مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پاسخ به معمای انسانی توسط ربات های خودآگاه

[ad_1]

بامداد – در آزمایشی که توسط پروفسور «سلما برینگسجورد» از موسسه پلی‌تکنیک Rensselaer نیویورک انجام شد، ربات ثابت کرد که قادر است به یک معمای منطقی پاسخ دهد.

به نقل از ایسنا، معمای منطقی اصلی بدین ترتیب است که یک شاه سه مرد دانا را به کشورش فرا می‌خواند و به آنها یک کلاه آبی یا سفید می‌دهد تا بر سرشان بگذارند. آنها باید بدون برقراری ارتباط با یکدیگر، رنگ کلاهی که دیگران پوشیده‌اند را تشخیص دهند. تاکنون فقط انسان‌ها و نه ربات‌ها قادر به حل این معما بوده‌اند.

معمای منطقی

در نسخه جدید از این معما که توسط پروفسور برینگسجورد ارائه شده بود، ربات‌ها طوری برنامه‌ریزی شده بودند که باور کنند به دو مورد از آنها قرص گیج‌کننده داده شده که موجب می‌شد توانایی تکلمشان را از دست دهند. در واقع زمانی که برنامه‌ریز دگمه موجود بر روی سر ربات را فشار می‌داد، ربات‌ها قدرت تکلمشان را از دست می‌دادند. یکی از ربات‌ها دارای دکمه تلقینی بود و قدرت تکلم آن حفظ می‌شد. زمانی که محقق از سه ربات پرسید که چه قرصی را دریافت کرده‌ بودند، رباتی که قادر به تکلم بود پاسخ داد “نمی‌دانم.”

این ربات سپس از جا برخاست و دستش را تکان داد و افزود: حالا می‌دانم. من توانستم ثابت کنم که به من قرص گیج‌کننده داده نشده بود. در واقع، ربات توانایی درک قوانین رقابت، تشخیص صدای خود و نشان‌دادن سطحی از خودآگاهی را دارد که بر اساس آن خود را از سایر ربات‌ها متمایز کرد. این تحقیق در آینده دریچه‌ای را برای ارائه ربات‌هایی باز می‌کند که دارای خودآگاهی هستند.

سایت علمی بیگ بنگ

نوشته پاسخ به معمای انسانی توسط ربات های خودآگاه اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

وقتی دو پروتون با سرعتی نزدیک ِ نور به هم برخورد …وقتی دو پروتون با سرعتی نزدیک ِ نور به هم برخورد کنند چه روی می دهد؟ نوشته شده توسط حل یک مساله ریاضی پس از ۱۵۶ سال حلیکمسالهریاضیحل یک مساله ریاضی پس از ۱۵۶ سال نوشته شده توسط تحریریه‌ی بیگ بنگ در تاریخ ۱۳۹۴۰۸۲۸پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی پربیننده ترین و آخرین اخبار علمی روز ایران و جهاناخبارعلمیدختر سرخپوشی که آزادی را به هم ریختعکس دختر مشهور سینمای ایران در خارج از کشور مدل شد سایت خبری تحلیلی بامداد بامداد اخبار روز …سایت خبری تحلیلی بامداد اخبار روز، سرگرمی ، اخبار فرهنگ و هنر، اخبار اقتصادی وقتی دو پروتون با سرعتی نزدیک ِ نور به هم برخورد کنند چه روی وقتی دو پروتون با سرعتی نزدیک ِ نور به هم برخورد کنند چه روی می دهد؟ نوشته شده توسط تحریریه حل یک مساله ریاضی پس از ۱۵۶ سال حلیکمساله حل یک مساله ریاضی پس از ۱۵۶ سال نوشته شده توسط تحریریه‌ی بیگ بنگ در تاریخ ۱۳۹۴۰۸۲۸ پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی،خبرهای پربیننده ترین و آخرین اخبار علمی روز ایران و جهان اخبارعلمی دختر سرخپوشی که آزادی را به هم ریختعکس دختر مشهور سینمای ایران در خارج از کشور مدل شدتصویر سایت خبری تحلیلی بامداد بامداد اخبار روز انتخابات سایت خبری تحلیلی بامداد اخبار روز، سرگرمی ، اخبار فرهنگ و هنر، اخبار اقتصادی، انتخابات



لینک منبع :پاسخ به معمای انسانی توسط ربات های خودآگاه

نخستین ربات‌های خودآگاه که معمای انسانی را حل کردند - ایسنا www.isna.ir/news/.../نخستین-ربات-های-خودآگاه-که-معمای-انسانی-را-حل-کردند 28 جولای 2015 ... یک دانشمند آمریکایی برای نخستین بار رباتی ارائه داده‌ که سطحی از خودآگاهی را بروز می‌دهد. به گزارش سرویس فناوری ایسنا، در آزمایشی که توسط ... ربات‌های خودآگاه، معمای انسانی را حل کردند! – وب سایت علمی بیگ بنگ bigbangpage.com/science.../ربات‌های-خودآگاه،-معمای-انسانی-را-حل/‎Cached28 جولای 2015 ... تاکنون فقط انسان‌ها و نه ربات‌ها قادر به حل این معما بوده‌اند. در نسخه جدید از این معما که توسط پروفسور برینگسجورد ارائه شده بود، ربات‌ها طوری ... ربات‌های خودآگاه، معمای انسانی را حل کردند! - بیگ بنگ bigbangpage.com/science-content/ربات‌های-خودآگاه،-معمای-انسانی-را-حل/?... بیگ بنگ: در آزمایشی که توسط پروفسور «سلما برینگسجورد» از موسسه پلی‌تکنیک Rensselaer نیویورک انجام شد، ربات ثابت کرد که قادر است به یک معمای منطقی ... ربات های خودآگاه، معمای انسانی را حل کردند! - آپارات ► 0:39www.aparat.com/v/KwmIn/ربات_های_خودآگاه،_معمای_انسانی_را_حل_کردند%21 Jul 28, 2015 - 39 sec در آزمایشی که توسط پروفسور «سلما برینگسجورد» از موسسه پلی تکنیک Rensselaer نیویورک انجام شد، ربات ثابت کرد که قادر است به یک معمای ... ربات های خودآگاه، معمای انسانی را حل کردند! - آکابانو www.akabanoo.com/article/akaelmi/.../news201641220144852944.html آکابانو: بیگ بنگ: در آزمایشی که توسط پروفسور «سلما برینگسجورد» از موسسه پلی تکنیک Rensselaer نیویورک انجام شد، ربات ثابت کرد که قادر است به یک ... پاسخ به معمای انسانی توسط ربات های خودآگاه | بامداد در آزمایشی www.ghatreh.com/news/.../پاسخ-معمای-انسانی-توسط-ربات-های-خودآگاه 5 دسامبر 2016 ... بامداد در آزمایشی که توسط پروفسور «سلما برینگسجورد» از موسسه پلی تکنیک Rensselaer نیویورک انجام شد، ربات ثابت کرد. پاسخ به معمای انسانی توسط ربات های خودآگاه - وسریا wesria.xyz/news/405370 پاسخ به معمای انسانی توسط ربات های خودآگاه از وبلاگ مجله مطالب خواندنی دریافت و به همراه لینک مستقیم مطلب در سایت مرجع نمایش داده شده است. در صورت تمایل به ... پاسخ به معمای انسانی توسط ربات های خودآگاه - مفیدستان mofidestan.ir/پاسخ-به-معمای-انسانی-توسط-ربات-های-خودآ/‎Cachedدر نسخه جدید از این معما که توسط پروفسور برینگسجورد ارائه شده بود، ربات‌ها طوری ... نوشته پاسخ به معمای انسانی توسط ربات های خودآگاه اولین بار در بامداد پدیدار شد. نخستین ربات های خودآگاه که معمای انسانی را حل کردند - ایسنا | خبر ... khabarfarsi.com/u/4692387 28 جولای 2015 ... نخستین ربات های خودآگاه که معمای انسانی را حل کردند ... به گزارش سرویس فناوری ایسنا، در آزمایشی که توسط پروفسور سلما برینگسجورد از موسسه ... نخستین ربات های خودآگاه که معمای انسانی را حل کردند - خبرگزاری علم و ... tnews.ir/news/F90545330833.html 28 جولای 2015 ... در آزمایشی که توسط پروفسور «سلما برینگسجورد» از موسسه پلی تکنیک Rensselaer ... تاکنون فقط انسان ها و نه ربات ها قادر به حل این معما بوده اند.