رنگ عینک آفتابی نیز گفت: به طور معمول رنگ‌های دودی، قهوه‌ای و خاکستری برای عینک آفتابی استفاده می‌شود، اما رنگ‌های دیگر عینک آفتابی مانند زرد و قرمز هم برای زیبایی وجود دارد که در این میان هر عینک آفتابی که UV400 باشد، رنگ آن چندان اهمیتی ندارد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


30 آوريل 2016 ... یک متخصص چشم تاکید کرد: همه افراد از ساعت 10 صبح تا 16 بعدازظهر در صورت خروج از منزل حتما از عینک آفتابی استفاده کنند. فریبا شیخی ...یک متخصص چشم تاکید کرد: همه افراد از ساعت 10 صبح تا 16 بعدازظهر در صورت خروج از منزل حتما از عینک آفتابی استفاده کنند.2 مه 2016 ... فریبا شیخی شوشتری با اشاره به ضرورت استفاده از عینک آفتابی در تمام فصول و بویژه فصول گرم سال، به ایسنا گفت: آفتاب میتواند موجب ایجاد ...2 مه 2016 ... یک متخصص چشم تاکید کرد: همه افراد از ساعت 10 صبح تا 16 بعدازظهر در صورت خروج از منزل حتما از عینک آفتابی استفاده کنند.یک متخصص چشم تاکید کرد: همه افراد از ساعت 10 صبح تا 16 بعدازظهر در صورت خروج از منزل حتما از عینک آفتابی استفاده کنند.در این 6 ساعت حتما عینک آفتابی بزنید. کد خبر: ۹۵۹۲۶. تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵. شیخی شوشتری اظهار کرد: عینک آفتابی ابتدا باید به لحاظ ...9 جولای 2016 ... یک متخصص چشم تاکید کرد: همه افراد از ساعت 10 صبح تا 16 بعدازظهر در صورت خروج از منزل حتما از عینک آفتابی استفاده کنند.3 مه 2016 ... در این 6 ساعت حتما عینک آفتابی بزنید. یک متخصص چشم تاکید کرد: همه افراد از ساعت 10 صبح تا 16 بعدازظهر در صورت خروج از منزل حتما از عینک ...22 ژوئن 2016 ... یک متخصص چشم تاکید کرد: همه افراد از ساعت 10 صبح تا 16 بعدازظهر در صورت خروج از منزل حتما از عینک آفتابی استفاده کنند.


کلماتی برای این موضوع

عروس مد ارایشاموزش مدل شینیون عروس جمع بسته شیک و جدید در این مطلب از سایت مد بیست شما عزیزان را تمام داستان های من در این تایپیک سعید …زندگی مردگی جاده ای به سوی بهشت و جهنم قسمت چهارم صبح ساعت از خواب بیدار شدمپول نیوز نام این چهره مطرح علمی انگلیس هم اکنون روی صفحه ساعت های برندی با همین عنوان قرار هارد راهنمای کامل در مورد هارد های و حافظه های …هارد اکسترنالدر این مطلب به معرفی هارد و قابلیتهای هارد های می پردازیم در ادامه همراه باشید با سؤالاتی در مورد زندگی در انگلستان من و همسرم در …خوب اینا کل اطلاعاتی بود که من با زندگی در این کشور به دست آوردم و بیشتر از این چیزی راهنمای خرید انواع دوچرخه کوهستاندوچرخه ها و دوچرخه کوهستان معمولا ما به دوچرخه هایی که فرمانی صاف ، تنه و چرخی کلفت همه چی در مورد بازی های اویلدر ابتدا با در منطقه آتش سوزی میباشید بسمت چپ رفته و زامبی سر راهتان را بکشید راز موفقیت در کسب و کار جدید ایران نازسعی کنید در این موقعیت تفریحات و کار های متفرقه را تا مدتی فراموش کنید، تا زمانی که ترنم ساده ی باران بدانیم بهترهگرچه برآورده کردن این آرزو برای آقای پیرسون هزار دلار هزینه در برداشت ولی او می گوید زندگی بچه پولدارهای تهرانی به نقل از اینستاگرام …چندی قبل عده ایی از دختر و پسر های پولدار تهرانی با ایجاد صفحه ایی در اینستاگرام و



لینک منبع :در این 6 ساعت حتما عینک آفتابی بزنید

Images for در این 6 ساعت حتما عینک آفتابی بزنید در این 6 ساعت حتما عینک آفتابی بزنید - ایسنا www.isna.ir/news/.../در-این-6-ساعت-حتما-عینک-آفتابی-بزنید‎Cached2 مه 2016 ... یک متخصص چشم تاکید کرد: همه افراد از ساعت 10 صبح تا 16 بعدازظهر در صورت خروج از منزل حتما از عینک آفتابی استفاده کنند. در این 6 ساعت حتما عینک آفتابی بزنید - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/.../در-این-6-ساعت-حتما-عینک-آفتابی-بزنید‎Cachedیک متخصص چشم تاکید کرد: همه افراد از ساعت 10 صبح تا 16 بعدازظهر در صورت خروج از منزل حتما از عینک آفتابی استفاده کنند. در این 6 ساعت حتما عینک آفتابی بزنید - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir/fa/news/585600/در-این-6-ساعت-حتما-عینک-آفتابی-بزنید 2 مه 2016 ... یک متخصص چشم تاکید کرد: همه افراد از ساعت 10 صبح تا 16 بعدازظهر در صورت خروج از منزل حتما از عینک آفتابی استفاده کنند. در این 6 ساعت حتما عینک آفتابی بزنید - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../در-این-6-ساعت-حتما-عینک-آفتابی-بزنید.html عینک آفتابی فریبا شیخی شوشتری, متخصص چشم با اشاره به ضرورت استفاده از عینک آفتابی در تمام فصول و بویژه فصول گرم سال، گفت: آفتاب می‌تواند موجب ... در این 6 ساعت حتما عینک آفتابی بزنید - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../در-این-6-ساعت-حتما-عینک-آفتابی-بزنید 2 مه 2016 ... یک متخصص چشم تاکید کرد: همه افراد از ساعت 10 صبح تا 16 بعدازظهر در صورت خروج از منزل حتما از عینک آفتابی استفاده کنند. در این 6 ساعت حتما عینک آفتابی بزنید - خانواده ایرانی khanevadeirani.ir/fa/news/52107 این متخصص چشم تصریح کرد: از طرفی عینک آفتابی باید بتواند کره چشم را به خوبی بپوشاند و توصیه می‌شود افراد از عینک‌های آفتابی با قاب بزرگ استفاده کنند ... در این 6 ساعت حتما عینک "آفتابی" بزنید www.mobarezan.ir/.../3676-در-این-6-ساعت-حتما-عینک-آفتابی-بزنید.html‎Cachedگزارش. فریبا شیخی شوشتری در گفت و گو با خط کرمانشاه، با اشاره به ضرورت استفاده از عینک دودی در تمام فصول و بویژه فصول گرم سال، گفت: آفتاب می‌تواند ... در این 6 ساعت حتما عینک آفتابی بزنید - سیمرغ seemorgh.com/.../299168-در-این-6-ساعت-حتما-عینک-آفتابی-بزنید/ 2 مه 2016 ... در این 6 ساعت حتما عینک آفتابی بزنید. یک متخصص چشم تاکید کرد: همه افراد از ساعت 10 صبح تا 16 بعدازظهر در صورت خروج از منزل حتما از عینک ... در این 6 ساعت حتما عینک آفتابی بزنید - خبر نو khabareno.com/fa/news/111740/در-این-6-ساعت-حتما-عینک-آفتابی-بزنید یک متخصص چشم تاکید کرد: همه افراد از ساعت 10 صبح تا 16 بعدازظهر در صورت خروج از منزل حتما از عینک آفتابی استفاده کنند.