مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مدل ریش مناسب برای صورت با فرم های مختلف

[ad_1]

هر صورت دارای فرم خاصی می‌باشد و برای هر فرم صورت نوع خاصی از ریش مناسب است اگر می‌خواهید بدانید مدل ریش مناسب صورت شما چیست، با ما باشید.

هر صورت دارای فرم خاصی می‌باشد و برای هر فرم صورت نوع خاصی از ریش مناسب است. در اولین گام شما باید نوع فرم صورت خود را تشخیص داده و با توجه به مطالب گفته شده در ادامه مدل ریش مناسب  خود را انتخاب کنید. این نکته کاملا درست است که  انتخاب ریش امر سلیقه‌ای است ولی در کنار این نکته شما باید بدانید چه مدل ریش برای صورت شما مناسب است.

مدل ریش 2016 ، مدل ریش 2014 ، مد ریش 2013 ، مدل ریش کوتاه ، مدل ریش بلند ، مدل ته ریش ، ته ریش ، مدل ریش پسرانه

صورت با فرم مستطیلی یا کشیده

مدل مناسب: ریش تقریبا نامرتب و کوتاه یا متوسط

داشتن کمی ریش ژولیده و نامرتب می‌تواند در پنهان کردن وجوه ناخوشایند چهره تان به شما کمک کند. تام فورد دارای صورت بسیار کشیده ای است که با این سبک آرایش او بسیار موقر جلوه می کند و پیشانی بلند وی کمتر جلب توجه می کند. اگر شما می خواهید شبیه وی باشید باید اول اجازه دهید چند هفته ای ریش شما بلند شود و این منوط به سرعت رشد موهای شما است. سپس آنها را مرتب کنید و همیشه تمیزشان کنید.

مدل ریش 2016 ، مدل ریش 2014 ، مد ریش 2013 ، مدل ریش کوتاه ، مدل ریش بلند ، مدل ته ریش ، ته ریش ، مدل ریش پسرانه

مدل ریش مناسب برای صورت با فرم دایره

مدل مناسب: از ریش گرد به دور چانه و بالای لب خود استفاده کنید.

کانیه وستتام فورد  ( Kanye West) یک مثال خوب در افراد مشهور است که دارای فرم صورت گرد و چهره‌ای ظریف است. وی از گذاشتن خط ریش دوری کرده و همچنین موهای جلوی سر خود را کوتاه می کند طوری که رستنگاه مو را در جلوی سر بپوشاند. او همچنین ریش گردی دارد که از نزدیکی لب تا پایین چانه را می‌پوشاند. اگر شما می‌خواهید شبیه وست صورت صافی داشته باشید باید ریش خود را در ناحیه فک و گردن که بلند می‌شود به طور مرتب اصلاح کنید. برای بار اول بهتر است اینکار توسط یک آرایشگر انجام شود. برای اینکه از نتیجه کار مطمئن باشید باید از یک تیغ تیز برای اصلاح وکرم های مخصوص بعد از اصلاح مناسب استفاده کنید.

مدل ریش 2016 ، مدل ریش 2014 ، مد ریش 2013 ، مدل ریش کوتاه ، مدل ریش بلند ، مدل ته ریش ، ته ریش ، مدل ریش پسرانه

مدل ریش برای صورت با فرم مثلثی

مدل مناسب: بوسیله یک آرایشگر سبک های مدرن، ریش خود را نامرتب و ژولیده آرایش کنند.

بهترین مثال برای این فرم صورت در مردان که با آرایش مناسب ریش خود ظاهری مناسب دارند، رایان گاسلینگ (Ryan Gosling )، بازیگر نامزد جایزه اسکار است خط ریش بر روی فک او و چانه با ریش پرش بیشتر جلب توجه می‌کند. شما اگر می‌خواهید ظاهری شبیه رایان داشته باشید باید اجازه دهید ریش شما بلند و ژولیده شود بطوری‌که صورت شما از ریش پوشیده شود. خوشبختانه این مدل ریش چه در بلند کردن و چه در نگهداری از بقیه مدل ها آسان‌تر است و احتیاج به آرایشگر خاصی ندارد. شما می توانید ریش خود را به گونه ای اصلاح کنید که بیشترین حجم ریش در چانه مشخص باشد و یک خط ریش طولانی بر روی گونه ها و کنار گوش بگذارید و همه این کارها بوسیله یک تیغ مناسب انجام می‌شود.

مدل ریش 2016 ، مدل ریش 2014 ، مد ریش 2013 ، مدل ریش کوتاه ، مدل ریش بلند ، مدل ته ریش ، ته ریش ، مدل ریش پسرانه

صورت با فرم لوزی شکل

مدل مناسب: خط ریش بلند و پر و ریش کم پشت که تمام قسمت های صورت را بپوشاند.

دین کوک (Dane Cook ) یکی از اشخاص مشهوری است که چانه برجسته‌ای دارد واو به خاطر شغل مهمش هم از خط ریش و هم از ریش کم پشت در آرایش صورت خود استفاده می‌کند. برای داشتن ظاهری شبیه دین باید اجازه دهید ریش شما در همه قسمت های صورت برای مدت بین ۲ هفته تا یک ماه بلند شود بدون آن که مرتبش کنید. بعد از این مدت برای اینکه تمام صورت شما به طور یکنواخت با ریش پوشانده شود به قیچی برای کوتاه و مرتب کردن آن نیاز دارید و بعد بوسیله یک تیغ اطراف ریش خود را منظم کنید. برای داشتن خط ریشی همانند دین شما نیاز دارید بیش از ۴ هفته موهای این قسمت از صورت شما رشد کند و سپس آن را با قیچی کوتاه و مرتب کنید.

و اما در آخر...

از راه‌های تمیز‌تر و شیک‌تر نشان دادن مدل ریش استفاده از خط  گردن تمیز است. نکته ی داشتن یک خط گردن بسیار تمیز و اندازه این است که از بالای فک شروع کرده و خط چانه را دنبال کنید. این گونه استاندارد خط گردن را برای ریش تان رعایت کرده‌اید.برای خط انداختن از یک ریش تراش استفاده کنید. بهترین راه برای فهمیدن این که آیا خط را درست انداخته اید یا خیر ، چک کردن آن توسط آینه‌ی روبه روی صورت و بدون کشیدن یا خم کردن صورت است. حداقل دو بار در هفته خط آن را تمیز کنید.

مدل ریش 2016 ، مدل ریش 2014 ، مد ریش 2013 ، مدل ریش کوتاه ، مدل ریش بلند ، مدل ته ریش ، ته ریش ، مدل ریش پسرانه

گردآوری: مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آرایش صورتمدل ابروزیبایی صورتآرایش و …آرایش صورت و زیباییمدل موتاتو پوستجوش صورتآرایش مومدل مو کوتاهمدل مو مردانه توصیه های مطرح ترین مانکن ایرانی برای مدل شدنمن تنها مدل ایرانی هستم که کارت مدلینگ بین المللی از کمپانی اس پی مدل دارم ولی به دلیل مد و زندگی، مد،مدل لباس،مدل مانتو،دکوراسیون،طلا و …مدل مانتومانتولباس شب لباس مجلسیمدل کت و دامنمدل موموحلقه ازدواج سرویس طلارنگ قیمت روز انواع مدل دستگاه ریش تراش مردانه – …قیمتروزانواعمدلدستگاهنام محصول قیمت مدل ریش تراش مسافرتی ۸۰۴ فیلیپس سفری کارکرد با باطری قلمی دو تیغه مدمد،مد روز،مد روز لباس،مدل مو،رنگ سال،مدل لباسمدل لباسمدل مو کوتاهمدل مومومدل مو مردانهرنگ سالرنگ سال مدل مومدل شینیونگره روش های سفت و خوش فرم کردن سینه ها نازوبشنا یکی از ورزشهای مناسب برای سینه هاست؛ بخصوص شنای قورباغه، آنهم بدلیل این که ماهیچه نتایج جستجو برای جمله نرم افزار برنامه ای برای طراحی و ساخت طرح سه بعدی قطعات و ماشین آلات صنعتی معایب و فواید تیغ زدن به صورت ؟؟؟؟؟ آرشیو …آقا مجید گل تیغ به صورت باعث آسیب رسیدن به اون می شود ونوعی تو رفتگی و چروک شدن خلاصه بگمپارسی نیوزخبرگزاری فارس در جریان داستان فیش‌های حقوقی ما با یک سوءاستفاده محدود مواجه سالاد ماکارونی با مواد و روش های مختلف متا …نویسنده موضوع سالاد ماکارونی با مواد و روش های مختلف دفعات بازدید بار آرایش صورتمدل ابروزیبایی صورتآرایش و زیباییآرایش چشم آرایش صورت و زیباییمدل موتاتو پوستجوش صورتآرایش مومدل مو کوتاهمدل مو مردانهآرایش عربی توصیه های مطرح ترین مانکن ایرانی برای مدل شدن پیرمردی که با خوردن مورچه از مرگ نجات یافت تصاویر سوژه شدن سوزن های طلا در پاهای یک خانم مد و زندگی، مد،مدل لباس،مدل مانتو،دکوراسیون،طلا و جواهر مدل مانتومانتولباس شب لباس مجلسیمدل کت و دامنمدل موموحلقه ازدواج سرویس طلارنگ سالمد فشن قیمت روز انواع مدل دستگاه ریش تراش مردانه – جدیدترین اخبار قیمتروزانواعمدل نام محصول قیمت مدل ریش تراش مسافرتی ۸۰۴ فیلیپس سفری کارکرد با باطری قلمی دو تیغه اصلاح تمیز مدمد،مد روز،مد روز لباس،مدل مو،رنگ سال،مدل لباس مدل لباسمدل مو کوتاهمدل مومومدل مو مردانهرنگ سالرنگ سال مدل مومدل شینیونگره کروات نتایج جستجو برای جمله نرم افزار برنامه ای برای طراحی و ساخت طرح سه بعدی قطعات و ماشین آلات صنعتی می روش های سفت و خوش فرم کردن سینه ها نازوب شنا یکی از ورزشهای مناسب برای سینه هاست؛ بخصوص شنای قورباغه، آنهم بدلیل این که ماهیچه های معایب و فواید تیغ زدن به صورت ؟؟؟؟؟ آرشیو خواستم بدونم آیا تیغ زدن صورت از لحاظ علمی و بهداشتی برای صورت ضرری داره ؟ و آیا فوایدی داره پارسی نیوز «خبرگزاری فارس» در جریان داستان فیش‌های حقوقی ما با یک سوءاستفاده محدود مواجه نیستیم بلکه



لینک منبع :مدل ریش مناسب برای صورت با فرم های مختلف

Images for مدل ریش مناسب برای صورت با فرم های مختلف انتخاب مدل ریش بر اساس شکل صورت - چی بپوشم https://chibepoosham.com/beard-types-for-men/‎Cached23 مارس 2017 ... این روزها اگر شما با مدل‌های مناسب ریش برای خودتان آشنا نیستید تنها یک شانس برای شما وجود دارد! سر زدن به چی بپوشم و مطالعه مقالات مختلف. نکته‌ای که باید به آن ... پیش از هر اقدامی نگاهی به آینه انداخته و فرم صورت خود را تعیین کنید. انتخاب مدل ریش .... معرفی و توضیح مدل های مختلف ناخن برای شما · آرایش و زیبایی. چه مدل ریشی به فرم صورت شما می آید؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../چه-مدل-ریشی-به-فرم-صورت-شما-می-آید‎Cached28 مارس 2017 ... اما آیا می دانید که چه مدل ریش و سبیلی به فرم صورت شما می آید؟ ... دارید، شانس با شماست، از این رو که می توانید مدل های مختلف ریش و سبیل را امتحان کنید. ... صورت های گرد با ریش های مستطیلی شکل جور در می آیند، به همین دلیل باید ... چه مدل ریشی به فرم صورت شما می آید؟ - بیتوته www.beytoote.com/attire/face-attire/come5-form-beard.html‎Cachedاگر صورت بیضی شکلی دارید، شانس با شماست، از این رو که می توانید مدل های مختلف ریش و سبیل را امتحان کنید. تنها کافی است که ریش تان را همیشه تمییز و مرتب ... مدل ریش مناسب برای صورت‌های مختلف | مجله اینترنتی دیجی استایل https://www.digistyle.com/.../مدل-ریش-مناسب-برای-صورت‌های-مختلف/‎Cached2 مه 2017 ... مدل ریش مناسب برای فرم های مختلف صورت ... به طول صورت، خط فک، گونه‌ها و یا پیشانی تعلق دارد و با توجه به موارد زیر فرم صورتتان را پیدا کنید:. چگونه مدل ریشی متناسب با فرم صورتمان انتخاب کنیم؟ / ته ریش و ... https://luxtehran.com/.../چگونه-مدل-ریشی-متناسب-با-فرم-صورتمان-ان.html‎Cached Rating: 3 - 1 vote 16 آوریل 2016 ... افراد با صورت های بیضی شکل می توانند مدل ریش هایی را به خود ببینند ... مدل موهای مختلف است و این مسئله می تواند در انتخاب مدل ریش مناسب بسیار ... انتخاب ریش بر اساس فرم صورت – مجله تخصصی آرایشی,زیبایی ... lifemag.ir/انتخاب-ریش-بر-اساس-فرم-صورت/‎Cached Similar8 مارس 2011 ... به خصوص اگر شما دارای فرم صورت گرد با چهره کوچک هستید و یا اینکه خط ... مدل مناسب: خط ریش بلند و پر و ریش کم پشت که تمام قسمت های صورت را ... انتخاب ریش بر اساس فرم صورت - زیباکده https://www.zibakade.com/.../انتخاب-ریش-بر-اساس-فرم-صورت-AD324/‎Cached16 ژانویه 2013 ... مدل مناسب: بوسیله یک آرایشگرسبک های مدرن، ریش خود را نامرتب و ... شرح: بهترین مثال برای این فرم صورت در مردان که با آرایش مناسب ریش خود ... کدام مدل ریش و سبیل به شما می آید؟ – رسانه دکتر سلامت https://drsalamatx.com/which-model-beard-and-mustache-comes-to-you/‎Cached2 مارس 2017 ... اصلاح ریش و سبیل و مدل های مختلف باید بر اساس فرم چهره شما انتخاب ... با گذاشتن ریش پروفسوری دو سمت صورت خالی می شود و چانه برجسته تر دیده می شود. ... این است که مدل مناسب ریش و سبیل همان مدلی است که آن را می پسندید و با آن ... 13 نوع از بهترین مدل های ریش مردان 2016 - بانی مد blog.banimode.com/.../13-نوع-از-بهترین-مدل-های-ریش-مردان-2016/‎Cached8 نوامبر 2016 ... مناسب صورت های مثلثی، مستطیلی، بیضی و الماسی شکل ... این مدل چیزی نیست که در دوره های مختلف منسوخ شود. مناسب صورت های مثلتی و الماسی ... این مدل ترکیبی از ریش بزی و سبیل با دقت و ظرافت بیشتری است. مناسب آقایان با ...