مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فنجان بافتنی ببافید و تی بگ هایتان را داخلش نگه دارید

[ad_1]

در این ساختنی یک ایده قلاب بافی ساده را یاد می‌گیرید. فنجان بافتنی که از آن می‌توانید برای نگه داشتن تی بگ، آب نبات یا خوراکی‌های دیگر استفاده کنید. اگر هم اهل خیاطی هستید، می‌توانید وسایل ریز مثل سنجاق‌ها و سوزن‌هایتان را داخل این فنجان قلاب بافی شده بریزید.

فنجان بافتنی بسازید
فنجان بافتنی بسازید

برای ساخت فنجان بافتنی فقط باید قلاب تکی، گره نامرئی و زنجیر زدن را بلد باشید. این سه تکینک ساده قلاب بافی برای ساخت فنجان کافی هستند. پس اگر آنها را بلد نیستید، با یک جستجوی ساده در اینترنت آنها را یاد بگیرید و سپس سراغ ادامه آموزش ساخت بروید.

گام اول : وسایل مورد نیاز

وسایل مورد نیاز
وسایل مورد نیاز
  • کاموا – ما از کاموای کلفت برای ساخت فنجان استفاده کردیم اما شما می‌توانید کامواهای نازک تر را انتخاب کنید. البته در آن صورت باید برای رسیدن به همین اندازه تعداد دورها و ردیف‌ها را بیشتر کنید. در ضمن بهتر است از دو یا چند رنگ کاموا برای بافت استفاده کنید.
  • میل قلاب بافی سایز K – برای کامواهای نازک از سایز G استفاده کنید

گام دوم : آموزش بافت فنجان بافتنی

همانطور که گفتیم برای ساخت این فنجان از تکنیک‌های ساده قلاب بافی استفاده خواهیم کرد. برای اینکه فنجان مقاوم باشد و شکلش را حفظ کند، باید گره‌ها و قلاب‌ها را محکم ببافید. اگر نمی‌توانید گره‌ها را محکم ایجاد کنید، سایز میل را یک یا دو شماره کم کنید تا گره‌ها به اندازه کافی محکم بشوند.

ابتدا از ساخت کف فنجان شروع می‌کنیم. برای اینکار به ترتیب زیر عمل کنید:

چهار زنجیر ببافید و آنها را به شکل دایره دربیاورید.

دور اول : یک زنجیر ببافید، دو قلاب تکی در هر زنجیر بزنید و آنها را با گره نامرئی به کف فنجان وصل کنید.

دور دوم : یک زنجیر ببافید و دور اول را با به تعداد ۲۰ قلاب تکی تکرار کنید.

دور سوم : یک زنجیر ببافید، دو قلاب تکی در گره بعدی بزنید، یک قلاب در گره بعدی بزنید. کارتان را از سر دور تکرار کنید و آن را با گره نامرئی به کف فنجان وصل کنید.

در این مرحله، اندازه کف فنجان حدود ۶٫۲ سانتیمتر رسید که کافی است. اگر از کاموای نازک استفاده کرده اید، باید دور سوم را تکرار کنید تا اندازه کف فنجان به ۶٫۲ سانتیمتر برسد.

دور چهارم : یک زنجیر ببافید، دور هر گره یک قلاب تکی بزنید اما فقط داخل حلقه پشتی بروید.

دور پنجم تا دهم : یک زنجیر ببافید، دور هر گره یک قلاب تکی بزنید و زیر هر دو حلقه بروید.

در این مرحله ارتفاع فنجان به ۵ سانتیمتر رسیده است. اگر از کاموای نازک تر استفاده می‌کنید، باید آنقدر دور پنجم را تکرار کنید تا فنجان بافتنی به این اندازه برسد.

دسته فنجان را بدوزید

بعد از کامل کردن ردیف آخر قلاب بافی، هشت زنجیر ببافید و کاموا را به اندازه چهار ردیف عقب بیاورید. میل را داخل یکی از حلقه‌های این ردیف قرار بدهید و آن را از هر دو حلقه رد کنید (به تصاویر دقت کنید).

حالا می‌توانید بافت دسته فنجان را شروع کنید. یک زنجیر ببافید و داخل حلقه دسته هشت بار گره نامرئی بزنید. اگر با هشت بار به بالای فنجان نرسیدید، تعداد گره‌های نامرئی را بیشتر کنید. در نهایت سر طناب را ببندید و انتهایش را ببافید.

فنجان بافتنی آماده است

فنجان بافتنی آماده است
فنجان بافتنی آماده است

می‌توانید این فنجان را متناسب با اندازه وسایلی که می‌خواهید داخلش بریزید، شخصی سازی کنید. اگر می‌خواهید فنجان بلندتر بشود، باید تعداد دورها را بیشتر کنید. شست و شوی فنجان هم بسیار ساده است و فقط نباید آن را با آب گرم بشویید چون قلاب‌ها را شل می‌کند.

تصاویر فنجان‌های بافتنی را برای ساختنی ارسال کنید.

منبع

خلاصه مطلب

عنوان مطلب

فنجان بافتنی ببافید و تی بگ‌هایتان را داخلش نگه دارید

توضیح کوتاه

برای بافت این فنجان فقط از سه تکنیک قلاب بافی استفاده شده است.

نویسنده

عاطفه اسدزاده

در ساختنی بخوانید :


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

فنجان بافتنی ببافید و تی بگ هایتان را داخلش نگه دارید فنجان بافتنی ببافید و تی بگ هایتان را داخلش نگه دارید



لینک منبع :فنجان بافتنی ببافید و تی بگ هایتان را داخلش نگه دارید

Images for فنجان بافتنی ببافید و تی بگ هایتان را داخلش نگه دارید فنجان بافتنی ببافید و تی بگ هایتان را داخلش نگه دارید | ساختنی saakhtani.ir/archive/1395/09/49625‎Cached7 دسامبر 2016 ... در این ساختنی یک ایده قلاب بافی ساده را یاد می‌گیرید. فنجان بافتنی که از آن می‌توانید برای نگه داشتن تی بگ، آب نبات یا خوراکی‌های دیگر ... فنجان بافتنی ببافید و تی بگ هایتان را داخلش نگه دارید - وسریا wesria.xyz/news/404598 فنجان بافتنی ببافید و تی بگ هایتان را داخلش نگه دارید از وبلاگ مجله مطالب خواندنی دریافت و به همراه لینک مستقیم مطلب در سایت مرجع نمایش داده شده است. در صورت ... کاهش میل جنسی در بارداری - مفیدستان mofidestan.ir/کاهش-میل-جنسی-در-بارداری/ ۱۰ درس‌ زندگی که برای موفقیت به آن نیاز دارید · ۱۷ آذر, ۱۳۹۵ 0 ... فنجان بافتنی ببافید و تی بگ هایتان را داخلش نگه دارید · ۱۷ آذر, ۱۳۹۵ 0 · 609159427.jpg ... همه بازیکنان استقلال، ستاره هستند/ فعالیت در نقل وانتقالات در صورت ... mizanonline-ir.farhang.xyz/.../همه+بازیکنان+استقلال+ستاره+هستند+فعالیت+در+نقل+وانتقالات+در+صورت+نیاز+ادامه+پیدا+می+کند‎Cached... نمونه سوالات امتحان ریاصی شهر نوراباد مدرسه زینبیه · اعتراف مورینیو راجع به مربیگری یونایتد · فنجان بافتنی ببافید و تی بگ هایتان را داخلش نگه دارید · نمونه ... خودهیپنوتیزم1 - درامد رویایی tesar.loxblog.com/post/178/خودهیپنوتیزم1 این هولدر گوشی شما را از هر نوع و جنسی باشد به وسیله مگنت کارامدی که دارد نگه می دارد ...... ترس از کثیف کاری می توانید به کباب کردن هر چیزی که دوست دارید بپردازید. .... یک بسته از چای لاغری تن فیت شامل 90 تی بگ بوده و بهترین زمان مصرف آن 20 ...... مدل بافتنی های دیگر را به راحتی ببافید و حتی به خانواده و دوستان خود هدیه دهید. فروشگاه غزل mobile.qazal.rzb.atesbr.ir/ سیب خرد شده 1 فنجان ..... دستگاه را در زمان روشن بودن از دسترس کودکان دور نگه دارید . .... بهترین ابزار برای سالم نگه داشتن و آراستن زیبای ناخن هایتان .... تی شرت (T- Shirt) به پیراهن های بدون یقه وآستین کوتاه گفته میشود. ...... آموزش کاردستی ,شال زیبای دخترانه باستفاده ازکامواهای رنگی وقلاب بافتنی همراه با نقشه بافت تهیه می ... زیبا رو باید را on Instagram - Mulpix https://mulpix.com/instagram/زیبا_رو_باید_را.html‎Cached#روستای بگ رضا سد ایوشان #خرم_آباد . .... کوچولوشم باحجاب باشه حجابش رو تقسیم کرده بود برای مصون نگه داشتن عزیزترینش عالمی دارد بچگی همه چیز زیبا، صاف ... مقایسه چای طبیعی و چای کیسه ای - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx/index.aspx?pid=934&articleid...‎Cachedاز میان دم کرده ها، چای و نوشیدنی های گرم را بیشتر دوست دارید یا نوشیدنی های خنک را ... استفاده از یک تی بگ برای دو فنجان ایرادی ندارد، فقط ممکن است ترکیبات در فنجان دوم کمی ... اگر ما دم کرده ها را نگه داریم تا سرد شوند، مقداری رسوب در آنها ایجاد می شود. محصولات تی بگ | چای احمد- نفیس ترین چای دنیا ahmadtea.ir/fa/2016/05/09/teabags/‎Cached9 مه 2016 ... آمیزه ای از انواع چای های مرغوب جهان با کیفیتی ممتاز با درخشندگی و عطر دل انگیز در انواع بسته بندی های تی بگ ۲۵ و ۱۰۰ عددی و تی بگ های پاکت دار ...