مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ارتباط ریزش مو با ورزش سنگین!

[ad_1]

آخرین تحقیقات علمی نشان می دهد، مردانی که به ورزش های سنگین می پردازند ، بیش از دیگران دچار ریزش مو می شوند.

به گزارش مشرق، صرف نظر از تأثیر ورزش های سنگین در ریزش موی مردان، مصرف مکمل های پروتئینی پس از ورزش های سنگین نیز باعث کچلی زودرس آنها می شود .

محققان معتقدند که ورزش بدنسازی خصوصاً برداشتن وزنه و مصرف پودرها و نوشیدنهای پروتئینیِ حاوی  هرمون های رشد، گذشته از اینکه باعث افزیش حجم عضلات ورزشکار می شود ، هرمون های تستوسترون و دیهیدروتستوسترون خون آنها را افزایش می دهد و افزایش مقدار این دو هرمون زمینه را برای ریزش موی سر و سرانجام کچلی فراهم می کند.

یکی از ویژگیهای هرمون های تستوسترون و دیهیدروتستوسترون چسبیدن به پروتئین های غشای سلول های مو است، که این امر مانع رسیدن مواد غذایی لازم به سلول های مو می شود و با گذشت زمان باعث از بین رفتن پیازچه های مو و سرانجام ریزش مو می گردد.

مشکل کچلی امروز با روش های تقویت پیازچۀ مو با دارو ، جلوگیری از تولید هرمون دیهیدروتستوسترون ، کاشت مو و تجویز شانه لیزری درمان می شود ولی این روش ها درمان قطعی و کامل کچلی نیست.

پژوهشگران توصیه کرده اند که بهتر است تا زمان دست یابی به درمان قطعی و کامل کچلی، از پرداختن به ورزش های سنگین از جمله بدنسازی و وزنه برداری و مصرف مکمل های پروتئینی خودداری کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


28 آوريل 2016 ... آخرین تحقیقات علمی نشان می دهد، مردانی که به ورزش های سنگین می پردازند ، بیش از دیگران دچار ریزش مو می شوند.ریزش مو تاثیر ورزش در ریزش مو کم مویی اثرات کلر بر موی سر ورزش نقش ورزش ... انجام فعالیت های ورزشی سنگین بدون در نظر گرفتن تغذیه، یا ورزش بیش از حد می ...28 آوريل 2016 ... به گزارش "مطاف24"، صرف نظر از تأثیر ورزش های سنگین در ریزش موی مردان، مصرف مکمل های پروتئینی پس از ورزش های سنگین نیز باعث کچلی ...آخرین تحقیقات علمی نشان می دهد، مردانی که به ورزش های سنگین می پردازند ، بیش از دیگران دچار ریزش مو می شوند. به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، صرف نظر از ...برای جلوگیری از عرق کردن پوست و موی سر ،باید ۲ نکته مهم را به خاطر داشنه ... ۱-پیش از شروع تمرینات ورزشی ،موها را با کش ،به صورت دم اسبی یا مدل جمع ببندید. ... ریزی کنید که روزهایی که تمرینات سنگین ورزشی انجام داده و بیشترعرق می کنید،موها را .... ورزشی جوش رادیکال های آزاد روغن زیتون روغن نارگیل رژیم غذایی ریزش مو شیر ...26 آوريل 2016 ... به گزارش افکارنیوز ، صرف نظر از تأثیر ورزش های سنگین در ريزش موی مردان، مصرف مکمل های پروتئینی پس از ورزش های سنگین نیز باعث کچلی ...سنگین! گوناگون ورزش با مو ریزش ارتباط. ... آخرین تحقیقات علمی نشان می دهد، مردانی که به ورزش های سنگین می پردازند ، بیش از دیگران دچار ریزش مو می شوند. عکس ...8 ا کتبر 2016 ... آخرین تحقیقات علمی نشان می دهد، مردانی که به ورزش های سنگین می پردازند ، بیش از دیگران دچار ریزش مو می شوند. به گزارش مشرق، صرف نظر از ...28 آوريل 2016 ... آخرین تحقیقات علمی نشان می دهد، مردانی که به ورزش های سنگین می پردازند ، بیش از دیگران دچار ریزش مو می شوند.پلیس راهنمایی و رانندگی از وجود ترافیک نیمه سنگین در محورهای ایذه-دهدز، باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین و اند جنوبی آزادراه تهران-کرج خبر داد. به گزارش ایلنا به نقل از ...


کلماتی برای این موضوع

ارتباط ریزش مو با ورزش سنگینبه گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، صرف نظر از تأثیر ورزش های سنگین در ریزش موی مردان ارتباط شامپوها با ریزش مو و شوره سرارتباط شامپوها با ریزش مو و شوره ارتباط شامپوها با ریزش سنگین، نمک ریزش مو سایت فارسی شبکه خبری العالمارتباط ریزش مو با ورزش آخرین تحقیقات علمی نشان می دهد، مردانی که به ورزش های سنگین ورزش چه تأثیری بر کم مویی و رشد موی سر دارد؟ریزش مو تاثیر ورزش در ریزش مو کم مویی اثرات کلر بر موی سر ورزش نقش ورزش بر کاهش پرمویی علم ورزش ورزش چه تأثیری بر کم مویی و رشد موی سر … دهد که ورزش سنگین، جذب معرض ریزش مو هستند ورزش منظم شستن مو با درمان ریزش مو با طب سنتی ریزش مو دلایل گوناگونی مکاتب علمی ‌پوست، ریزش مو با دشواری درمان می ارتباط با تاثیر استرس بر ریزش مو و درمان چینی ریزش مواسترس عامل ریزش مواسترس در ریزش مواسترس باعث با افزایش سن تاریخچه ورزش ورزش چه تأثیری بر کم مویی و رشد موی سر دارد؟ آکاورزش ریزش مو تاثیر ورزش در ریزش مو کم مویی اثرات کلر بر موی سر نقش ورزش بر کاهش آیا ورزش کردن روی رشد مو تاثیر دارد؟سلامتتازه های سلامتپرمویی بدن با ورزش کم مو ورزش ریزش مو نشان می دهد که ورزش سنگین، جذب چگونه آب می تواند باعث ریزش مو شود؟ آیا کلر باعث ریز مو …جلوگیری از ریزش مو با استفاده از راههای جلوگیری از ورود فلزات سنگین به بدن



لینک منبع :ارتباط ریزش مو با ورزش سنگین!

ارتباط ریزش مو با ورزش سنگین! - العالم fa.alalam.ir/news/1812697 آخرین تحقیقات علمی نشان می دهد، مردانی که به ورزش های سنگین می پردازند ، بیش از دیگران دچار ریزش مو می شوند. ارتباط ریزش مو با ورزش سنگین! - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/564893/‎Cached28 آوریل 2016 ... آخرین تحقیقات علمی نشان می دهد، مردانی که به ورزش های سنگین می پردازند ، بیش از دیگران دچار ریزش مو می شوند. ورزش چه تأثیری بر کم مویی و رشد موی سر دارد؟ - بیتوته www.beytoote.com/sport/darman/exercise3-hair2-growth.html‎Cached Similarریزش مو تاثیر ورزش در ریزش مو کم مویی اثرات کلر بر موی سر ورزش نقش ورزش بر کاهش پرمویی زنان,درمان با ورزش,ورزش درمانی. ... انجام فعالیت های ورزشی سنگین بدون در نظر گرفتن تغذیه، یا ورزش بیش از حد می تواند منجر به مشکلاتی شود که باعث ... ارتباط ریزش مو با ورزش سنگین! - نت شهر www.netshahr.com/50825/ارتباط-ریزش-مو-با-ورزش-سنگین 28 آوریل 2016 ... آخرین تحقیقات علمی نشان می دهد، مردانی که به ورزش های سنگین می پردازند ، بیش از دیگران دچار ریزش مو می شوند. ارتباط ریزش مو با ورزش سنگین! - سایت خبری تحلیلی قم پرس tnews.ir/news/eaa361822671.html‎Cachedآخرین تحقیقات علمی نشان می دهد، مردانی که به ورزش های سنگین می پردازند ، بیش از دیگران دچار ریزش مو می شوند. به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، صرف نظر از ... ارتباط ریزش مو با ورزش سنگین! - مفیدستان mofidestan.ir/ارتباط-ریزش-مو-با-ورزش-سنگین/‎Cachedسنگین! گوناگون ورزش با مو ریزش ارتباط. … آخرین تحقیقات علمی نشان می دهد، مردانی که به ورزش های سنگین می پردازند ، بیش از دیگران دچار ریزش مو می شوند. عادت‌های نادرستی که باعث ریزش مو می‌شوند - ایسنا www.isna.ir/news/93110301035/‎Cached23 ژانویه 2015 ... یک متخصص پوست و مو با تاکید بر اینکه رفتارهای نادرستی در بین افراد ... ورزش متعادل در جلوگیری از سفیدی و ریزش موها به اثبات رسیده است. ارتباط ریزش مو با ورزش سنگین! - العالم | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/17598731 28 آوریل 2016 ... ارتباط ریزش مو با ورزش سنگین! آخرین تحقیقات علمی نشان می دهد، مردانی که به ورزش های سنگین می پردازند ، بیش از دیگران دچار ریزش مو می شوند. آیا عرق کردن درحین فعالیت ورزشی،سبب آسیب رسانی به موها می شود؟ www.hidoctor.ir/17173_آیا-عرق-کردن-درحین-فعالیت-ورزشی،سبب-آس.html/‎Cached Similarورزش و مراقبت از مو نگهداری و حفظ سلامت و درخشندگی موها ،پس از فعالیت. وقتی عرق می کنید ،حادثه ای که می افتد این است که نمک موجود در عرق ،با نفوذ در پوست و ... ، طوری برنامه ریزی کنید که روزهایی که تمرینات سنگین ورزشی انجام داده و بیشترعرق .... غذایی رژیم لاغری ریزش مو زوال عقل زیبایی پوست سردرد سرطان سرطان سینه سرطان ... آیا تعریق ضمن فعالیت ورزشی،موجب صدمه به موها می شود؟ | مه شو mahsho.com/آیا-تعریق-ضمن-فعالیت-ورزشی،موجب-صدمه-ب/‎Cached Similar11 ژانویه 2015 ... بنابراین ،عرق می تواند به پوست و موی سر صدمه وارد کند. ... ۱-پیش از شروع تمرینات ورزشی ،موها را با کش ،به صورت دم اسبی یا مدل جمع ببندید. ... ۲- همیشه موقع ورزش کردن ،حوله دستی کوچکی ،دم دست خود داشته باشید و در فاصله بین ... روزهایی که تمرینات سنگین ورزشی انجام داده و بیشترعرق می کنید،موها را حتما شامپو ...