مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پیاده روی سریع قدرت باروری مردان را افزایش می دهد

[ad_1]

 

پیاده روی سریع قدرت باروری مردان را افزایش می دهد

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۸

 

بررسی های محققان نشان می دهد که هفته ای سه بار پیاده روی سریع به تقویت قدرت باروری مردان کمک می کند.

به گزارش ستاره ها؛ بر اساس نتایج این مطالعه که توسط محققان دانشگاه ارومیه صورت گرفت و در مجله Reproduction منتشر شده است، حتی ورزش کم می تواند کیفیت اسپرم در مردان را در عرض شش ماه تقویت کند.
پیاده روی سریع قدرت باروری مردان را افزایش می دهد

به گزارش روزنامه دیلی میل،آزمایش های انجام شده طیف وسیعی از فواید ورزش را در مردانی نشان داد که سه یا چهار بار در هفته برای مدت 30 دقیقه به پیاده روی با سرعت معمولی و یا تند مبادرت می کردند. به گقته محققان، ورزش ملایم تنش اکسیداتیو را که به اسپرم آسیب می زند، مهار می کند.
این مطالعه که روی 261 مرد سالم 25 تا 40 ساله صورت گرفت، نشان داد که کیفیت اسپرم در مردانی که ورزش می کردند، در پایان یک دوره ورزشی صرف نظر از مقدار ورزشی که انجام داده بودند، تقویت شد اما بهترین نتایج در مردانی دیده شد که ورزش متوسط (نه سبک و نه سنگین) انجام داده بودند.
براین اساس محققان نتیجه گرفتند که ورزش به حفاظت از اسپرم در برابر آسیب ناشی از استرس اکسیداتیو کمک می کند؛ استرس اکسیداتیو با فعالیت هایی مانند سیگار کشیدن در ارتباط است.

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی مواد غذایی مغذی برای اسپرم و تخمکروشهای طبیعی تقویت قدرت باروری در خانمها بـچه دار شــدن می تواند یکی از هیجان ازدیاد مس در بدن ازدیاد مس آزمایش مس عوارض مس زیاد عوارض مس بالا غداهای حاوی مس نقش مس در بدنعوارض کمبود روی زینک عوارض حاصل از کمبود روی در بدن در این جا به طور خلاصه به چند عارضه ی مهم کمبود روی در به این دلایل کودک خود را از دستگاه‌های قابل حمل دور ……احمد خاتمیقوه قضاییه هزینه برخورد با فتنه و حقوق‌های نجومی را می‌دهد ادعای حمله با با زبان بدن، مچ همه را بگیرید شخصیت شناسی …سایر مطالب زنان ، مردان ، کودکان در اولین ملاقات این نباید ها را در نظر بگیرید مردانی تأملی در سیاست کنترل جمعیت؛ آثار و پیامدهای آنبخش اول چکیده همواره بحث از جمعیت، و بررسی آثار و پیامدهای آن از جمله مباحث مهم و ۱۵ عادت خطرناک که به کلیه شما آسیب می‌زند سلامت …زندگی سالمسلامتسلامت نیوز آیا می‌دانستید تنها با ۲۰ درصد عملکرد کلیه تان می‌توانید یک زندگی کاملا نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان در کرج تبلیغات پزشکان و آگهی های پزشکیانجمن تغذیه ایران از زمان تأسیس در سال ١٣٦٤ تا کنون سه دوره مشخص فعالیت را پشت سر عصر ایران جشنواره سینماحقیقت را می توان ویترین سینمای مستند ایران دانست که عصاره و حاصل تلاش مواد غذایی مغذی برای اسپرم و تخمک روشهای طبیعی تقویت قدرت باروری در خانمها بـچه دار شــدن می تواند یکی از هیجان انگیزترین ازدیاد مس در بدن مس ماده معدنی و ضروری برای بدن است که اهمیت حیاتی برای سلامت جسمی و روانی انسان دارد، سال ها تبلیغات پزشکان و آگهی های پزشکی انجمن تغذیه ایران از زمان تأسیس در سال ١٣٦٤ تا کنون سه دوره مشخص فعالیت را پشت سر گذاشته است عوارض کمبود روی زینک عوارض حاصل از کمبود روی در بدن در این جا به طور خلاصه به چند عارضه ی مهم کمبود روی در بدن به این دلایل کودک خود را از دستگاه‌های قابل حمل دور نگه دارید احمد خاتمیقوه قضاییه هزینه برخورد با فتنه و حقوق‌های نجومی را می‌دهد ادعای حمله با شوکر با زبان بدن، مچ همه را بگیرید شخصیت شناسی کاربردی و جالب سایر مطالب زنان ، مردان ، کودکان در اولین ملاقات این نباید ها را در نظر بگیرید مردانی که تأملی در سیاست کنترل جمعیت؛ آثار و پیامدهای آن بخش اول چکیده همواره بحث از جمعیت، و بررسی آثار و پیامدهای آن از جمله مباحث مهم و جذاب بوده ۱۵ عادت خطرناک که به کلیه شما آسیب می‌زند سلامت زندگی زندگی سالم سلامت سلامت نیوز آیا می‌دانستید تنها با ۲۰ درصد عملکرد کلیه تان می‌توانید یک زندگی کاملا عادی



لینک منبع :پیاده روی سریع قدرت باروری مردان را افزایش می دهد

ایرنا - پیاده روی سریع قدرت باروری مردان را افزایش می دهد www.irna.ir/fa/News/82335974/‎Cached7 دسامبر 2016 ... تهران- ایرنا- بررسی های محققان نشان می دهد که هفته ای سه بار پیاده روی سریع به تقویت قدرت باروری مردان کمک می کند. پیاده روی سریع قدرت باروری مردان را افزایش می دهد - مردان - خانواده ... www.salamatnews.com/.../-پیاده-روی-سریع-قدرت-باروری-مردان-را-افزایش-می-دهد‎Cached7 دسامبر 2016 ... بررسی های محققان نشان می دهد که هفته ای سه بار پیاده روی سریع به تقویت قدرت باروری مردان کمک می کند. پیاده روی سریع قدرت باروری مردان را افزایش می دهد - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../پیاده-روی-سریع-قدرت-باروری-مردان-را-افزایش-می-دهد 8 دسامبر 2016 ... بررسی های محققان نشان می دهد که هفته ای سه بار پیاده روی سریع به تقویت قدرت باروری مردان کمک می کند. به گزارش روز چهارشنبه گروه علمی ایرنا از ... پیاده روی سریع قدرت باروری مردان را افزایش می دهد - بیتوته www.beytoote.com/sport/darman/increase5-male-fertility.html‎Cachedهفته ای سه بار پیاده روی سریع به تقویت قدرت باروری مردان کمک می کند. بررسی های محققان نشان می دهد که هفته ای سه بار پیاده روی سریع به تقویت قدرت باروری مردان ... پیاده روی سریع قدرت باروری مردان را افزایش می دهد - سلامانه www.salamaneh.com/.../پیاده-روی-سریع-قدرت-باروری-مردان-را-افزایش-می-دهد 8 دسامبر 2016 ... سلامانه : بررسی های محققان نشان می دهد که هفته ای سه بار پیاده روی سریع به تقویت قدرت باروری مردان کمک می کند. به گزارش ایرنا ، بر اساس نتایج ... پیاده روی سریع قدرت باروری مردان را افزایش می دهد | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/07/1570116 7 دسامبر 2016 ... تهران- ایرنا- بررسی های محققان نشان می دهد که هفته ای سه بار پیاده روی سریع به تقویت قدرت باروری مردان کمک می کند. پیاده روی سریع قدرت باروری مردان را افزایش می دهد - خبرلند khabarland.com/.../پیاده-روی-سریع-قدرت-باروری-مردان-را-افزایش-می-دهد‎Cached7 دسامبر 2016 ... سلامت نیوز: بررسی های محققان نشان می دهد که هفته ای سه بار پیاده روی سریع به تقویت قدرت باروری مردان کمک می کند.به گزارش سلامت نیوز به نقل ... پیاده روی سریع قدرت باروری مردان را افزایش می دهد - وب نگین | دمادم https://damadam.ir/.../پیاده-روی-سریع-قدرت-باروری-مردان-را-افزایش-می-دهد/4889824 هفته ای سه بار پیاده روی سریع به تقویت قدرت باروری مردان کمک می کند بررسی های محققان نشان می دهد که هفته ای سه بار پیاده روی سریع به تقویت قدرت ... میهن مگ - پیاده روی سریع قدرت باروری مردان را افزایش می دهد https://mihanmag.com/.../پیاده_روی_سریع_قدرت_باروری_مردان_را_افزایش_می_دهد‎Cached15 مه 2017 ... پیاده روی سریع باروری مردان را افزایش می دهد بررسی محققان بر این باورند که در هفته سه بار پیاده روی سریع برای افزایش باروری مردان کمک می کند. پیاده روی سریع قدرت باروری مردان را افزایش می دهد - بیتوته | خبر ... khabarfarsi.com/u/29297431 7 دسامبر 2016 ... پیاده روی سریع قدرت باروری مردان را افزایش می دهد. بررسی های محققان نشان می دهد که هفته ای سه بار پیاده روی سریع به تقویت قدرت باروری مردان کمک ...