مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نکات و اقدامات قبل از اپیلاسیون

[ad_1]

اپیلاسیون به معنی از بین بردن موهای زائد در هر قسمت از بدن است.با نکات و اقدامات لازم قبل از اپیلاسیون و بهترین سالن های اپیلاسیون آشنا شوید

برای اینکه اپیلاسیونی ایده آل داشته باشید باید با نکات و اقدامات قبل از اپیلاسیون آشنا شوید. در این نوشتار اپیلاسیون کارهای حرفه‌ای، سال‌ها تجربه خود را در زمینه اقداماتی که قبل از اپیلاسیون باید انجام گیرد با شما در میان می‌گذارند.

اپیلاسیون بدن - اپیلاسیون کل بدن - بهترین سالن های اپیلاسیون - سالن اپیلاسیون زنان

چه نکات و اقداماتی قبل از اپیلاسیون باید رعایت کنیم؟

آماده سازی پوست: آماده سازی پوست قبل از اپیلاسیون برای داشتن پوستی نرم و لطیف و گرفتن بهترین نتیجه از آن بسیار ضروریست. یک یا حداکثر دو هفته قبل از مراجعه به سالن اپیلاسیون پوست‌تان را لایه‌برداری و مرطوب کنید تا موها به آسانی از ریشه کنده شوند. این کار به هزینه زیادی نیاز نداشته و تنها با یک فرچه خشک مخصوص بدن و مرطوب کننده ساده می توانید پوستتان را آماده کنید.

اصلاح با تیغ دشمن اپیلاسیون: 3 تا 4 هفته به موها زمان بدهید تا رشد کنند و سپس به سالن اپیلاسیون مراجعه کنید. در این مدت نباید با تیغ موها را اصلاح کنید. چون اصلاح با تیغ نه تنها باعث درد بیشتر هنگام اپیلاسیون می شود بلکه بعد از اپیلاسیون موها سریعتر رشد خواهند کرد. خانم‌هایی که از رشد سریع موها بعد از انجام این عمل شکایت می‌کنند لازم است بدانند که علت رشد سریع موها، اصلاح موها با تیغ بین جلسات اپیلاسیون است.

اپیلاسیون را به افراد کاربلد و با تجربه بسپارید: قبل از تجربه اپیلاسیون در خانه این کار را چندین بار در کنار افراد کاربلد انجام دهید؛ چون اگر ناشی بازی در آورید پوستتان سرخ شده و حتی می‌تواند موجب رشد موهای زیر پوسستی شود. بعلاوه افراد آماتور و ناشی با موم همه جا را به گند می‌کشند و بعد از اپیلاسیون باید زمانی را برای نظافت اطراف خود صرف کنید که این کار اکثرا از حوصله ما خانم‌ها خارج است. بنابراین در اپیلاسیون خسیس بازی در نیاورید.

اپیلاسیون کار حرفه‌ای انتخاب کنید: همه‌ی سالن‌ها خدمات اپیلاسیون ارائه می‌دهند اما همه این کار را به خوبی انجام نمی‌دهند. اپیلاسیون خود را به اپیلاسیون کارهای حرفه‌ای ، آموزش دیده و با تجربه بسپارید. از وب سایت اپی یار می توانید بهترین سالن‌های اپیلاسیون شهر خود را پیدا کنید.

فقط وکس گرم قبول کنید: آیا سالن فقط از وکس گرم یا همان موم داغ برای اپیلاسیون نقاط حساس بدن مانند بیکینی، زیر بغل و صورت استفاده می کند؟ وقتی با بعضی از سالن ها تماس می گیرید پشت تلفن مدعی هستند که از موم داغ هستند استفاده خواهند کرد؛ اما هنگام مراجعه متوجه خواهید شد که از موم سرد به جای موم داغ استفاده می‌کنند. وکس گرم وکسیست که ضخامت زیادی دارد و با دست آن را می‌کشند. وکس سرد برای نواحی گفته شده مناسب نیست و خیلی دردناک می باشد و موها به خوبی کنده نمی‌شوند. اگر از وکس گرم استفاده نمی‌کنند بلافاصله سالن را ترک کنید.

در ادامه به تعدادی از نکات و اقدامات بعد از اپیلاسیون اشاره خواهیم کرد.

اقدامات لازم بعد از انجام اپیلاسیون

شنا در استخر یا دریا: جهت جلوگیری از عفونت بهتر است تا 24 ساعت بعد از اپیلاسیون در استخر یا دریا شنا نکنید. بهترین کار استفاده از لوسیون و روغن بعد از اپیلاسیون برای حفظ چربی پوست و مراقبت از پوست است.

حمام آفتاب: تا 24 الی 48 ساعت بعد از اپیلاسیون قسمتی از بدنتان که موزدایی کرده‌اید در معرض نور آفتاب قرار ندهید؛ چون بسیار حساس بوده و می‌تواند باعث تغییر رنگ دائمی پوست شود. در صورتی‌که هنگام حمام آفتاب احساس مور مور شدن قسمت اپیلاسیون شده به ویژه لب‌ها را دارید از SPF بالا استفاده کنید.

اپیلاسیون چیست - دستگاه اپیلاسیون - نکات و اقدامات قبل از اپیلاسیون

موهای زیرپوستی: موهای زیر پوستی بعد از اپیلاسیون به دلیل عدم رعایت مراقبت‌های قبل و بعد از آن شکل می‌ گیرند. اگر یک هفته قبل از اپیلاسیون پوست خود را لایه برداری کنید و بعد از آن از لوسیون و روغن بعد از اپیلاسیون استفاده کنید دچار موهای زیرپوستی نخواهید شد.

امیدوارم با مطالعه این مقاله نکات و اقدامات قبل از اپیلاسیون را یاد گرفته باشید و اپیلاسیون بدون درد و خوشایندی را تجربه کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نکات آرایشی برای استفاده از سایه چشماستفاده از سایه های مات و تیره روشهای آرایش چشم استفاده از سایه های مات و تیره موجب کم چرا موی زائد روی پوست بانوان رشد میکند؟موی زائد با نزدیک شدن به سن بلوغ کم‌کم آن پوست لطیف و بی‌عیب و ایراد جای خود را به بخار آب؛ارزانترین ماسک زیبائیانسان از دوران باستان همواره در پی تحقیق و تلاش برای رسیدن زیبائی بوده است ، این را از قتل زنان و دختران آبادان بخاطر کینه عکسفرید که کارگری ساده بود پس از انجام کار بر دوچرخه اش سوار می‌شد و در نخلستان‌های کلینیک بین المللی تخصصی پوست، مو،کاشت مو و …کلینیک تخصصی بین المللی پوست، زیبایی و کاشت مو دکتر وفاجو،یکی از مجهزترین کلینیکهای روایت خلخالی از تخریب مقبره رضا شاه جسد رضا شاه …آیت الله صادق خلخالی اولین حاکم شرع دادگاه های انقلاب اسلامی بود یکی از اقدامات وی درگوشی یا نوجوانان و جوانان سایت پزشکان بدون مرزویتامین رتینوئید برای بینایی و دید خوب و سیستم ایمنی سالم و رشد سلول ها لازم می باشدبهداشت عمومی سایت پزشکان بدون مرزبروسلوز از بیماری هایعفونی واگیرداری است که به لحاظ مشترک بودن بین انسان و دام خانواده مهدوی دوران بارداریاز آنجائیکه میل زیاد به دفع ادرار در دوران بارداری امری شایع محسوب می شود ممکن است نکات آرایشی برای استفاده از سایه چشم استفاده از سایه های مات و تیره روشهای آرایش چشم استفاده از سایه های مات و تیره موجب کم جلوه چرا موی زائد روی پوست بانوان رشد میکند؟ موی زائد با نزدیک شدن به سن بلوغ کم‌کم آن پوست لطیف و بی‌عیب و ایراد جای خود را به پوستی چرب بخار آب؛ارزانترین ماسک زیبائی انسان از دوران باستان همواره در پی تحقیق و تلاش برای رسیدن زیبائی بوده است ، این را از بررسی کلینیک بین المللی تخصصی پوست، مو،کاشت مو و زیبایی دکتر وفاجو کلینیک تخصصی بین المللی پوست، زیبایی و کاشت مو دکتر وفاجو،یکی از مجهزترین کلینیکهای کاشت قتل زنان و دختران آبادان بخاطر کینه عکس زنها را می‌کشتم چون از آنها کینه داشتم و بدم می‌آمد اگر کتک‌ شان می‌ زدم دستگیر می‌ شدم به روایت خلخالی از تخریب مقبره رضا شاه جسد رضا شاه الان کجاست آیت الله صادق خلخالی اولین حاکم شرع دادگاه های انقلاب اسلامی بود یکی از اقدامات وی تخریب خانواده مهدوی دوران بارداری عصاره شاتوت بنوشید مطالعات نشان داده اند که آب عصاره شاتوت میزان باکتریها را کاهش داده و از درگوشی یا نوجوانان و جوانان سایت پزشکان بدون مرز سوزاک‌ عبارت‌ است‌ از یک‌ بیماری‌ عفونی‌ در دستگاه‌ تناسلی‌ که‌ از راه‌ آمیزشی بهداشت عمومی سایت پزشکان بدون مرز بروسلوز از بیماری هایعفونی واگیرداری است که به لحاظ مشترک بودن بین انسان و دام، جایگاه ویژه اقدامات قبل از حاملگی اقدامات قبل از بچه دار شدن اقدامات قبل از بارداری اقدامات قبل از زایمان طبیعی اقدامات قبل از وقوع زلزله اقدامات قبل از ای وی اف اقدامات قبل از برگزاری نمایشگاه اقدامات قبل از اتش سوزی



لینک منبع :نکات و اقدامات قبل از اپیلاسیون

نکات و اقدامات قبل از اپیلاسیون | ستاره setare.com/fa/news/6905/نکات-و-اقدامات-قبل-از-اپیلاسیون‎Cached31 ا کتبر 2016 ... اپیلاسیون به معنی از بین بردن موهای زائد در هر قسمت از بدن است.با نکات و اقدامات لازم قبل از اپیلاسیون و بهترین سالن های اپیلاسیون آشنا شوید. نکات طلایی برای قبل از اپیلاسیون : اپیلاسیون تیما waxing.ir/نکات-طلایی-برای-قبل-از-اپیلاسیون/‎Cached Similar11 جولای 2013 ... نکاتی شبیه به این را قبلا هم در سابت آورده بودیم اما هر بار با توجه به ... در ادامه شما ، نکات طلایی قبل از اپیلاسیون را به نقل از mollyswaxshop ... نکات مهم اپیلاسیون موهای زائد بدن - اولی ها https://avaliha.ir/نکات-مهم-اپیلاسیون-موهای-زائد-بدن/‎Cachedنکات مهم اپیلاسیون موهای زائد بدن چند نکته مهم که خانم ها باید در اپیلاسیون موهای زائد بدن ... گرچه این کار اجباری نیست اما کیسه کشیدن پوست قبل از اپیلاسیون به ... بهداشت اپیلاسیون | پرتال پارسه گرد https://www.parsegard.com/greenliving/بهداشت-اپیلاسیون.html‎Cachedنکاتی برای تسکین دادن پوست پس از اپیلاسیون. آیا می خواهید بدانید چگونه باید از پوستی که به تازگی موم انداخته اید مراقبت کنید؟ با این راهکارها از رشد موهای زیر ... نکات و اقدامات قبل از اپیلاسیون | مجله اینترنتی برتر یاب downlodyab.ir/tag/نکات-و-اقدامات-قبل-از-اپیلاسیون/‎Cachedبایگانی برچسب: نکات و اقدامات قبل از اپیلاسیون ... اپیلاسیون بدون درد یعنی چه؟ ممکن است تا به حال روی تابلوی بسیاری از آرایشگاه‌ها عبارت اپیلاسیون بدون درد را ... نکات و اقدامات قبل از اپیلاسیون - ستاره | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27419791 31 ا کتبر 2016 ... اپیلاسیون به معنی از بین بردن موهای زائد در هر قسمت از بدن است.با نکات و اقدامات لازم قبل از اپیلاسیون و بهترین سالن های اپیلاسیون آشنا شوید . اپیلاسیون | اشتباهات اپیلاسیون موهای زائد - نمناک namnak.com/اپیلاسیون-موهای-زائد.p21259‎Cachedاپیلاسیون و زمان اپیلاسیون و مراقبت بعد از اپیلاسیون و نکات قبل از اپیلاسیون و نکات بهداشتی رفع موهای زائد بدن را در نمناک مشاهده نمایید. مراقبت بعد از موزدایی، مهمترین مشکلات بعد از اپیلاسیون - آکا www.akairan.com/khanevadeh/arayesh1/201531722841.html‎Cached Similarعروس هایی که پوست حساس دارند و بعد از اپیلاسیون جوش می زنند، این نکات را بدانند. در روزهای قبل از عروسی تمیزی و لطافت پوست عروس ها اهمیت زیادی دارد اما جوش های ... نکات و اقدامات قبل از اپیلاسیون - وسریا wesria.xyz/news/405367 نکات و اقدامات قبل از اپیلاسیون از وبلاگ مجله مطالب خواندنی دریافت و به همراه لینک مستقیم مطلب در سایت مرجع نمایش داده شده است. در صورت تمایل به خواندن متن کامل ... نکات و اقدامات قبل از اپیلاسیون - مجله اینترنتی 2bia.ir/نکات-و-اقدامات-قبل-از-اپیلاسیون.html‎Cachedاینکه اپیلاسیونی ایده آل داشته باشید باید ba نکات va اقدامات قبل az اپیلاسیون آشنا شوید. dar in نوشتار اپیلاسیون کارهای حرفه‌ای، سال‌ها تجربه خود ra dar زمینه