مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

میوه‌های مفید برای کاهش وزن

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت (WHO) مصرف حداقل پنج وعده ۸۰ گرمی از انواع میوه‌ها و سبزیجات در طول روز خطر ابتلا به مشکلات جسمی را کاهش می‌دهد.

نتایج مطالعات اخیر حاکی از آن است که مصرف انواع خاصی از میوه‌ها می‌تواند به پایین آمدن وزن کمک کند. برخی از این میوه‌ها شامل موارد زیر است:

هندوانه: از آنجاییکه ۹۰ درصد وزن هندوانه آب است یکی از بهترین میوه‌ها جهت کاهش وزن است. در ۱۰۰ گرم از هندوانه تنها ۳۰ کالری وجود دارد. همچنین این میوه منبع خوبی از آمینو اسید به نام آرگینین است که کمک می‌کند چربی سریع‌تر سوخت شود. مصرف این میوه علاوه بر آنکه آب مورد نیاز بدن را تامین می‌کند موجب می‌شود فرد احساس سیری داشته باشد و کمتر بین وعده‌های غذایی میل به خوردن داشته باشد.

سیب: مصرف یک عدد سیب در طول روز نه تنها نیاز مراجعه به پزشک را کمتر می‌کند باعث می‌شود فرد سریع‌تر وزن خود را از دست دهد. همچنین مصرف یک عدد سیب به همراه پوست ۴.۴ گرم از فیبر مورد نیاز بدن را تامین می‌کند. خوردن سیب یا گلابی پیش از وعده‌های غذایی به کاهش قابل توجه وزن منجر می‌شود.

گریپ فروت: این میوه حاوی مقدار زیادی ویتامین C، اسیدفولیک و پتاسیم است. همچنین گریپ فروت‌های صورتی و قرمز رنگ منبعی از ویتامین A و لیکوپن است که جداره‌های عروقی را از آسیب‌های اکسیدی حفظ می‌کند. مصرف نیمی از این میوه حدود نیم ساعت پیش از وعده‌های روزانه به فرد کمک می‌کند بیشتر احساس سیری داشته باشد.

موز: گرچه یک موز متوسط حاوی ۲۷ گرم کربوهیدرات است می‌تواند به متوقف شدن افزایش وزن کمک کند زیرا تنها ۱۰۵ کالری دارد. همچنین موز با گرفتگی عضلانی مقابله کرده، از اسیدی شدن جلوگیری می کند و فشار خون را پایین نگه می‌دارد.

گوجه فرنگی: گوجه فرنگی در گروه میوه‌ها قرار می‌گیرد و مملوء از آنتی اکسیدان است و می‌تواند به کاهش نگهداری آب کمک کند. علاوه بر این با مقاومت لپتین مقابله می‌کند. لپتین نوعی پروتئین است که مانع از کاهش وزن می‌شود. علاوه بر این مقداری بسیار پایین کالری در گوجه فرنگی وجود دارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

میوه های چربی سوز و مفید برای لاغریاین مواد غذایی نسبت به سایر مواد، انرژی بیشتری برای هضم خود نیاز دارند، یعنی بدن هفت روش برای کاهش وزن بدون گرسنگی، کاهش وزن، راه کاهش وزن کاهش وزن بدون گرسنگیروش کاهش وزنروش کاهش وزن سریعروش کاهش وزنروش کاهش وزن با میوه ای خیلی مفید برای خانم های باردار صفحه تأثیر بلای آلودگی بر خانم‌های باردار و روش برای کاهش آن روش ساده برای خلاص شدن از رژیم لاغری و کاهش وزن رژیم لاغری و کاهش وزن فقط با یک بار خواندن وبلاگ من حداقل کیلو وزن کم می کنید چون شما مواد دارویی طبیعی پزشکان ایرانامروزه مصرف ملین ها برای کاهش وزن، به یک روش لاغری در سراسر جهان تبدیل شده است که چاقی و رژیم های کاهش وزن کاهش کیلوگرم وزن در هفته ماه آینده عروسی دارید؟ احساس می کنید نیاز دارید چند آیا آب کرفس برای لاغری مفید است؟کاهش وزن رژیم لاغری درمان درد مفاصل رماتیسم ، نقرس، هیستری، عصبانیت، سردرد، از کمک از آبغوره برای کاهش وزنخوردن انار این میوه پاییزی چه فوایدی برای بدن دارد؟ کاهش وزن و لاغری با کمک این کدام میوه های شیرین برای دیابتی ها مضر نیستند؟بیماران دیابتی دیابتی ها افزایش قند خون کنترل قند خون میوه های شیرینبیماریهای قلبی میوه‌های خوب و بد برای دیابتی‌هاتبیان آقای گودرزی به عنوان سۆال آخر چه میوه‌هایی برای دیابتی‌ها می‌تواند مشکل‌ساز میوه های چربی سوز و مفید برای لاغری این مواد غذایی نسبت به سایر مواد، انرژی بیشتری برای هضم خود نیاز دارند، یعنی بدن انرژی هفت روش برای کاهش وزن بدون گرسنگی، کاهش وزن، راه کاهش وزن کاهش وزن هدفمند وقتی ذهن مانع کاهش وزن می شود معجزه کشک برای کاهش وزن الگوی موفق کاهش وزن میوه ای خیلی مفید برای خانم های باردار صفحه تأثیر بلای آلودگی بر خانم‌های باردار و روش برای کاهش آن روش ساده برای خلاص شدن از درد رژیم لاغری و کاهش وزن رژیم لاغری و کاهش وزن فقط با یک بار خواندن وبلاگ من حداقل کیلو وزن کم می کنید چون شما را مواد دارویی طبیعی پزشکان ایران امروزه مصرف ملین ها برای کاهش وزن، به یک روش لاغری در سراسر جهان تبدیل شده است که بسیاری از چاقی و رژیم های کاهش وزن خطاهایی که حین وزن کردن خود مرتکب می شوید زمان، مکان، شرایط و وزنه ای که با آن خود را وزن می آیا آب کرفس برای لاغری مفید است؟ کاهش وزن رژیم لاغری درمان درد مفاصل رماتیسم ، نقرس، هیستری، عصبانیت، سردرد، از دست دادن کمک از آبغوره برای کاهش وزن خوردن انار این میوه پاییزی چه فوایدی برای بدن دارد؟ کاهش وزن و لاغری با کمک این کدام میوه های شیرین برای دیابتی ها مضر نیستند؟ بیماران دیابتی دیابتی ها افزایش قند خون کنترل قند خون میوه های شیرینبیماریهای قلبیبهبود میوه‌های خوب و بد برای دیابتی‌ها تبیان آقای گودرزی به عنوان سۆال آخر چه میوه‌هایی برای دیابتی‌ها می‌تواند مشکل‌ساز باشد؟ میوه های مفید برای کم خونی میوه های مفید برای کلیه میوه های مفید برای کاهش فشار خون میوه های مفید برای ام اس میوه های مفید برای دیابت میوه های مفید برای سرما خوردگی میوه های مفید برای زنان باردار میوه های مفید برای پوست



لینک منبع :میوه‌های مفید برای کاهش وزن

میوه های چربی سوز را بشناسید - بیتوته www.beytoote.com/sport/andam/blossom3-fruit2-atrophy.html‎Cached Similarکاهش وزن کم کردن وزن سوزاندن چربی بدن غذاهای چربی سوز میوه های چربی سوز,بهترین میوه ... تمام میوه هایی که از خانواده توت هستند برای بدن بسیار مفید می باشند ولی ... میوه‌های مفید برای کاهش وزن - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/509992/میوه‌های-مفید-برای-کاهش-وزن میوه‌های مفید برای کاهش وزن. مصرف یک عدد سیب در طول روز نه تنها نیاز مراجعه به پزشک را کمتر می‌کند باعث می‌شود فرد سریع‌تر وزن خود را از دست دهد. همچنین مصرف یک ... میوه های چربی سوز و مفید برای لاغری - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_12415.html‎Cached Similarمیوه های چربی سوز و مفید برای لاغری ... اضافی موجود در طی عمل هضم را مصرف می کنند که البته مصرف اینگونه مواد غذایی زمانی در کاهش وزن مؤثر است که غذاهای پُرکالری و ... کم شدن پنج کیلو وزن در یک هفته kadbanooco.com/kb/pagecontent.php?rQV...‎Cached Similarپیروی از رژیمی مناسب می تواند وزن را کاهش داده و از برگشت دوباره آن جلوگیری کند. ... همه حبوبات، سبزیجات خام، سبزیجات نیم پز، میوه ها، پاستاهای تهیه شده از آرد گندم و لوبیا منابع غنی فیبر ... هرگونه ورزشی حتی کوچک می تواند برای شما مفید باشد. آشنایی با هفت میوه عالی برای کاهش وزن و سوزاندن چربی شکم hamshahrionline.ir/details/273382/Lifeskills/Nutrition‎Cached30 سپتامبر 2014 ... این هفت میوه سوزاننده چربی به کاهش وزن شما کمک خواهند کرد: ... همه میوه‌های تمشک‌مانند یا به اصطلاح »بری‌»ها برای بدن مفید هستند، اما بلوبری بهترین ... ده غذای چربی سوز برای کاهش وزن - آکا www.akairan.com/health/rijim-laghari-chaghi/13438.html‎Cached Similarرژیم لاغری-رژیم غذایی رژیم لاغری سریع رژیم چاق شدن,وزن مناسب, اضافه وزن, برنامه رژیم غذایی, راه کاهش وزن, روش کاهش وزن, رژیم غذایی دیابتی, رژیم غذایی, کاهش وزن ... 12 خوراکی مفید برای لاغری - آکاایران www.akairan.com/health/rijim-laghari.../201312705757.html‎Cached Similarدر این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد 12 خوراکی مفید برای لاغری ارائه شده است ... ماده غذایی وجود ندارد که خوردن آن موجب کاهش وزن شود اما جایگزین کردن غذاهای کم کالری و حاوی فیبر ... این دو میوه کم کالری هستند و احساس گرسنگی را برطرف می کنند. میوه های لاغر کننده عالی - نمناک namnak.com/میوه-های-لاغر-کننده.p7329‎Cachedمیوه های لاغر کننده ، تناسب اندام با میوه های لاغر کننده ، موثرترین میوه های لاغر کننده را در سایت نمناک می خوانید. ... در ادامه میوه های موثر در کاهش وزن و تناسب اندام را معرفی خواهیم کرد. بازدید : 134,387 نفر ... میوه های بسیار مفید برای بدن. میوه هایی با ... ۱۱ ماده‌ی غذایی برای کاهش سریع و آسان وزن - سالم زی salemzi.com/67/11-foods-for-faster-easier-weight-loss/‎Cached4 ژوئن 2011 ... راه های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد، اما اگر بدانید بدون کم کردن مقدار وعده ... گریپ فروت یکی از مشهورترین میوه هایی است که منجر کاهش وزن می‌شود. 25 روش برای کاهش وزن بدون رژیم غذایی لاغر شوید و لاغر بمانید - نیک ... www.niksalehi.com/.../25-روش-برای-کاهش-وزن-بدون-رژیم-غذایی-لاغر.html‎Cachedسه میوه لاغر کننده و مفید برای کاهش وزن! ... 25 روش برای کاهش وزن , 1_زمان غذا خوردن خود را تا 20 دقیقه افزایش دهید: وقتی تند تند غذا می خورید بدنتان نمی تواند